Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Telepocze silnikiem po przełączeniu na gaz


bumar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczów.Mój problem polega na tym że gdy uruchomię samochód i przełączy się na gaz to telepie silnikiem i następuje brak mocy w czasie jazdy .Dodam że dzieje się to tylko wtedy ,gdy silnik jest zimny a jak się nagrzeje do 90 stopni wszystko jest ok..Byłem u różnych gazowników i wszystko jest ok.,tak przynajmniej twierdzą.Faktem jest też to że sprawdzali to wszystko na ciepłym silniku,ponieważ zanim do nich dojechałem silnik się nagrzał.Instalacje mam sekwencyjną z elpigazu.Mam zamiar jeszcze spróbowac podłączyc samochód u gazowniów na zimnym silniku i przejechac się z gościem i jego laptopem ,niech zerknie jak pracuje .Ale czy to coś pomoże? Jeśli ktoś miał podobny problem lub potrafi mi pomóc to proszę o komentarz.Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jakie masz wtryskiwacze i ile najechane na nich, kiedy były zmieniane filtry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym tygodniu wymieniałem filtry , gościu na nowo wszystko ustawiał i mówił że jest ok..Dodam że było to wszystko robione na ciepłym silniku.Moja audiczka ma nakulane 226000 z czego 30 tyś. na gazie[br]Dopisany: 31 Sierpień 2010, 20:10_________________________________________________wtryskiwacz-SW 4-SEKCYJNY XJ544,07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz Matrixa XJ przydałoby sie zastosowac zestaw naprawczy listwy. Najpierw jednak dobrze byłoby zajrzec do ustawień w Stagu i sprawdzic temp przełaczania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do tematu . U mnie nie chce wejść na obroty po pierwszym przełączeniu przez jakieś 10s . Później jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic innego jak zasyfione wtryskiwacze LPG poprostu posklejane są mazutem a w niskich temperaturach klejenie potęguje sie. Jak sie rozgrzeje mazut daje za wygraną i silnik chodzi w miarę stabilnie.

Zwykle czyszczenie wtrysków powinno załatwić sprawę.

Brudne filtry nic nie mają doprzerywania na zimno. Jak sie zapchają to silnik nie chce sie wkręcać na zimno i ciepło. Filtry to tylko systematycznie sie wymienia doraźnie to czysta głupota.

Jak ktoś ma chociaż minimalne zdolności manulane to moze pokusić sie o czyszczenie wtryskiwaczy na forum lpg jest opisane dokłądnie jak to przeprowadzić w poszczególnych modelach.

Acha i Twoje matrixy znane są z tego, że sie szybko brudzą ale czyszczenie jest bardzo łatwe ponieważ producent przewidział takowa operację. Na allegro zakup zestaw i w wolny dzien zabierz to domu listwę i na spokojnie rozbierz wszystko i wyczyść na błysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie kolego czyszczenie wtrsków ci pomoże też to miałem filtry wymieniłem i były takie niuanse znajomy gazownik polecił mi wtryskiwanie wd40 przed listwą potem składanie i odpalanie i przełanczanie na gaz co dzień przed jazdą tak robiłem i problem znikł.... proponuje ci załozyć też dodatkowy filtr odeleiacz przed wtryskami :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie rok temu miałem czyszczone wtryskiwacze

Pewnie znów się zasyfiły. Wystarczy jeden trefny zbiornik gazu i klops.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy klubowicze byłem u elektryka i wszystko ok.,gazownicy przeczyścili mi wtryski gazu i nadal to samo.Spróbuje jeszcze zostawic samochód u gazowników i na zimnym silniku podpięty pod kompa przejechac się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy klubowicze byłem u elektryka i wszystko ok.,gazownicy przeczyścili mi wtryski gazu i nadal to samo.Spróbuje jeszcze zostawic samochód u gazowników i na zimnym silniku podpięty pod kompa przejechac się.

ja też byłem na czyszczeniu i dalej nic... ale mniej rzuca na ciepłym jak ma 90 C :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy tych objawach - zestaw naprawczy listwy, poł godziny pracy, 100 zł i jak reką odjął - smiga jak nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może reduktor niedogrzany i Ci przełącza na gaz ? ja tak miałem - a płyn w układzie chłodzenia ma odpowiedni poziom (za dużo - to nie jest odpowiedni poziom, za mało też nie jest - woda to też nie jest odpowiedni płyn :) ) - termostat sprawny ? - ja pół samochodu bym rozebrał zanim doszedłem do tego, że mam za mało płynu (znaczy - po rozgrzaniu do 30 stopni rozchodził się po układzie a że gaz mi wpieli "dookoła" to poprzedni poziom był zbyt niski i też byłem u fachowców i nikt nie zwrócił uwagi na to - najprostsze rozwiązania są najlepsze a nie każy o nich pamięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tankujcie dalej na ścierwach stacjach a będą dalej takiej problemy ja kilka dni temu byłem u gazownika i z doświadczenia mi mówił że na Orlenie, BP gaz zwalony, a na shell i Statoil jest najlepszy(wnioskuje on to z wymienianych filtrów widzi jakie są brudne) a jeżeli już są za***ane filtry bo nic nie czyszczą gazu tylko leci jak leci...

Mi też telepocze silnikiem ale na luzie na PB nie, lecz powiem wam ze to wina gazu w moim wypadku może dlatego że mam przejechane na gazie 21 tyś km ? Wymienił gazownik 2 filtry tankuje na statoil i jest zdecydowanie lepiej niż na tym syfie orlenie.. Sprawdź też w tą stronę oczywiście po 10 km przejechanych nie zobaczysz różnicy ale? warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuje jedynie na Statoil i BP i po 15tys filtr zawalony wiec róznie to bywa z tym gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...