Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do wymiany standardowego zawieszenia na gwint wymienia sie tylko springi i amorki czy trzeba cos jeszcze ????

Opublikowano

Ja mam do Was pytanie z cyklu czy w A4 B6 z zawiasem 1BE prawa strona (od pasażera) powinna być lekko niżej niż lewa (od kierowcy)? U mnie tak jest i tak się zastanawiam czy to jest celowa zagrywka żeby w czasie jazy pod ciężarem kierowcy auto stało/jechało równo czy coś jest nie tak?

Opublikowano

Nie. Powinno być równo, przy nowym zawieszeniu w b6 b7 na 1be/1bv jest od rantu do ziemi 66 cm. Lepiej stan na równej powierzchni np parking w galerii handlowej i wówczas patrz, mierz.

Opublikowano
Nie. Powinno być równo, przy nowym zawieszeniu w b6 b7 na 1be/1bv jest od rantu do ziemi 66 cm. Lepiej stan na równej powierzchni np parking w galerii handlowej i wówczas patrz, mierz.

Od rantu z przodu czy z tyłu?

Opublikowano

Witam wszystkich, mam okazje zakupic sprezyny H&R zolte ( pisze ze -40) sprezyny byly w a4 b6 avant na seryjnym zawieszeniu. Mam takie pytanie do Was czy te o to sprezyny beda pasowac do mojego a4 b7 avant 2.0tdi chce je zalozyc na oryginalne amortyzatory, bedzie to wgl jakikolwiek sens ? Mam na a4 b7 felgi 18" i chcialbym ja troche obnizyc i jak by poszla w dol na tych sprezynach o 4cm nizej to bylbym zadowolony.

Dziekuje i Pozdrawiam wszystkich forumowiczow

Opublikowano
Nie. Powinno być równo, przy nowym zawieszeniu w b6 b7 na 1be/1bv jest od rantu do ziemi 66 cm. Lepiej stan na równej powierzchni np parking w galerii handlowej i wówczas patrz, mierz.

Od rantu z przodu czy z tyłu?

nie rozumiem pytania.. i z przodu i z tyłu powinieneś mieć od rantu do ziemi 66 na nowym - dobrym zawieszeniu.

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

Witam wszystkich, mam okazje zakupic sprezyny H&R zolte ( pisze ze -40) sprezyny byly w a4 b6 avant na seryjnym zawieszeniu. Mam takie pytanie do Was czy te o to sprezyny beda pasowac do mojego a4 b7 avant 2.0tdi chce je zalozyc na oryginalne amortyzatory, bedzie to wgl jakikolwiek sens ? Mam na a4 b7 felgi 18" i chcialbym ja troche obnizyc i jak by poszla w dol na tych sprezynach o 4cm nizej to bylbym zadowolony.

Dziekuje i Pozdrawiam wszystkich forumowiczow

wejdż na strone h&r i poszukaj zestawu dedykowanego do ciebie i powrównaj numery z tymi co masz kupić. Parwde mówiąc nie wziąłbymużywek znając ceny nowych.

Opublikowano

Panowie powiedzcie mi czy na oryginalnym zawieszeniu które posiadam chciałbym go trochę w dol aby siedział mniej więcej jak sline. Mogę kupić jakieś sprężyny same czy musze kupić amortyzatory inne też? mam a4 b6 avant w tdi 1.9

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Opublikowano

Mam pytanie - czyli wychodzi na to, że jeżeli w B5 mam teraz zawias 1BA i klasę wagową na przedniej osi 0JG to jeśli chcę wymienić przedni zawias na 1BE to nie mogę szukać klasy wagowej 0JG tylko 0JF lub nawet 0JE żeby rzeczywiście zeszło te 20mm?

Opublikowano
Panowie powiedzcie mi czy na oryginalnym zawieszeniu które posiadam chciałbym go trochę w dol aby siedział mniej więcej jak sline. Mogę kupić jakieś sprężyny same czy musze kupić amortyzatory inne też? mam a4 b6 avant w tdi 1.9

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Eibach Pro Kit

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ----------

Mam pytanie - czyli wychodzi na to, że jeżeli w B5 mam teraz zawias 1BA i klasę wagową na przedniej osi 0JG to jeśli chcę wymienić przedni zawias na 1BE to nie mogę szukać klasy wagowej 0JG tylko 0JF lub nawet 0JE żeby rzeczywiście zeszło te 20mm?

odpuśc sobie eksperymenty ze spręzynami ori.. nie trafisz by dobrze siadł.. przeczytaj kilka stron w stecz... to jest loteria i strata pieniędzy. Kup Eibach Pro Kit i jeździj spokojnie i nie kombinuj, szkoda kasy.

