holam Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Eibacha dopasowujesz inaczej wchodzisz na strone Eibacha i sprawdzasz jaki model jest dedykowany do twojego rocznia, napędu, wersji sedan/kombi itp. Zajrzyj tam. Tak masz rację, wchodziłem już wcześniej, ale jednak jakiś wstępny pogląd chciałbym jednak mieć
mgtan Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 kilka stron wstecz były wstawione fotki, "przeglądnij"
Gaszka Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam! Jezdzi ktos moze na Eibach Pro Kit i amortyzatorach Koni str.t (te pomaranczowe)? Znalazlem tez taki zestaw w przystepnej cenie - http://www.ap.de/ap-sportfahrwerk-62.html Czy ktos mial z tym stycznosc? Wysłane z mojego C1605 przy użyciu Tapatalka
Pretor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ja także miałem standardowo tył znacznie niżej niż przód. Zmieniłem tył o jedną kategorię wyżej i trochę się wyrównało ale przód jest jeszcze troszeczkę wyżej. Zawias mam fabrycznie 1BE. Problemy z doborem sprężyny s-line są kiedy zakłada się je do zawiasu 1BA. Co do nię fabrycznych sprężyn (eibach czy h&r itp) to też nie zawsze siądzie równo. Springi są dobierane zbyt ogólnikowo, np. dwie różne B6 1,9 TDI ośka Avant mogą mieć inny rozkład masy i różną wagę a według katalogów są wrzucane do tego samego wora. Sony Xperia
mgtan Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Pretor, nie ma złotyego środka. Jak przekładasz cały zawias 1bv amor i spring w miejsce 1ba tez nie równo siada. chcesz równo to kupujesz wszystko nowe za grubą kasę albo... gwint Ja wybrałem to ostatnie i uważam to za najlepszą inwestycję do a4. KW VARIANT 2 INOX- ustawienie twardości na około 40% i jest mega. Jka ktoś chce komfortu to daje twardosc na minium i jest git. Jak dla kogoś -35 to za dużo... to Street Comfort jest bardzo dobrym zawiasem. Wówczas dopiero można zoabczyć jak się prowadzi a4 b6/b7 po drodze mimo masy i FWD nawet.
Pretor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgadzam się, gwint to idealne rozwiązanie tylko trochę kosztuje, ale wszystko co dobre jest w cenie. Sony Xperia
mgtan Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 gwint jest znacznie tańszy nawet ten dobry od nowego zawieszenia ori Audi
Awra Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Może ktoś mi pomoże bo nie chciałbym się po wymianie springów wqrwić niepotrzebnie. Jak wiadomo przód w b7 stoi wyżej a ja chciałem troszkę auto pociągnąć w dół. Znalazłem zestaw na allegro który mi da -35mm tył i -40 mm przód, byłoby to idealne dla mnie. Mam zawias 1BA u siebie i wlepka : 0YL i 0JK (mam 2.0 tdi quattro) a springi ogarnąłem takie Sportowe sprężyny obniżające Audi A4 8E 2005- FK (3927838320) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. No i pytanie, bawić się w mieszane springi? Dobra ta firma? Może macie jakąś firmę gdzie mi wymieszają zestaw i dadzą większą glebę na przód?
gies0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Panowie pytanie chce zmienić amorki z 1BA na 1BV chce na razie założyć stare springi z 1BA będzie z tym jakiś problem?? pozdro
wilku323 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Kiedyś szukałem tej ściągi bo u mnie nie było tej wlepki ale fachowcy z Eibacha poradzili sobie
mgtan Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 @Awra odpuść sobei to weź Eibachy i nie szukaj .. bo zapłacisz dwa razy gies0 - tak będzie problem- 1bv mają inny skok niż 1BA
t.gazda Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Panowie doradźcie mam założone stringi h&r - 40 do a4 b7 avant i stoi super ale niestety za bardzo buja i wszystkie nierówności czuć co za amory wsadzić aby był jakiś komfort z jazdy
mgtan Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 a jak ze skutecznością amorów? badałeś je? zobacz jakie HR rekomenduje. na obnizonych springavh nie powinieneś mieć bijania.
egon@ Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Panowie a czy stosował ktoś springi Vogtland?Sprężyny sportowe Vogtland Audi A4 B6/7 sedan HIT (3898851159) - m.allegro.pl
Awra Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Znajomy mojego kolegi chce się pozbyć springów z B8, podejdzie mi takie coś do b7 w q? Dużo nie chce bo stwierdził że jemu nie potrzbne i za 100 złotówek odddaje Sprężyny obniżające Apex Audi A4 Quattro od 08r -30mm | SKLEP INTERNETOWY
Awra Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 @Awra odpuść sobei to weź Eibachy i nie szukaj .. bo zapłacisz dwa razy gies0 - tak będzie problem- 1bv mają inny skok niż 1BA A na odwrót da radę zrobić? Założyć sprężyny z 1BE/BV do 1BA? ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- @Awra odpuść sobei to weź Eibachy i nie szukaj .. bo zapłacisz dwa razy gies0 - tak będzie problem- 1bv mają inny skok niż 1BA A na odwrót da radę zrobić? Założyć sprężyny z 1BE/BV do 1BA? Już wiem, nie ma co kombinować
kqba Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Zmieniłem sprężyny 1BA na 1BE, ale z przodu miałem amortyzatory KYB. Pomimo że sprężyna jest sporo krótsza, to auto stoi tak samo wysoko. Domyślam się że to wina amorków, tylko że z tyłu auto poszło trochę w górę (wyrównało się bo było za nisko) a amortyzator jest seryjny. Czy teraz wystarczy że kupię odpowiednie amorki np. Sachs właściwie dobrane do sprężyn? Było 1BA Przód: Nieb pom róż róż kat 10 Tył: Bia róż róż róż kat. 10 Jest: 1BE Przód: Nieb bia ziel kat. 8 Tył: Nieb róż kat. 8 Porównanie przednich 1BA vs 1BE Auto przez zmianą: Auto po zmianie. Stoi równiej (przód się trochę obniżył), ale nadal wysoko. Oznaczenie amortyzatora przedniego KYB
Awra Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Wydaje mi się że tak jak nas utwierdza Kolega mgtan - wkładać eibachy i nie cudować nie ma sensu narobić się najpierw, poskładać a efekt kiepski. Ja najbardziej ubolewam nad tym, że mam różnicę między przodem a tyłem, pewnie wrzucę sprężyny tylko na przód żeby mi się wyrównało chociaż trochę. Nie chcę robić auta nisko bo nie mam ochoty bać się każdego krawężnika itp. Dla mnie idealnie by było tył 2cm mniej a przód 3cm mniej
mgtan Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Szanowni Koledzy... za wysokośc auta odpowiada w głównej mierze spręzyna, w znikomej mierze amortyzator. QAmorek będzie raczej odpowiadał z różnice milimetrowe. Zobaczcie jak działa zawieszenie gwintowane - podnosimy/opuszczamy spręzyne a nie amor. kqba - co rozumeisz przez właściwie dobrany amortyzatr? do czego dobierzesz? do WR8 czy do auta? jak dobierzesz do WR8 to nie wiadomo co się stanie bo to nie są twoje masy na osiach a spężyn które wstawiłeś. Pytanie, czy to napewno są spręzyny z a4 b6/b7 co pokazujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się