Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD AVF] SWAP na AVF z VW


Rafa(ł)

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Powiedzcie mi proszę, jak bardzo skomplikowana jest operacja przeszczepu silnika z BRD (16V) na AVF (8V) pochodzącego z VW Passata B5 FL?
Czy to w ogóle jest wykonalne? :)

Skrzynia 6, będzie pasowała czy i ją trzeba zmieniać? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykonalne skrzynia 6bedzie pasowala ja na odwrot sprzedawałem zestaw Q z 1.9AVF dla kumpla który ma 2.0TDI BRD i swap pasowal bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :)

Powiedzcie mi proszę, jak bardzo skomplikowana jest operacja przeszczepu silnika z BRD (16V) na AVF (8V) pochodzącego z VW Passata B5 FL?

Czy to w ogóle jest wykonalne? :)

Skrzynia 6, będzie pasowała czy i ją trzeba zmieniać? :)

Włożyć i pospinać mechanicznie raczej nie będzie problemu :)

Schody zaczną się jak będziesz się brał za elektrykę, BRD ma pompki piezoelektryczne, AVF elektromagnetyczne, całkiem inne napięcia i prądy sterujące czyli komp do wymiany też :decayed:

Inne rozmieszczenie wszelakiej maści czujników i elektrycznych elementów wykonawczych na silniku i w komorze silnika, czyli wiązki też do wymiany :)

Żeby nie było problemu z zestawem wskaźników, to też chyba lepiej zamontować w komplecie szafę od AVF-a :hi:

Kupa roboty , jakoś sensu nie widzę...

Chyba że masz dużo czasu, wszystkie graty od jednego dawcy i to za pół darmo, a elektryk to twój dobry znajomy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy to w ogóle jest wykonalne? :)

Jest wykonalne, zapraszam do siebie :) Temat przerobiony od A do Z.
Nie jest tak strasznie jak to koledzy przedstawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj brd i kup 1.9 i baw się dowoli....

115 jak dla mnie ma troszkę za małą moc. Gdyby Audi w B7 nie zrezygnowali z wersji 130 to był by chyba najpopularniejszy diesel w gamie Audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za roznica jak i tak chcesz 130 do 115tki przekładasz PD ze 140tki i do tego zmieniasz soft, turbiny są te same i masz tańsze modzenie niz kombinacje z silnik po 170tce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy odswieżę temat ;)

ktoś konkretnie jest wstanie powiedziec? brd powiedziało papa :P pod reką mam słupek od avf 1.9

czy podejdzie caly osprzet p&p od brd wraz z pompkami ,ecu, kolektorami , itp do avf? czy wogóle da radę uzbroić słupek od avf od brd :)

Edytowane przez 15lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wogle nie ten silnik

Od brd do AVF podejdzie turbo i 2umasa że Sprzęgłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko da się zrobić , tylko nie będzie tak łatwo jak w przypadku 2.0 8v na 1.9 , do tego stopnia że trzeba się zastanowić czy warto :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak , dostep do czesci jest, mozliwosci mechaniczne mam , wiec jak jest mozliwosc to damy rady ;) tylko jakie problemy moge napotkac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych :) Musisz tylko postawić to na EDC 15 ..
Z BRD możesz zostawić sprzęgło, turbo, łapę z alternatorem klimą wspomaganiem i w zasadzie tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych :) Musisz tylko postawić to na EDC 15 ..

Z BRD możesz zostawić sprzęgło, turbo, łapę z alternatorem klimą wspomaganiem i w zasadzie tyle

Dobrze wiedzieć, że temat juz rozpracowany :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój Brd także odmówił współpracy korba wyszła bokiem. 

Teraz pytanie do znawców czy można całość zgrać z blokiem silnika 1,9 AVF bo reszta podzespołów jest ok czyli pompki, głowica turbo

A najlepiej wolałbym wstawić cały silnik AVF żeby uniknąć późniejszych problemów. 

Jaka lepsza opcja. 

Skrzynia manuał quattro 6b sprzęgło będzie pasic do 1.9, wiem że czekałaby mnie wymiana silnika razem z instalacją i sterownikiem silnika. A jak wygląda temat zestrojenia tego chodzi o zegary immo. Jak z dolotem bo brd ma 2 intercoolery. Ktoś ogarniał temat od A do Z. Zna ktoś może na Pomorzu jakiegoś tunera który ogarnąłby temat zestrojenia tego.

 

 

 

Edytowane przez przembest188
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby szybko i bezproblemowo ogarnąć elektrykę to najlepiej zaopatrzyć się w taki zestaw startowy :

 

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 400 zł - ZESTAW STARTOWY AUDI A4 B6 1.9 TDI 038906019LJ (9634477993). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Do tego przydały by się wiązki komory silnikowej , których od tego konkretnego sprzedawcy raczej nie kupisz bo ich wtyczki są ucięte przy ECU ..:naughty:

Co będziesz w stanie wykorzystać z BRD przy montażu AVF-a masz napisane parę postów wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrsob1 tylko ECU wystarczy z AVF z immo off i to wszystko , nic w zegarach i kluczykach nie trzeba mieszać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Banan napisał:

@piotrsob1 tylko ECU wystarczy z AVF z immo off i to wszystko , nic w zegarach i kluczykach nie trzeba mieszać 

Tylko że wtedy nawet dzieciak z piaskownicy może podprowadzić auto :)

Ale faktycznie dla "fachowców" immo już od dawna nie stanowi żadnego problemu :P:D

Rezygnacja z niego i jakieś proste , nieszablonowe zabezpieczenie może być lepszym rozwiązaniem w tym przypadku ...

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...