pajakleon97 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Witam Prosilbym o pomoc bardziej doswiadczonych kolegow. Auto raz jedzie normalnie, raz z kolei strasnzie muli na obroty wchodzi bardzo wolno prawie nei slychac turbiny, albo idzie normalnie do 3 biegu a na nim nie chce sie krecic powyzej 3000 obr/min. Podpinalem pod VAG u znajomego stwierdzil ze to przeplywomierz a jak bylem 2 raz w warsztacie Audi RS service to powiedzieli ze wszystko w porzadku i ze musze tylko nagar przedmuchac na turbinie a na kompie wszytsko wyszlo im OK. Jakos to nie poskutkowalo i muli dalej.
neku Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 ja miałem podobnie tylko że na 4 biegu pow 120 nie chciał iść wyczyściłem turbo i wymieniłem wężyk podciśnienia bo był dziurawy i gra
micho Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Geometria prawdopodobnie do czyszczenia, samochód wchodzi w tryb awaryjny, oczywiscie przyczyn moze byc znacznie wiecej, ale wygląda mi to na zapieczone łopatki geometri
audi.wielun Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Co to za servis RS?Jak zrobili logi to powinni wiedzieć co jest grane,przyczyną jest pewnie turbina
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Kolego nie jeździj do RS serwisu bo to najwięksi partacze i nieudacznicy. Jedź do Dynosoftu albo do Bosch serwisu Bielski na terenową. P.S. Może być i turbo i przepływka i elektrozawór i czujnik ciśnienia doładowania albo węże poprzecierane...
pajakleon97 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 Kolego nie jeździj do RS serwisu bo to najwięksi partacze i nieudacznicy. Jedź do Dynosoftu albo do Bosch serwisu Bielski na terenową. P.S. Może być i turbo i przepływka i elektrozawór i czujnik ciśnienia doładowania albo węże poprzecierane... no wlasnie tez to zaczynam zauwazac nie dotrzymouja tez terminow ;/ zmylily mnie fury jakie tam staly na podjazdach myslalem ze jak robia phaetony i rs6 to sie znaja...[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2010, 17:22_________________________________________________ Co to za servis RS?Jak zrobili logi to powinni wiedzieć co jest grane,przyczyną jest pewnie turbina rs service na owsianej ale cos tu widze jak poczytalem na forum ze jednak nie jest to 1 liga ;/
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Są dwa na owsianej u Romana Śmietanki polecam a drugi na lotniczej ( szybowcowej ) nie polecam
kuna198117 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 kolego ja bym postawił na wężyki podciśnienia posłuchaj silnika czy słychać gwizd powietrza pod maską
chmiel188 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Na 99% walnął czujnik doładowania ciśnienia. Miałem to samo, chociaż mi problem sam ustał gdy zrobiło się ciepło.
pajakleon97 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 dzieki za odpowiedz ale widze ze i tak bez wizyty w jakims specjalistycznym warsztacie sie nie obejdzie bo ile odpowiedzi tyle prawie przyczyn wiec moze moglibyscie podac jeszcze namiar na jakis dobry speca we wroclawiu?[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 16:07_________________________________________________Dzisiaj bylem w ECU Project (dawny Dynosoft) koles podpial pod kompa i stwierdzil to co pisaliscie - zapieczone lopatki zmiennej geometrii. Koszt - 100zl a na forum dowiedzialem sie za darmo no trudno przynajmniej mam pewnosc. Czyszczenie - 450 zl troche drogo macie mzoe kogos tanszego i tez dobrego?
rookie Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 dzieki za odpowiedz ale widze ze i tak bez wizyty w jakims specjalistycznym warsztacie sie nie obejdzie bo ile odpowiedzi tyle prawie przyczyn wiec moze moglibyscie podac jeszcze namiar na jakis dobry speca we wroclawiu?[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 16:07_________________________________________________Dzisiaj bylem w ECU Project (dawny Dynosoft) koles podpial pod kompa i stwierdzil to co pisaliscie - zapieczone lopatki zmiennej geometrii. Koszt - 100zl a na forum dowiedzialem sie za darmo no trudno przynajmniej mam pewnosc. Czyszczenie - 450 zl troche drogo macie mzoe kogos tanszego i tez dobrego? Bo tu silnik AFN i AVG znany jest na wylot.
goldi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 no widzisz ja bym ci to samo za 50 zł z diagnozował :> a co do czyszczenia to ciężko znależ taniej ale słyszałem że ktoś z forum golfa za 200 zł czyści ale to kwestia natomiast moge mieć namiar na kompletną regeneracje za 900 zł jak będziesz chciał odezwij sie do mnie na pw może sie uda bez czyszczenia doprowadzić do normy doładowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się