ajnas Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam Panowie czy możecie mi podpowiedzieć jak wymienić tą rolke krok po kroku moze macie jakieś zdjęcia albo film jak to zrobić będe bardzo wdzięczny za każdą odpowiedz moje autko to vw Passat silnik 1.9 TDI 101KM nr silnika AVB z góry dziękuje i pozdrawiam
Przemots Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Trzeba wymontować alternator i mieć specjalny klucz do tej rolki.Ta rolka to sprzęgiełko alternatora http://allegro.pl/item1197390132_klucz_serwisowy_do_alternatora_vw_audi_mercedes.html
lesand Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=97928.0 następnym razem najpierw użyj szukajki
ajnas Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam Dziękuje wszystkim za pomoc w szczególnie lesand Starałem się to znaleźć na forum ale mi się nie udało teraz już wszystko jasne Dzieki pozdrawiam Jarek
ks Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 A jakie masz objawy, że wymieniasz tą rolkę? Pytam bo też to będę wymieniał. U mnie są takie objawy: skacze napinacz, skwierczenie przy maksymalnym skręcie koła, skacze pasek przed rolką alternatora i za rolką, słychać buczenie po załączeniu klimy ale przez kilkanaście sekund i ogólnie silnik głośniej chodzi.
macieek Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 A jakie masz objawy, że wymieniasz tą rolkę? Pytam bo też to będę wymieniał. U mnie są takie objawy: skacze napinacz, skwierczenie przy maksymalnym skręcie koła, skacze pasek przed rolką alternatora i za rolką, słychać buczenie po załączeniu klimy ale przez kilkanaście sekund i ogólnie silnik głośniej chodzi. To będzie to Warto przyjrzec sie tez napinaczowi i ewentualnie go wymienic, bo zatarta rolka na alternatorze szybko rujnuje tez napinacz paska...
ks Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Mam takie objawy od kilku dni więc myślę, że reszta będzie ok.
Sztomel Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Tylko zwróćcie uwagę jaki macie alternator bo do Valeo ściągacz musi mieć klucz Torx T50 ale do Bosch'a musi być z kluczem Spline M10 - żeby nie było zaskoczenia.
konrad_A4 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 jezeli ktos ma mozliwosc i alternator ma na zewnatrz to najlepiej jest strzelic u kogos z pneumata
ks Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Rolka alternatora wymieniona, wszystkie objawy zniknęły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się