domjenick Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny I daje możliwość jeżdżenia na 2 mapach doładowania kiedyś myślałem ,żeby do siebie wrzucić EBC,ale koszty trochę przewazają na korzyść zwykłego remapu...chyba,żebym trafił gdzieś z drugiej ręki... :gwizdanie:
CoLo Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 no taki lajf niestety, ok 1100-1200zl za nówkę trzeba wyrzygać...
gregory Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny I daje możliwość jeżdżenia na 2 mapach doładowania To jednak wiąże się z błędem w kompie o nieosiągniętym ciśnieniu doładowania. Co do możliwości szybszego wstawania turba to myślę, że raczej nie da się nic więcej zrobić. Masz sztywny dolot, przelotowy wydech, kolektor baran, głowicę AEB, no i dual scroll. Tak więc w której części swojego silnika chcesz walczyć o szybsze wstawanie?? :gwizdanie: No chyba, że masz gdzieś nieszczelność, ale to raczej mało prawdopodobne. Co do twojego sterownika to prawda jest to prehistoria, najprostszy sterownik jaki był w 1.8T . Kontroli doładowania nie ma nawet szans ogarnąć. Co do AFR to jest bezpieczne. Nie robi się raczej wyższego jak 12 w silnikach turbo, przynajmniej takich do jazdy na codzień. U mnie kiedyś było w fazie testów 9:1 to można powiedzieć było bogato, bo na pełnym bucie auto puszczało lekki czarny dymek jak diesel U ciebie 11.3 jest chyba w sam raz.
CoLo Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny I daje możliwość jeżdżenia na 2 mapach doładowania To jednak wiąże się z błędem w kompie o nieosiągniętym ciśnieniu doładowania. Co do możliwości szybszego wstawania turba to myślę, że raczej nie da się nic więcej zrobić. Masz sztywny dolot, przelotowy wydech, kolektor baran, głowicę AEB, no i dual scroll. Tak więc w której części swojego silnika chcesz walczyć o szybsze wstawanie?? :gwizdanie: No chyba, że masz gdzieś nieszczelność, ale to raczej mało prawdopodobne. Co do twojego sterownika to prawda jest to prehistoria, najprostszy sterownik jaki był w 1.8T . Kontroli doładowania nie ma nawet szans ogarnąć. Co do AFR to jest bezpieczne. Nie robi się raczej wyższego jak 12 w silnikach turbo, przynajmniej takich do jazdy na codzień. U mnie kiedyś było w fazie testów 9:1 to można powiedzieć było bogato, bo na pełnym bucie auto puszczało lekki czarny dymek jak diesel U ciebie 11.3 jest chyba w sam raz. Kolektor nie jest baran Co do szybszego wstawania, wszystko opiera się o EBC. Przy pewnych ustawieniach turbo albo wstaje razem z obrotami i prawie nie osiąga zadanego boostu lub bardzo późno albo mocno przeładowuje. Musiał bym Ci pokazać oco kaman lub zajrzyj do manula do tego EBC, są w neci. Czy jest tam jakiś zapas....nie mam zielonego pojęcia dlatego będę próbował ale nie liczę na wiele No 11.2-3 nie jest może bardzo bogato ale zawsze można próbować troszkę zubożyć. Tak jak mówię, nie na tym ECU więc napewno nie w najbliższym czasie... A twoje 9 to już było mega Aha muszę jeszcze oczyścić filtr powietrza bo zawalony jest zdeka co może też zabrało ze 3PS
CoLo Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 planujesz zmiane ECU? Możliwe ale to raczej przyszły sezon...
gregory Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Kolektor nie jest baran Co do szybszego wstawania, wszystko opiera się o EBC. Przy pewnych ustawieniach turbo albo wstaje razem z obrotami i prawie nie osiąga zadanego boostu lub bardzo późno albo mocno przeładowuje Jak to nie baran?? Chodzi o wydechowy masz rurowy, a to potocznie baran, i wcale nie musi mieć kształtu rogów barana
CoLo Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 Kolektor nie jest baran Co do szybszego wstawania, wszystko opiera się o EBC. Przy pewnych ustawieniach turbo albo wstaje razem z obrotami i prawie nie osiąga zadanego boostu lub bardzo późno albo mocno przeładowuje Jak to nie baran?? Chodzi o wydechowy masz rurowy, a to potocznie baran, i wcale nie musi mieć kształtu rogów barana Dla mnie musi równoodległościowy top mount jak najbardziej
Buba Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 masz jakas fote gdzie jest filtr powietrza? jak z nawiewem zimnego powietrrza i syfem?
CoLo Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 masz jakas fote gdzie jest filtr powietrza? jak z nawiewem zimnego powietrrza i syfem? musiałbym zrobić fotke...z zimnym powietrzem nie ma problemu ale z syfem już tak. Tak patrząc na niego muszę go wyczyścić bo czarniutki trochę Aha dziś małego testa zrobiłem i to nie jest koniec tego turbo...1,8bar też załaduje Przestawiłem jedną rzecz i chyba zadany boost jest osiągany ciut szybciej... Badania trwają
Buba Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 a przy tym zestawie seryjne ECU jak bardzo blokuje osiagniecie wiekszych mocy?
CoLo Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 a przy tym zestawie seryjne ECU jak bardzo blokuje osiagniecie wiekszych mocy? To pytanie skieruj do GTO bo on będzie wiedział najlepiej Gdybając, możliwe że 400ps jest do osiągnięcia ale to są domysły i dopóki się nie spróbuje to nie będzie się wiedziało...[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2010, 21:21_________________________________________________Jakiś tam filmik...Sprzęgło troszkę śmierdziało Nie miałem czasu na idealne ustawienie kamery i mogłem zrobić tylko 1 przejazd. Niestety musiałem hamować bo jebańce na światłach stali
Flyer Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Pieknie zapitala ...ale przy tej mocy kolejnym modem powinny byc dobre heble.
CoLo Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Pieknie zapitala ...ale przy tej mocy kolejnym modem powinny byc dobre heble. No heble dają radę ale do 3-4 hamowań ze 160...później grzeją się i troszkę lipa się robi Jakieś BREMBO ORO mile widziane tylko cena troszkę zabija
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Niezły przecinak z tego powstał i spalanie chwilowe nawet nie takie złe 54l
CoLo Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Niezły przecinak z tego powstał i spalanie chwilowe nawet nie takie złe 54l GTO powiedział tak, mniej więcej spalanie FIS x2 :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi