mr435 Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Witam skąd sie bierze wyciek oleju na przepustnicy przy wysokich obrotach powyżej 2000tyś oraz na zaworze gaszak Nie jest to wielki wyciek gdzie szukać przyczyny Mam przeładowaną turbine czy to może jest przyczyną
wojtekce Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 nieduży wyciek z zaworu EGR to prawie norma jest na forum turbiny nie da się przeładować :gwizdanie: ewentualnie turbina może przeładowywać a to nie ma związku z wyciekiem
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Z dolotu w którym znajduje się zawsze troszke oleju wyżyganego przez odmę.
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Możesz przez softa albo fizycznie go wywalić.
mr435 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 jak zaślepie EGR to problem wycieku oleju powinien zniknąc?
Sztomel Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 jak zaślepie EGR to problem wycieku oleju powinien zniknąc? nie zniknie.
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 dokładnie! nie zniknie bo i tak przez dziurkę w EGR-rze będzie leciał syf z odmy o którym pisałem wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się