pitekbol Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam, Dziś rano po przejechaniu 10km zapaliła mi się kontrolka od hamulców ( klocki? tarcze? okładziny? ) . Po powrocie do domu ściągnąłem tylne i przednie koła by sprawdzić stan klocków, tarczy itd. Odkręciłem całe zaciski, zdjąłem okładziny, wszystko było ok. Gdy założyłem wszystko z powrotem zaczeły się problemy .. Pedał hamulca stał się miękki.. Gdy auto odpalone naciskam pedał i powoli schodzi w dół, zgaszone auto- pedał twardy. Wyjechałem by sprawdzić czy są hamulce, auto hamuje, ale podczas naciskania pedału słychać tak jakby syczenie ( powietrze?). Bym zapomniał, kontrolka się już nie pali. Nie wiem co mogło sie stać, cały układ byłby zapowietrzony? Proszę o pomoc. dzięki
pitekbol Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 tak, płyn jest. dolałem do pełna.
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 dokładnie odpowietrz hamulce sprawdz stan elastycznych przewodów przy kołach
pitekbol Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 cały układ muszę odpowietrzyć? Wszystkie przewody są okey. przed ściągnięciem klocków itd wszystko bylo okey, hamulce były żyleta. teraz nie wiem co się porobiło..
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 cały układ muszę odpowietrzyć? Wszystkie przewody są okey. przed ściągnięciem klocków itd wszystko bylo okey, hamulce były żyleta. teraz nie wiem co się porobiło.. cały układ trzeba odpowietrzyc, wszystkie koła potrzebujesz litr płynu DOT-4 przewody sprawdza sie pod cisnieniem, tj z noga na hamulcu
pitekbol Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Odpowietrzyłem cały układ. Nadal pedał jest miękki. Hamulce są, ale podczas gdy samochod jest odpalony po nacisnieciu pedału schodzi on na dół. Czy możliwe jest to żeby uszkodzona została pompa hamulcowa? Proszę o pomoc.
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 musisz jeszcze raz odpowietrzyc hamulce ale tym razem VAG-iem
pitekbol Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 A co to jest ten VAG ? Na czym to polega?
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:
kapete Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Pompa do wymiany. Miałem to w zeszłym roku.
dawdaw18 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 prawdopodobnie pompa przepuszcza jeśli układ jest szczelny i odpowietrzony to tylko tam trzeba szukać przyczyny
kapete Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Z niecierpliwością czekam na rozwiązanie.
Dev Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Z niecierpliwością czekam na rozwiązanie. to nie poród, odpowiedz jest banalnie prosta zapowietrzony układ
kapete Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Sukcesów życzę. Ja walczyłem z tym w zeszłym roku. Odpowietrzenie ręczne - 0 efektów, maszyna - 0 efektów. wymiana pompy i ręczne odpowietrzenie - sukces. Jemu życzę, żeby to tylko był zapowietrzony układ, a nie pompa - która kosztuje... Przy zapowietrzonym układzie po podpompowaniu pedał powien stwardnieć. Prawda? Ciekawe czy twardnieje? Moim zdaniem te objawy nie świadczą o "banalnym" zapowietrzeniu układu. Dlatego zaczekam co "Pitekbol" zezna gdy zakończy walkę z hamulcami. Jeżeli napisze co było i jak zwalczył?
pabbicz Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Chce dołączyć się do wątku - od dziś rana mam to samo - auto po 2 dniach (przyszła wkoncu odwilż na dzień) straciło skuteczność hamowania.Przy włączonym silniku naciskając pedał hamulca kilkakrotnie słychać cały czas jakby syczenie powietrza (twardość się nie zmienia wmiare kolejnych depnięć).Gdy wyłączę silnik - 2,3 naciśnięcia i pedał twardnieje. Zrobiłem wieczorem 10 km, ABS działa, jak sie depnie też zahamuje ale dojeżdżając do świateł można delikatnie naciskając nawet wcisnąć pedał w podłogę na dłuższym odcinku.W zbiorniczku płyn 1,5 cm pod MAX.Jeszcze jedno - 3 razy zapiszczała kontrolka czerwona z (!) w momencie gdy jechałem bardzo wolno przez muldy śnieżne na parkingu i solidnie zabujało autem. Rozumiem ze pierw trzeba odpowietrzyć układ a jak to nic nie zmieni to pompa?Koledzy jakie koszty się wiążą z takimi naprawami - sam tego nie zrobię bo ani czasu ani warunków...
damian audia4 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 koledzy mi dzis to samo sie stało i niewiem co robić. pewnie pompa do wymiany.jakie to sa koszt?
Bebzo28 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Podłącze się do tematu . Mam podobne objawy. Pedał hamulca jest gąbczasty , auto normalnie hamuje tylko przy naciskaniu pedał jest miękki do pewnego momentu i spada do pewnego miejsca i trzyma, ale z powrotem jak go popuszczam to czuje jak go by jakieś ciśnienie powietrza pchało w stronę nogi. Też jestem takiego zdania że trzeba odpowietrzyć hamulce.
kapete Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Co do kosztów? Ręcznie free, maszyna pod Wawą 50, pompa 270 Po super zniżkach mojego mechanika - tylko oryginał. Na hamulcach się nie oszczędza. Ceny z połowy ubiegłego roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się