Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Pandzior

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd wiadomo, że N75 jest zepsuty, skoro bez niego i z nim nie ma różnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiadomo, że N75 jest zepsuty, skoro bez niego i z nim nie ma różnicy?

heh ... no wlasnie stad... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymieniałeś pandzior wężyki na nowe? Zacznij działać bo taka banalna awaria i problem sprawdzić co jest do wymiany, nie ma co się nad tym tyle modlić i zastawiać, jeszcze możesz na włączonym silniku zdjąć wężyk z gruszki i patrzeć czy się sztanga rusza podczas zakładania/zdejmowania, powinna wykonywać wtedy ruch. Jak będzie się ruszać to kupuj N75.

A tak w ogóle w pierwszej mojej wypowiedzi pytałem o impulsator, doczekam się odpowiedzi? Przeczytaj cały wątek od początku jak nie wiesz o czym mówię, sprawdź też co się dzieje po odpięciu kabla od wtrysku sterującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węzyki od N75 nowe. Po odpięciu wtyczki od wtrysku sterującego, auto zdecydowanie gorzej się zbierało, po wyjęciu wtyczki od impulsatora nie zauważyłem żadnych zmian.

Reanimacja N75 nie powiodła się. Po wyczyszczeniu i włożeniu z powrotem do auta brak zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że teraz po odpaleniu nie dymi jak wcześniej, tylko puszcza krótkiego bączka. Czy to może być wynik wyczyszczenia zaworu N75 ?? Dodam, że log dynamiczny 11 bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ma nieszczelnosci dolotu to podmien n75 od innego 1z/ahu ... bo na nowo chcecie wynalezc kolo ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ma nieszczelnosci dolotu to podmien n75 od innego 1z/ahu ... bo na nowo chcecie wynalezc kolo ... :decayed:

N75 bedzie po weekendzie na podmianę.[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2010, 10:12_________________________________________________Podmieniłem n75

9a074bca57e1f93cm.jpg

Czyżby ten też był do d...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie wina N75.., sprawdzałeś czy sztanga gruszki się rusza? poruszaj ją ręka, ile milimetrów się rusza? i sprawdź ile ciśnienia daje pompa odpowiedzialna za prace układu sterowania turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie wina N75.., sprawdzałeś czy sztanga gruszki się rusza? poruszaj ją ręka, ile milimetrów się rusza? i sprawdź ile ciśnienia daje pompa odpowiedzialna za prace układu sterowania turbiny

Jak sprawdzic ciśnienie tej pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie wina N75.., sprawdzałeś czy sztanga gruszki się rusza? poruszaj ją ręka, ile milimetrów się rusza? i sprawdź ile ciśnienia daje pompa odpowiedzialna za prace układu sterowania turbiny

Jak sprawdzic ciśnienie tej pompy?

W tym silniku pompa vacum nie ma nic do ukladu regulacji cisnienia doladowania. Uklad dziala na nadcisnieniu a nie pod....

Po szczegoly odsylam do szukajki. :)

@Pandzior

Sprawdz czy zawór upustowy nie zaciął sie w pozycji "lekko otwarty" a jesli nie domyka sie do konca trzeba bedzie zrobic to

Zawor upustowy do regulacji.Trzeba skrocic ciegno.Powinno byc ok

Ten temat moze pomoc

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem takie przypadki i wyregulowanie zaworu pomagalo w 100% poprostu za wczesnie upuszcza.I cisnienie doladowania nie pokrywa sie z zadanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróciłem sztangę. Musiałem ją dosyć mocno skrócić. Podkręcić jeszcze trochę, czy tak zostawić?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/accb7d14934d1a9c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze delikatnie skrocil.Ale jak nie chcesz sie bawic to tak zostaw

Zostaw w spokoju cięgno, jeżeli skróciłeś wróć do nominalnych ustawień,masz prolemy z ciśnieniem doładowania :naughty:

Patrząc na logi podejrzewam dziureczke :decayed:wdolocie

Reszte zostaw w spokoju

Poczytajcie posty Przemka :tongue4:

Pozdrrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze delikatnie skrocil.Ale jak nie chcesz sie bawic to tak zostaw

Zostaw w spokoju cięgno, jeżeli skróciłeś wróć do nominalnych ustawień,masz prolemy z ciśnieniem doładowania :naughty:

Patrząc na logi podejrzewam dziureczke :decayed:wdolocie

Reszte zostaw w spokoju

Poczytajcie posty Przemka :tongue4:

Pozdrrawiam

Kolego ja nie musze sluchac lub czytac postow przemika,samemu patrze i mowie co jest,nieraz moge sie mylic.Jakos po moich doradzeniach doladowanie kolega juz ma prawie OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja nie musze sluchac lub czytac postow przemika,samemu patrze i mowie co jest,nieraz moge sie mylic.Jakos po moich doradzeniach doladowanie kolega juz ma prawie OK

Oczywiście...skrucenie sztangi przy minimalnej nieszczelności pomoże na chwilkę :decayed:

Jeżeli nikt NIE KRĘCIŁ sztangą !!!! oczywiście.. a tak wynika z postu autora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...