VicVega Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Koledzy, przepaliły mi się lampki od tablicy rejestracyjnej. Ich wymiana okazała się dość "skomplikowana" i okazało się, że poza żarówkami musiałem wymienić klosiki i listwę, w której siedzą. Niestety nic nie pomogło. FIS cały czas dziwnie to sygnalizuje, bo piszczy, wyświetla komunikat, o przepalonej żarówce, za jakiś czas komunikat znika, jak by lampki zaczęły świecić (a nie zaczynają - sprawdziłem), a po chwili znowu pisk i komunikat - oszaleć można VAG wypluł mi błąd: 01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 57-00 - Electric Circuit Failure Czy druga część tego błędu oznacza, że przepalił się jakiś obwód czy jest to standardowy tekst przy przepaleniu żarówki? Ma ktoś pomysł co mógłbym sprawdzić jeszcze we własnym zakresie? Pozdrawiam!
akjam Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Ja kolego mam podobne objawy. Na Fisie co jakiś czas wywala info o Plate Light i rzeczywiście lewa strona podświetlenia nie działa ale nie działa cały czas a info pojawia się co kilka dni. Kupiłem już żaróweczkę i dzisiaj będę to wymieniał bo jakoś wcześniej nie miałem na to czasu. Zobaczymy jaki będzie finał. Tak jak mówisz oszaleć można ale przyzwyczaiłem się już do tego.
VicVega Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 No i jak? Wymieniałeś już? Jeśli nie to życzę Ci żeby w B7 było to lepiej rozwiązane niż w B6 i skończyło się faktycznie na wymianie żarówki, a nie połowy klapy Ja chyba kupię w poniedziałek tę wiązkę ze stykami, na listwie umocowaną. Pozdrawiam!
paput Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 pany jakie wymiary mają żarówki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej za tyłu? 11x38 czy inne? w b5 oczywiście nie mogę tego znaleźć
iwadrian Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Zawsze ten sam problem,często jest to wina blaszek wewnątrz lampki które śniedzieją i nie mają styku lub zwyczajnie skorodowane odpadają. Dobrze jest co jakiś czas odkręcić lampki przeczyścić styki i przesmarować wazeliną techniczną, przesmarować też gwint śrubki mocującej bo często są problemy z odkręceniem (stalowa śrubka wkręcona w aluminiową obudowę) a czasem nie obywa się bez rozwiercania.
VicVega Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 Zawsze ten sam problem,często jest to wina blaszek wewnątrz lampki które śniedzieją I na tym skończyło się też u mnie.. Zaczęło się od żarówki. Potem klosik - jeden do wymiany, drugi nie do okręcenia, więc oba do wymiany - 34PLN jeden. Potem listwa, bo nie dało się wyjąć pozostałości po starych klosikach, a poza tym była na maksa sparciała - 159PLN. Jak już wszystko poskładałem okazało się, że blaszki padły i do wymiany - 103PLN. Najdroższa zmiana żarówki jaką przeżyłem. Ale działa. Dwie rady mam: 1. Jeśli chcecie odkręcać ten klosik żeby wymienić żarówkę, warto jest się pomęczyć trochę i wyjąć całą listwę. Nie jest to rudne, a może zaoszczędzić sporo kłopotu i $ na przyszłość. 2. Nie dokręcajcie listwy za mocno, bo łatwo ukręcić gwint pany jakie wymiary mają żarówki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej za tyłu? 11x38 czy inne? Normalne C5W to są, chyba takie jak podajesz. Tu masz dobry dobieracz żarówek --> http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_which_lamp_to_buy.php?main=pl_pl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=pl_pl_car_lighting&lang=pl 1
akjam Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Ja dalej tego nie zrobiłem. :gwizdanie: Problem jest dalej tak jak mówieł wcześniej - raz jest info na fisie, innym razem nie ma. Może na tą chwilę to zostawię jak jest bo jakbym miał przeżyć tak drogą wymianę żarówki jak Ty, to niech sobie póki co świeci jedna - bo tylko lewa nie działa.
qruchy Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Vincent, jak odkręcić tą listwę? Gdzie jest ta śrubka? I jeszcze klosze, gdzie kupowałeś je w Łodzi?
VicVega Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 Przede wszystkim musisz zdjąć tablicę rejestracyjną razem z ramką, inaczej listwa nie wyjdzie. Oczywiście była to kolejna rzecz przykręcona "na amen", ale na szczęście okazała się na tyle giętka (ramka), że zdjąłem ją bez większych zniszczeń. Potem trzeba odpiąć dwie kostki z prundem (od zamka i listwy). Następnie wykręcasz zamek - trzeba odpiąć od niego linkę taką metalową, potem wykręcić śrubę - 10, grzechotką można - i przekręcić trochę całość zamka przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Potem zostają już tylko takie nakrętki z kapturkami od listwy. Są cztery - dwie po obu stronach mechanizmu otwierającego (zamka z klamką) i dwie na krańcach listwy. Też 10. Te dwie środkowe można grzechotką potraktować (tylko ostrożnie przy dokręcaniu!!!!), a te na krańcach to już konkretna gimnastyka, bo nic tam nie wchodzi. Oczkowym kluczem kawałek po kawałeczku trzeba Części kupowałem w tym nowym salonie VW na Szczecińskiej. Codziennie przychodziłem po następną część, także kolo pewnie znowu się uśmieje. Powodzenia i życzę żeby skończyło się na klosikach!
qruchy Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Dzięki wielkie, jutro zaczynam od wymiany klosików, mam nadzieję że na tym bedzie koniec
jawosz Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Troche odnawiam temat. Czy ta listwa jest na wcisk? Jaki jest jej numer bo niestety muszę ją wymienić :/
gsekulski Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) I ja się dołożę...kto ma pomysł jak wykręcić ta śrubę od klosika? Musiałem uwiercic jej lepek. Teraz psiuknalem wd40 i nic. Próbuje kombinerkami, szczypcami z zagieta końcówka i nic:( juz miałem ochotę ta klapę z młotka potraktowac:) wiercenie chciałbym jako ostateczność robić, liczę ze może ma ktoś jakiś prywatny opatentowany sposób?? Jak ktoś z bliska to piwko stawiam:) Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez gsekulski
Gość Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Ciezko bedziesz mial odkrecic te wkrety z aluminiowej listwy, u mnie przy wymianie lampek na ledowe zauwazylem, ze te wkrety juz sa poukrecane a lampki przykrecone blachowkretem przez nowe otwory obok oryginalnych, nie dlugo myslac wzialem wiertarke zrobilem otwory w nowych lampkach i przykrecilem a oryginalny otwor zaslepilem silokonem. Mysle, ze to jest najlepszy sposob na ta czesta przypadlosc w naszych B6 bez narazania sie na prace i koszty, trzyma sie bardzo dobrze a jeszcze lepiej swieci. :-) Edytowane 3 Maja 2017 przez Gość
Eryk333 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 01504 57 00 Poradził ktoś sobie z tym błędem?jak to naprawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się