niuniek222 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Podłączyć VAGa i zrobić logi chyba najlepiej dynamiczne Mi np nie dochodził do 4 tys obrotów wyłączało turbinkę przy 3,8 tys obrotów. Ale najlepiej komplet logów i wrzucisz to co Ci tam wyszło a chłopaki od diagnostyki Ci się wypowiedzą Skad wiedzialeś, ze ci wylaczalo przy 3800 turbine, czules to, ze samochod juz nie chce wiecej isc? Bo u mnie to spokojnie 4 tys przekracza i caly czas ma moc. Tylko boje sie jechac wiecej niz 160 km/h bo wiadomo w jakim kraju zyjemy i jakie mamy drogi a tu w sowjej okolicy nie mam gdzie wiecej pojechac. Rozwinalem predkosc do 160 i czulem, ze jeszcze by dalej poszedl spokojnie. Podłączyć VAGa i zrobić logi chyba najlepiej dynamiczne Mi np nie dochodził do 4 tys obrotów wyłączało turbinkę przy 3,8 tys obrotów. Ale najlepiej komplet logów i wrzucisz to co Ci tam wyszło a chłopaki od diagnostyki Ci się wypowiedzą Skad wiedzialeś, ze ci wylaczalo przy 3800 turbine, czules to, ze samochod juz nie chce wiecej isc? Bo u mnie to spokojnie 4 tys przekracza i caly czas ma moc. Tylko boje sie jechac wiecej niz 160 km/h bo wiadomo w jakim kraju zyjemy i jakie mamy drogi a tu w sowjej okolicy nie mam gdzie wiecej pojechac. Rozwinalem predkosc do 160 i czulem, ze jeszcze by dalej poszedl spokojnie. No jak już planujesz zrobić logi to najlepiej duży plac ja to robiłem na opuszczonym lotnisku A skąd wiedziałem ze wyłącza mi się ? Z kolega podłączyliśmy VAGa i później w logach wszystko jak czarne na białym było widać ze przy 3,8 tys obrotów wyłącza no ale już jest OK I co zrobiles jak juz wiedziales, ze wylacza Ci turbine przy 3,8?
Aruzzz Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Podłączyć VAGa i zrobić logi chyba najlepiej dynamiczne Mi np nie dochodził do 4 tys obrotów wyłączało turbinkę przy 3,8 tys obrotów. Ale najlepiej komplet logów i wrzucisz to co Ci tam wyszło a chłopaki od diagnostyki Ci się wypowiedzą Skad wiedzialeś, ze ci wylaczalo przy 3800 turbine, czules to, ze samochod juz nie chce wiecej isc? Bo u mnie to spokojnie 4 tys przekracza i caly czas ma moc. Tylko boje sie jechac wiecej niz 160 km/h bo wiadomo w jakim kraju zyjemy i jakie mamy drogi a tu w sowjej okolicy nie mam gdzie wiecej pojechac. Rozwinalem predkosc do 160 i czulem, ze jeszcze by dalej poszedl spokojnie. Podłączyć VAGa i zrobić logi chyba najlepiej dynamiczne Mi np nie dochodził do 4 tys obrotów wyłączało turbinkę przy 3,8 tys obrotów. Ale najlepiej komplet logów i wrzucisz to co Ci tam wyszło a chłopaki od diagnostyki Ci się wypowiedzą Skad wiedzialeś, ze ci wylaczalo przy 3800 turbine, czules to, ze samochod juz nie chce wiecej isc? Bo u mnie to spokojnie 4 tys przekracza i caly czas ma moc. Tylko boje sie jechac wiecej niz 160 km/h bo wiadomo w jakim kraju zyjemy i jakie mamy drogi a tu w sowjej okolicy nie mam gdzie wiecej pojechac. Rozwinalem predkosc do 160 i czulem, ze jeszcze by dalej poszedl spokojnie. No jak już planujesz zrobić logi to najlepiej duży plac ja to robiłem na opuszczonym lotnisku A skąd wiedziałem ze wyłącza mi się ? Z kolega podłączyliśmy VAGa i później w logach wszystko jak czarne na białym było widać ze przy 3,8 tys obrotów wyłącza no ale już jest OK I co zrobiles jak juz wiedziales, ze wylacza Ci turbine przy 3,8? Wtedy jak wkleiłem te logi na forum to koledzy z forum napisali mi ze "turbo do czyszczenia" i tak zrobiłem oddałem samochód do mechanika a on wyczyścił turbinkę i kilka wężyków od podciśnienia
Ryfi Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 latwo sprawdzic kierownice w turbo jadąc niecale 2tys obrotow na 3 biegu, wcisnac gaz do dechy i obserwowac obrotomierz oraz plynnosc przyspieszenia czy nie wejdze tryb awaryjny, jesli tak to po zgaszeniu/ponownym odpaleniu najlepiej przegonic 1,2,3 i jesli nie sa mocno zapieczone to powinno byc ok
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 No i wywal kata. jak sama nazwa mówi kat dla turba. Główny winowajca padania turbin i ich zasyfiania. JA wywaliłem od ponad 1r i smigam w miare spokojnie bez jakich kolwiek większych przegonek i geometria pracuje wzorowo. No i jeszcze sprawdz wtryski czy nie leją. Tez sie zapieka turbina od tego. Pozdro ZC
ALBINEK Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Wpadnie w tryb awaryjny ,zaświeci się kontrolka silnika i wtedy będziesz wiedział że to to .
