Stichy Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Z tego co pamietam to 1.9D jest podobne do 2.5 benzyna i do 3.0benzyna
wroclav Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Porównywałem wagę auta 1.8T i 1.9Tdi i właściwie ważą praktycznie tyle samo. Myślicie ,że będzie różnica w obniżeniu mojej fury sprężynami z Tdi??
cichol412 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam, ponownie pisze gdyz mam mozliwosc kupienie sprezyn od sedana b6 Posiadam 1,9 tdi avant 2004 rok, w naklejce mam oznaczenie 1BA OYK OJJ Czy sprezyny jakie chce kupic to 1BE 1BV pooooooomozy
domjenick Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 avant jest cięższy z tyłu i tył od sedana będzie bardziej miękki-może siąść bardziej-więc miej to na uwadze
cichol412 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 hmmmm.. cieżka sprawa gdys sprzedajacy zaznacza, ze sedan siada na tym okolo -40mm ale springi od sedana podejda do mnie tak ? no i mam dylemat
domjenick Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 podejść-podejdą,ale na pewno nie będzie to -40 na ori springach
cichol412 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 tym bardziej mnie to cieszy bo aż takiego obnizenie to ja bym nie chcial szczerze mowiąc.. jezdze na 18 wiec wydaje mi sie ze byloby to przegiecie.. wedlug Ciebie jaki rezultat z tymi sprezynami udaloby sie uzyskac ? wrzuce link na allegro to lukniesz o co mniej wiecej chodzi http://allegro.pl/show_item.php?item=1397397743 sorry w ogole za zamieszanie, ale w sumie od czego jest forum licze na bardzo racjonalna odpowiedz i swoja opinie co zrobic z tym tematem czy brac i zakladać czy tez sobie odpuscic
domjenick Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 wedlug Ciebie jaki rezultat z tymi sprezynami udaloby sie uzyskac ? ciężko powiedzieć-trzebaby założyć i ocenić-po zdjęciach-niewiele można o efekcie napisac
cichol412 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 hehe no cóż pozostaje zaryzykowac i zakupic skoro mowisz ze podejsc podejda to zostaje tylko kwestia estetyczna
domjenick Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 ...i praktyczna-osobiście uważam,że -40 z 18"-na polskie drogi-to jest hard core
cichol412 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 wcale tego nie neguje dlatego tez napisalem, ze interesuje mnie obnizenie auta max -30
topor Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 witam chiałbym zmienić sprezyny z kozowatych 1BA na 1BE lub jakies -30 Eibacha... w ksiazce na wlepie mam OYK i OjK -> jakie są to kategorie wagowe? a... i jak to sie ma do Q? :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Topor ty masz 1bv/1be zawias bo: 0YK - 8E0 511 115 DM/FM - tył WR 10 0JK - 8E0 411 105 CK/EK - przód WR 10 żeby to sprawdzić czy 1BE czy 1BV to by trzeba było znac numery amorków itp.
topor Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 jak to mozliwe? moje auto stoi jak koza... ;( i 1BE/BV to na bank nie jest
mgtan Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 podejść-podejdą,ale na pewno nie będzie to -40 na ori springach o tyle tez może opaść na ori springach. niestety.[br]Dopisany: 05 Luty 2011, 23:28_________________________________________________ jak to mozliwe? moje auto stoi jak koza... ;( i 1BE/BV to na bank nie jest zobacz na wlepe przy kole ,albo w książce serwisowej...co masz? 2 linijki wyżej nad kodami które podałeś. a skąd wiem, bo jest do pobrania na forum tabela z kodami. z tabeli na górze strony odczytujesz że 0YK to 8E0 511 115 DM/FM,a w pliku PDF widasz że 8E0 511 115 DM/FM to zawias 1BV/1BE z WR 10 link http://www.a4-klub.pl/smf/rozne/SiA.pdf
topor Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 we wlepie mam 1BA, chyba ze poprzedni wlaciciel cos zmieniał, ide obczaic numer amorów bo zadałeś mi cwieka
mgtan Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 we wlepie mam 1BA, chyba ze poprzedni wlaciciel cos zmieniał, ide obczaic numer amorów bo zadałeś mi cwieka oj to coś dziwne!... zobacz jak mówie. twój trzyliterowy kod na górze strony masz 0YK jako numer czesci to 8E0 511 115 DM/FM, a w linku http://www.a4-klub.pl/smf/rozne/SiA.pdf 8E0 511 115 DM/FM że to jest WR 10 w grupie 1BE/1BV[br]Dopisany: 05 Luty 2011, 23:38_________________________________________________ TOPOR mam... kurde zbierzność nazw na górze strony czytamy: grupa zawieszenia 1BA (o ile nie był rezany) 0YK to 8E0 511 115 CT czyli (po sprawdzeniu z PDFem - tył) WR10 i on się zamienia na 1BV na 8E0 511 115 DM/FM (albo DM albo FM w zależności od VINu auta) 0JK to 8E0 411 105 BJ/DJ – w B7 jest tylko końcóka DJ czyli (po sprawdzeniu z PDFem) WR 10 i on się zmienia na 1BV na 8E0 411 105 EK. masz seryjne 1BA, zmyliły mnie te same skróty ale zapomniałem że jeszcze ta druga linkijka "1BA" jest ważna.
topor Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 heh no wlasnie:) ale sprawdziłem tylny amor (8E0 513 638 R) i sprezyna z biała i zielona kropka;p
mgtan Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 heh no wlasnie:) ale sprawdziłem tylny amor (8E0 513 638 R) i sprezyna z biała i zielona kropka;p 8E0 513 638 R - 1BA na 100% masz teraz
Jarol Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Czy ktoś wie jak jest ze sprężynami Eibacha??? Chce kupić do swojego auta sprężyny obniżające -30mm tej firmy ale chciałbym mieć pewność że auto dobrze zejdzie w dół tzn. przód i tył będzie obniżony o 30mm a nie np. przód o 30 a tył o 10mm jak to bywa z ori springami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się