mwasiu Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Wszystkie moje problemy ze skrzynią, które opisywałem wcześniej, to usterka sterownika. Niestety jest tak roz..any, że szok. Panie i Panowie pomóżcie proszę. Szukam 8E4 910 155 A i jestem skazany na podróże poldzersem truckiem Najgorsze, że nie mam gdzie dzieciaka wsadzić. Pozdrawiam. Maciek
Bart-S Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Coś tu jest nie tak - w opisie masz motor BLB a sterownik który podałeś jest dla skrzyni JZT montowanej w 2.0TDI BVG, BRF i BRE. Możesz odczytać oznaczenie skrzyni z wlepki serwisowej? W BLB powinieneś mieć skrzynię GYJ ze sterownikiem 8E0 910 157 H. Cena nowego w serwisie to 4090zł - ze swoją zniżką mogę go załatwić za 3350zł. Druga opcja - poszukać używki - dowolnej z B7 (byle tylko miała takie same gniazdo/konektor jak Twoja). Sterowniki z danej gamy od strony fizycznej są identyczne, różnią się jedynie wgranym softem. Więc możesz zrobić tak, że kupisz inny, sprawny driver od B7 i wrzucisz mu sterowanie przeznaczone dla Twojej skrzyni... wyjdzie chyba najtaniej.
andrew780 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ja też podłacze sie pod pytanie gdyż szukam streownika do 1.8T o oznaczeniu 01J 927 156 CP. Mogę kupić inne sterowniki np taki 01J 927 156 CN tylko niewiem gdzie mógłbym go przeprogramowac?
mwasiu Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 No właśnie wietrze tu jakiś przewał. BLB mam na 100% i Ci którzy mnie tu znają są tego pewni A sterownik odpowiadał mi tym "8E4 910 155 A" odpowiadał bo już nie żyje Otworzyłem go dziś i mam na to dobry sposób. Zrobiłem troszkę zdjęć. Przestroga dla próbujących naprawić sterownik. Pod żadnym pozorem nie dotykajcie płytki. Gęstość żelu, którym jest zalana jest większa niż łącza mikroukładów. Finałem "odgarniania" żelu jest ZERWANIE połączeń mikroukładów. Krótko - jak masz wywalone połączenie na płytce - podłącz się pod mój post, może w grupie będzie taniej. Sterownik z tego samego roku co samochód tak że może coś, gdzieś w serwise popaprykowano. Bart-S - na zewnętrznej stronie sterownika jest 01J .... magic?
Bart-S Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Ja też podłacze sie pod pytanie gdyż szukam streownika do 1.8T o oznaczeniu 01J 927 156 CP. Mogę kupić inne sterowniki np taki 01J 927 156 CN tylko niewiem gdzie mógłbym go przeprogramowac? W Sserwis Bart-S - na zewnętrznej stronie sterownika jest 01J .... magic? No to rzeźba jakaś poszła chyba... Wejście konektora było okrągłe czy prostokątne? Zerknij jeszcze na wlepkę - jakie jest oznaczenie skrzyni?
mwasiu Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Konektor okrągły - skrzynia GYJ.[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 09:06_________________________________________________Znalazłem takie sterowniki 4E0 910 155 C i 4B0 910 155 N Pogrzebałem trochę w Etce i faktycznie coś u mnie jest nie teges. Na obudowie sterownika jest numer 01J 927 156 HT (powinien się przedstawiać 8E0 910 157 H) Tymczasem przedstawiał się 8E4 910 155 A co znaczy, że na obudowie powinien mieć numer 01J 323 911 BB. To się kupy nie trzyma ...
Bart-S Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Tak jak napisałem wcześniej - do sterownika możesz wrzucić dowolny soft
mwasiu Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dodzwoniłem się do Zielonej Góry do P. Wrotniaka. Na szczęście miał potrzebny mi sterownik. Już do mnie jedzie Takie pytanko jeszcze - Macie może procedurę adaptacji skrzyni VAGiem ?
Bart-S Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Adaptację możesz VAGiem skasować i ewentualnie sprawdzić czy się zapisała... Opis adaptacji jest w podwieszonej encyklopedii...
andrew780 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Wiec dzwoniłem dziś do Sserwis (chciałem wgrać soft od 1.8T do sterownika od 2,5 tdi) dostałem odpowidz ze musiałbym auto dostarczyć do nich i musiałby w nim być zamontowany sterownik taki jak odpowiada mojemu silnikowi żebym mogli mi dać jakakolwiek gwarancje na wgranie softa odpowidajacego mojemu silnikowi. Ja to rozumiem ze nie wgraja mi softa do innego sterownika niż taki jak miałem. Jutro może sprobuje zadzwonić do serwisu audi. Mam jeszcze jedną nurtujacą mnie kwestie może Bart-S coś poradzisz. Moge kupić sterownik 01J 927 156 CG nowy w bardzo dobrej cenie,który jest od skrzyni FRW z audi A6 i prawdopodobnie od silnika 1,8T AWT (tego do końca nie mogę ustalić). Czy taki sterownik chodziłby w mojej A4 1.8T AVJ bez zmiany softa? Drugie pytanie to gdzie mogę znalezć dane ze ten sterownik jest napewno od tego silnika bo na forum jest tylko rozpiska od A4 i nie ma tam skrzyni FRW ani strownika z koncowką CG. Dodam że na AKP A6 też nie znalazłem.
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Jest na AKP - zrobiłem też do A6 Na forum A6 chyba Paweł wrzucał linka... http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95920&highlight=multitronic Niestety nie wiem czy sterowniki pakowane do A6 są takie same jak dla A4 więc nie umiem odpowiedzieć Ci na to pytanie... Generalnie wydaje mi się, że drivery 01J nie różnią się niczym poza softem - ale to wiedzą tylko Ci, którzy grzebią przy nich (tj. Sopa). Spróbuj zadzwonić do niego jeszcze raz i przedstawić sytuację - że masz sterownik od 1.8T AWT a A6 i jak wyglądają technikalia wgrania softu. Czy da radę zamontować sterownik z innego auta (bądź co bądź to też 1.8T i to z tych samych roczników) po czym włączyć zapłon, i bez uruchamiania silnika i wgrać soft? Bo tak to właśnie widzę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się