Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Eibacha dopasowujesz inaczej wchodzisz na strone Eibacha i sprawdzasz jaki model jest dedykowany do twojego rocznia, napędu, wersji sedan/kombi itp. Zajrzyj tam.

Tak masz rację, wchodziłem już wcześniej, ale jednak jakiś wstępny pogląd chciałbym jednak mieć

Opublikowano

Witam!

Jezdzi ktos moze na Eibach Pro Kit i amortyzatorach Koni str.t (te pomaranczowe)?

Znalazlem tez taki zestaw w przystepnej cenie - http://www.ap.de/ap-sportfahrwerk-62.html

Czy ktos mial z tym stycznosc?

Wysłane z mojego C1605 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja także miałem standardowo tył znacznie niżej niż przód. Zmieniłem tył o jedną kategorię wyżej i trochę się wyrównało ale przód jest jeszcze troszeczkę wyżej. Zawias mam fabrycznie 1BE. Problemy z doborem sprężyny s-line są kiedy zakłada się je do zawiasu 1BA. Co do nię fabrycznych sprężyn (eibach czy h&r itp) to też nie zawsze siądzie równo. Springi są dobierane zbyt ogólnikowo, np. dwie różne B6 1,9 TDI ośka Avant mogą mieć inny rozkład masy i różną wagę a według katalogów są wrzucane do tego samego wora.

Sony Xperia

Opublikowano

Pretor, nie ma złotyego środka.

Jak przekładasz cały zawias 1bv amor i spring w miejsce 1ba tez nie równo siada.

chcesz równo to kupujesz wszystko nowe za grubą kasę albo... gwint :) Ja wybrałem to ostatnie i uważam to za najlepszą inwestycję do a4. KW VARIANT 2 INOX- ustawienie twardości na około 40% i jest mega. Jka ktoś chce komfortu to daje twardosc na minium i jest git. Jak dla kogoś -35 to za dużo... to Street Comfort jest bardzo dobrym zawiasem.

Wówczas dopiero można zoabczyć jak się prowadzi a4 b6/b7 po drodze mimo masy i FWD nawet.

Opublikowano

Zgadzam się, gwint to idealne rozwiązanie tylko trochę kosztuje, ale wszystko co dobre jest w cenie.

Sony Xperia

Opublikowano

Może ktoś mi pomoże bo nie chciałbym się po wymianie springów wqrwić niepotrzebnie. Jak wiadomo przód w b7 stoi wyżej a ja chciałem troszkę auto pociągnąć w dół. Znalazłem zestaw na allegro który mi da -35mm tył i -40 mm przód, byłoby to idealne dla mnie. Mam zawias 1BA u siebie i wlepka : 0YL i 0JK (mam 2.0 tdi quattro) a springi ogarnąłem takie

Sportowe sprężyny obniżające Audi A4 8E 2005- FK (3927838320) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

No i pytanie, bawić się w mieszane springi? Dobra ta firma? Może macie jakąś firmę gdzie mi wymieszają zestaw i dadzą większą glebę na przód?

Opublikowano

Panowie pytanie chce zmienić amorki z 1BA na 1BV chce na razie założyć stare springi z 1BA będzie z tym jakiś problem??

pozdro

Opublikowano

@Awra odpuść sobei to weź Eibachy i nie szukaj .. bo zapłacisz dwa razy :)

gies0 - tak będzie problem- 1bv mają inny skok niż 1BA

Opublikowano

Panowie doradźcie mam założone stringi h&r - 40 do a4 b7 avant i stoi super ale niestety za bardzo buja i wszystkie nierówności czuć co za amory wsadzić aby był jakiś komfort z jazdy

Opublikowano

a jak ze skutecznością amorów? badałeś je?

zobacz jakie HR rekomenduje. na obnizonych springavh nie powinieneś mieć bijania.

Opublikowano

Znajomy mojego kolegi chce się pozbyć springów z B8, podejdzie mi takie coś do b7 w q? Dużo nie chce bo stwierdził że jemu nie potrzbne i za 100 złotówek odddaje

Sprężyny obniżające Apex Audi A4 Quattro od 08r -30mm | SKLEP INTERNETOWY

Opublikowano
@Awra odpuść sobei to weź Eibachy i nie szukaj .. bo zapłacisz dwa razy :)

gies0 - tak będzie problem- 1bv mają inny skok niż 1BA

A na odwrót da radę zrobić? Założyć sprężyny z 1BE/BV do 1BA?

---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

@Awra odpuść sobei to weź Eibachy i nie szukaj .. bo zapłacisz dwa razy :)

gies0 - tak będzie problem- 1bv mają inny skok niż 1BA

A na odwrót da radę zrobić? Założyć sprężyny z 1BE/BV do 1BA?

Już wiem, nie ma co kombinować :decayed:

Opublikowano

Zmieniłem sprężyny 1BA na 1BE, ale z przodu miałem amortyzatory KYB. Pomimo że sprężyna jest sporo krótsza, to auto stoi tak samo wysoko. Domyślam się że to wina amorków, tylko że z tyłu auto poszło trochę w górę (wyrównało się bo było za nisko) a amortyzator jest seryjny.

Czy teraz wystarczy że kupię odpowiednie amorki np. Sachs właściwie dobrane do sprężyn?

Było 1BA

Przód: Nieb pom róż róż kat 10

Tył: Bia róż róż róż kat. 10

Jest: 1BE

Przód: Nieb bia ziel kat. 8

Tył: Nieb róż kat. 8

Porównanie przednich 1BA vs 1BE

20130522_193027.jpg

Auto przez zmianą:

20130522_174253.jpg

Auto po zmianie. Stoi równiej (przód się trochę obniżył), ale nadal wysoko.

20130528_181830.jpg

Oznaczenie amortyzatora przedniego KYB

20130522_192641.jpg

Opublikowano

Wydaje mi się że tak jak nas utwierdza Kolega mgtan - wkładać eibachy i nie cudować nie ma sensu narobić się najpierw, poskładać a efekt kiepski. Ja najbardziej ubolewam nad tym, że mam różnicę między przodem a tyłem, pewnie wrzucę sprężyny tylko na przód żeby mi się wyrównało chociaż trochę. Nie chcę robić auta nisko bo nie mam ochoty bać się każdego krawężnika itp. Dla mnie idealnie by było tył 2cm mniej a przód 3cm mniej :wink:

Opublikowano

Szanowni Koledzy... za wysokośc auta odpowiada w głównej mierze spręzyna, w znikomej mierze amortyzator. QAmorek będzie raczej odpowiadał z różnice milimetrowe.

Zobaczcie jak działa zawieszenie gwintowane - podnosimy/opuszczamy spręzyne a nie amor.

kqba - co rozumeisz przez właściwie dobrany amortyzatr? do czego dobierzesz? do WR8 czy do auta? jak dobierzesz do WR8 to nie wiadomo co się stanie bo to nie są twoje masy na osiach a spężyn które wstawiłeś.

Pytanie, czy to napewno są spręzyny z a4 b6/b7 co pokazujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...