niuniek222 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 A czy kazdy samochod wchodzi w ten tryb awaryjny czy jak cos jest nie tak z autem to wtedy na ten tryb przechodzi? Jesli przejdzie w tryb awarjny to co zrobic zeby wrocil do normalnego trybu? Wylaczyc i wlaczyc silnik jeszcze raz?
Aruzzz Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Podłącz VAG`a może jakieś błędy będą to wklej je tutaj, a jak nie to proponuje zrobić pełne logi, wtedy będziemy wiedzieć co się dzieje
spina3 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Kolego cutrus210, wczoraj wrocilem w Hiszpanii i mialem tam przygode z turbiarka... jakies 100 od Valencji auto stracilo moc i od 100 km/h nie ciagnie do gory. Zadzwonilem po ASSISTANCE i zaholowali mnie do AUDI... Co sie okazalo... rura gumowa laczaca Intercooler z turbiarka byla dziurawa i turbina przeladowywala (dostawala lewe powietrze) poza tym zatrzask na turbinie byl kiepsko zatrzasniety... skasowali mnie na 370 Euro dobrze ze nie turbo do wymiany bo to koszt 1500 Euro + robota... i tym pieknym akcentem zakonczylem wakacje na ten rok...
niuniek222 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Dzis mechanik mi podpial kompa i bylismy sie przewiezc aby sprawdzic jak zachowuje sie turbina, egr i przeplywomierz. Powiedzial mi, ze turbina, przeplywomierz i egr pracuja dobrze, auto rowniez nie przechodzi w tryb awaryjny. Do 180 sie rozpedza bez problemow. Sprawdzil tez pompowtryskiwacze i mowil, ze sa w porzadku. Mimo wszystko zastanawiam sie czy nie wyczyscic turbiny, zaszkodzic nie zaszkodzi a jedynie co to moze pomoc.
kubson Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Bez sensu jest ją rozbierać jeśli jest wporzątku nie fatyguj sie ;]
zgredek27 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Dzis mechanik mi podpial kompa i bylismy sie przewiezc aby sprawdzic jak zachowuje sie turbina, egr i przeplywomierz. Powiedzial mi, ze turbina, przeplywomierz i egr pracuja dobrze, auto rowniez nie przechodzi w tryb awaryjny. Do 180 sie rozpedza bez problemow. Sprawdzil tez pompowtryskiwacze i mowil, ze sa w porzadku. Mimo wszystko zastanawiam sie czy nie wyczyscic turbiny, zaszkodzic nie zaszkodzi a jedynie co to moze pomoc. Masz za duzo kasy albo wolnego czasu? to wpadnij mi przeczyscic A powaznie, po co cos ruszac skoro jest ok... Ja wlasnie depcze swojego ile sie da bo zaczal pluc notlaufem
manny90 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Moja turbinka już śmiga aż miło Jeszcze niedawno notlauf męczył, przeczyściłem przepływkę, egr, przedmuchałem turbo i mam spokój
micho Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 deska w podłoge jak najbardziej, jezeli to nie pomoze to reczne czyszczenie geometri
AUDIANA Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Witam panowie czytam wasze posty i napisze wam cos z doswiadczenia kupiłem a4 i juz wtedy wpadał w tryb awaryjny zrobiłem nim 40 tyś. próbowałem wszystkiego przegonki, śikania WD40 dodatki do paliwa i nic aż do dziś wlasnie jestem po czyszczeniu turbo i diabeł jest nie do poznania. zajeło mi to 1,5dnia ale sie troche spuszczałem rezultat jest zaje....y wreszczie to auto jedzie a nie przy każdym wyprzedzaniu się modliłem czy pójdzie czy zalapie mi dziure. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się