Opublikowano

Dzięki bardzo za odpowiedz. Rozumiem ze sprężyny te wystarcza i mogę zostać na swoich amortyzatorach? Można szukać używanych czy zdecydowanie nowe?

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Opublikowano

Ok dzięki

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Opublikowano

Panowie, mam B6 z zawieszeniem 1BA, OYJ OJJ czyli klasa wagowa 9 i moje pytanie czy sprężyny Eibach Pro-Kit (-30mm -30mm) zrobią dobry efekt, w sensie że całe auto bedzie ładnie równo leżało, a nie jak teraz, że 1BA ma przód lekko podniesiony do góry ? Boję się właśnie, że jak dam -30 -30 to tyłek będzie leżał jakby w bagażniku było pare cegieł, a przód jakby samolot startował :wink: Nie chciałbym takiego efektu bo wtedy pieniądze wyrzucone w błoto. Bo nie ma takich sprężyn ze -40 przod - 30 tył jako komlet, przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem przeszukując wszelakie strony. Czy szukać zawieszenia np od S-line'a i nie bawić się w sprezyny ? Choć nie chciałbym wymieniać zawieszenia bo mam igłeee

Opublikowano

kolego przeczytaj kilka stron w stecz bo idziesz na łatwizne... jęsli masz tak że przód ci stoi wyżej niż tył to masz wyklepane zawieszenie.

Jeśli masz 1BA to powinieneś mieć od ziemi do rantu nadkola 68cm i z przodu i z tyłu.

Nie dopasujesz zawieszenia S-line do zwykłego zawiasu.

Poczytaj wątek.

Opublikowano

Czytałem czytałem, i wg mnie to jest standardowe zawieszenie i nie jest "wyklepane" tymbardziej, że był po kupnie czyli jakieś 4 miesiące temu na sprawdzeniu zawieszenia i jak pisałem jest igła i w porządku.

Opublikowano

zmierz i będziesz wiedziec w jakim jest stanie. Wysokość z przodu i z tyłu od rantu do podłoża 68 cm. Jeśli stoi inaczej to masz wyklepane sprężyny niestety. Jesli amorki mają b.dobrą sprawnosc to po założeniu nowych springów powinno stac równo. Pamiętaj żeby zmienić łoża sprężyn to tez ma wpływ na to jak stanie jeśli teraz stoi nierówno na fabrycznym setupie 9bo rozumiem że zawieszenie masz fabryczne)

Opublikowano
zmierz i będziesz wiedziec w jakim jest stanie. Wysokość z przodu i z tyłu od rantu do podłoża 68 cm. Jeśli stoi inaczej to masz wyklepane sprężyny niestety. Jesli amorki mają b.dobrą sprawnosc to po założeniu nowych springów powinno stac równo. Pamiętaj żeby zmienić łoża sprężyn to tez ma wpływ na to jak stanie jeśli teraz stoi nierówno na fabrycznym setupie 9bo rozumiem że zawieszenie masz fabryczne)

Zmierzyłem, i tył mam 66,5cm, a przód 67, niby niewielka różnica, ale baaardzo widoczna. Czyli myślisz, że same sprężyny załatwią sprawę ? :wink:

Opublikowano

Ja w swojej poprzedeniej Audi b7 tez mialem 1ba i zamontowalem komplet eibach -30 mm usiadlo idealnie, z tym że u mnie zarowno na przodzie jak i na tyle bylo 68 cm, no nie az tak, ale roznica byla 2-3 mm. Ty piszesz, ze z tylu masz 66,5 cm, z przodu 67 cm, to jak na moje oko amory masz juz na dobicu, 1,5 cm to jest bardzo duzo.

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4

---------- Post dopisany at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------

Wydaje mi sie, ze do tych amorow nie ma sensu montowania sprezyn, bo bedzie lipa. Tak czy siak, chyba bez wymiany amorow sie nie obedzie. Poszukaj amorow od s-line i do nich zamontuj eibach

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

nie, nie, nie... żadnych kombinacji z amorami od 1bv w aucie z 1ba i eibachy do tego, to nsię nie może udac, auta siadają róznie międzuy 1ba i 1bv... weź Eibchy + Bilstein (Eibach nawet pisze któe modele poleca do swoich springów) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...