Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pytanie dotyczące FMIC, oraz dalsze mody 173KM / 359NM Dynosoft Wrocław


Tomigsi

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie odnośnie fmic-a , autko mam zawirusowane ale to tak mnie wciągnęło że postanowiłem robić dalsze mody a więc czy budując fmic można wpiąć w układ seryjny ic jako drugi czy to da jakieś efekt pozytywny, czy tylko popsuje zabawę , proszę o opinię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiliście tak zrobiłem, jeden centralnie, FMIC , wrażenia są odczuwalne zwłaszcza przy wyższych prędkościach podczas przyspieszania :audi: :th:

5d2fcbf0a47ee44dm.jpg 7fe79c6774f439c5m.jpg db9deef66d8924c5m.jpg

f79925099989ff3dm.jpg 017613dd559ae467m.jpg 9e656d6ecac255a8m.jpg

IC customowy o wymiarach 700/180/65mm z allegro : http://moto.allegro.pl/item263481495_intercooler_extreme_do_tuningu_i_sportu_700_180_65.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zrób fotostory do działu "warsztat zrób to sam" z dokładnym opisem , użytymi częściami,narzędziami,materialami no i mały kosztorys też by był mile widziany. super robota :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie powiem, wyszlo kosmicznie fajnie, powiedz mi tylko czy da rade zalozyc teraz te czarne maskownice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , trochę opiszę autko co i jak było , intercooler już opisywałem, jednym z kolejnych zmian były:

dsc00015kr8.th.jpg

końcówki wtrysków z silnika 2,5tdi 150koni AXG VW Transporter, zdjęcie przedstawia końcówki od 110-tki, które poszły do 1Z kolegi

Moja nowa zabawka

dsc00027if2.th.jpg

turbina od silnika 130 koni AWX, oraz dorobiona szybko złączka pod węża na opaskę zaciskową .

dsc00029tx8.th.jpg

dla porównania z prawej 110KM po lewej 130KM

całość została zestrojona , i efektem końcowym urodziło się to :

tomigsisp1.th.jpg

160KM i 323NM Dynosoft Wrocław,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa 11-stka i powinno się pojawić jakieś 180KM ?, sprzęgło jeszcze daje rady , ale czekam aż się wysypie to będzie vr6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 216 starczą na 180ps, hmmm podobno 230 nie są dużo droższe......może ktoś z nadwornych tunerow by sie wypowiedział w tym temacie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota!

Troche tych Niutków mało przy tej mocy i modyfikacjach. Wykres momentu bardzo płaski. Oszczędnie dla sprzęgła i korbów. Miejmy nadzieje, że po wymianie pompy będzie lepiej. Ogólnie fajnie i pozytywnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 216 starczą na 180ps, hmmm podobno 230 nie są dużo droższe......może ktoś z nadwornych tunerow by sie wypowiedział w tym temacie :wink4:

Różnica między 216 a 230stkami to nie tylko różnica w wydajności ale również w jakości.

216 to seryjna końcówka produkowana przez Boscha ale ... w Brazyli...

230 to końcówka tylko do tuningu, produkowana we Włoszch z zachowaniem dużo ostrzejszych norm jakości niż jakakolwiek seryjna końcówka, co daje nie tylko lepszą wydajność (krótszy czas wtrysku tej samej ilości paliwa) ale również dużo lepszą atomizację paliwa. Dlatego 230 zawsze będzie dawała lepsze parametry i mniej dymu niż 216.

Na 216 można zrobić jakieś 185KM (MAHA) na pompie 11mm ale auto będzie dużo więcej dymiło niż na 230 (przy tej samej mocy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzy respekt Tomigsi :notworthy: slicznie to wyglada, i tak jak koledzy mowia mogl bys zrobic z tego fotostory i jakis delikatny kosztorys :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...