Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Witam wszystkich pasjonatów Od jakiegoś już czas śledzę forum i widzę że sporo się dzieje Pozdrawiam z Pomorza
  4. Helper pokazuje ostatnią wersję. Poza tym nie zawsze można mu ufać. Musisz najpierw wgrać P3344 później P3346.
  5. Sprawdzę, cykl mieszany raczej z przewagą na poza miejski drogi lokalne
  6. Wygląda naprawdę świetnie
  7. Dziwnym jest, że sterownik nie rejestruje błędu czujnika nr 1 o opisie implausible signal/niezrozumiały sygnał. No cóż AI nie dotarła jeszcze (w tamtym bynajmniej czasie) do oprogramowania sterowników silnika...
  8. Audi czaruje publiczność nową generacją Q3. Etykieta eko i imponujące technologie są na miarę nowej gwiazdy segmentu SUV-ów premium 4RINGS.PL Audi Q3 trzegiej generacji przestało być tajemnicą. Nowy SUV marki premium w niczym nie przypomina poprzednika, który odchodzi na emeryturę dorobiwszy się statusu gwiazdy...
  9. Po wymianie czujnika, temperatury utrzymują się stałe. Czujnik był winowajcą całego problemu. Co nie zmienia faktu, że chłodnica EGR była też zawalona i do czyszczenia tak jak cały dolot. Finalnie wszystko wróciło do normy po jego wymianie.
  10. Okazało się że czujnik temperatury był winowajcą całego problemu. Bardzo dziękuję za pomoc
  11. Jak wypniesz przewody musisz uważać aby nie zrobić zwarcia. Samo wypięcie nie powoduje zwarcia.
  12. @P.Wiśnia podpowiesz proszę?
  13. Mam oficjalnie tylko licencję connect z możliwością kontroli samochodu. I tak pytam czy konieczny jest mi pakiet danych z cubictelefon? A pytam gdyż komunikacja appka-auto działa bez problemu a straszyli że nie bedzie gdy miną 3 lata od nowości. Oczywiście ww licencję connect trzeba było zakupic na kolejny rok i z tego by wynikało że usługa danych komórkowych jest w niej zawarta?
  14. Chodzi mi o to, że w stanie kiedy nic nie jest podłączone to wszystkie przewody powinny być rozwarte, nic z niczym nie ma zwarcia kiedy wtyczka jest odłączona?
  15. A gwarantem kto jest?
  16. Po co izolować? Odkręć, sprawdź czy mikrostyk jest ok, czy przewody gdzieś nie są uszkodzone itp.
  17. Jeśli na próbę odkręcę gniazdo i wszystkie kabelki zaizoluje, to powinno być ok?
  18. Sprawdź swoją drogą gniazdo przyczepy aby wykluczyć ram przyczynę. Może mikrostyk "myśli", że wtyczka jest wpięta.
  19. Cześć. Dotyczy Audi A4 B9 2.0 TFSI 252km Mam pytanie odnośnie tłumika końcowego prawego (lub całego wydechu). Wg VIN moja końcówka tłumika prawa (auto z USA) ma nr 8W5 253 610 A, wszędzie dostępna jest dla 2.0 TFSI z nr 8W5 253 612A. Czy chodzi tu o ewentualne normy europejskie i ten z końcówką 612A będzie pasował? Wygląda raczej tak samo. Czy też wydech dla 2.0 TFSI 190km jest inny niż do 2.0 TFSI 252km? Z góry dzięki za informację.
  20. Kolego powinno byc teraz k3344 i potem k3346. Tylko po wpisaniu w mib helper wyskakuje mi że powinienem teraz wgrać p3346, więc mam wgrać od razu to p3346 czy jest jeszcze pośrednia wersja?
  21. bez kompa trudno powiedzieć.. może to byc przeładowanie turbiny lub wiele innych rzeczy
  22. Zauważyłem, że przy prędkościach powyżej 120km/h zapala się kontrolka świec żarowych i auto przechodzi w tryb awaryjny( brak mocy). Po zgaszeniu i zapaleniu problem na kilkadziesiąt kilometrów znika i znowu od nowa. Czy to może być coś poważnego? Jeszcze nie robiłem komputerem błędów bo dopiero wczoraj zjechałem z trasy.
  23. A jaką masz różnice ciśnień na postoju i podczas pełnego obciążenia? To wypalanie to po jeździe w trasie czy w mieście?
  24. Eksploatacja audi ogólnie jest droga, dużo wahaczy ze sworzniami także nie da się nie kupować całych nowych. Gaz lubią te V6 pytanie tylko ile już km zrobiła na tym gazie bo głowice wieczne nie są chociaż dolewając regularnie oleju łatwo się nie rozlecą. Przy quattro (co dla mnie w ogóle jest obowiązkiem w audi inaczej szkoda kupować ) musisz sprawdzić mocowania tylnych amortyzatorów tylko porządnie bo jak są zgnite to na dzień dobry czeka Cię nie mały wydatek 1000-1500 sama część.
  25. Wczoraj
  26. Nic to nie zmienia w błędach, załączam skan po zmianie. Wydaje mi się, że to powinienem zrobić na starym oryginalnym datasecie tego sterownika, zamiast wgrywać ten z końcówką "d". Log-Q7-69-RoW.txt
  27. Zmień region z USA na RoW (resztę świata) w kodowaniu w sterownika przyczepy 69.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...