Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Schemat pochodzi z Elsy, dotyczy rocznika modelowego od listopada '94 do rm '96 Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) V26 - Silnik lewy tył V27 - Silnik prawy tył E39 - Przełącznik blokady podnośnika tylnej szyby E52 - Przełącznik podnoszenia tylnej lewej szyby (w drzwiach) E53 - Przełącznik podnośnika tylnej lewej szyby (w drzwiach kierowcy) E54 - Przełącznik podnoszenia tylnej prawej szyby (w drzwiach) E55 - Przełącznik podnośnika szyby tylnej prawej (w drzwiach kierowcy) T6o - Złącze 6-stykowe, białe, stacja złącza po prawej stronie, słupek A T10k - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, lewe T10o - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, prawe T10q - Złącze 10-stykowe, niebieskie, stacja złącza lewa, słupek A Wersja 26 - Silnik podnośnika tylnej lewej szyby Wersja 27 - Silnik podnośnika szyby tylnej prawej 89 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów podnośnika szyb Pytanie 10 - Połączenie dodatnie (87) w wiązce przewodów podnośnika szyb/zamka centralnego i przełącznika styku drzwi ..................................................................... Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) E40 - Przełącznik podnośnika szyby, przód lewy E41 - Przełącznik podnośnika szyby, przód prawy E107 - Przełącznik podnośnika szyby po stronie pasażera J139 - Jednostka sterująca podnośnikiem szyb J245 - Jednostka sterująca do regulacji dachu przesuwnego T6j - Złącze 6-stykowe, czerwone, w pobliżu światła wewnętrznego, przód T6k - Złącze 6-stykowe, brązowe, stacja złącza lewa, słupek A T6n - Złącze 6-stykowe, żółte, słupek A, lewe T10k - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, lewe T10n - Złącze 10-stykowe, czerwone, stacja złącza prawa, słupek A T10o - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, prawe T10q - Złącze 10-stykowe, niebieskie, stacja złącza lewa, słupek A Wersja 14 - Silnik podnośnika szyby, lewy Wersja 15 - Silnik podnośnika szyby, prawy 89 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów podnośnika szyb Pytanie 10 - Połączenie dodatnie (87) w wiązce przewodów podnośnika szyb/zamka centralnego i przełącznika styku drzwi ................................................................................. Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) 44 - Punkt uziemienia, kolumna A-lewa, dół 89 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów podnośnika szyb 106 - Połączenie uziemiające w wiązce przewodów systemu alarmowego antykradzieżowego A2 - Połączenie dodatnie (15) w wiązce przewodów panelu sterowania A26 - Podłączenie (przełącznik styku drzwi/strona kierowcy) w wiązce przewodów panelu przełączników B126 - Połączenie (87, jednostka sterująca podnośnikiem szyby) w wiązce przewodów podnośnika szyby Pytanie 10 - Połączenie dodatnie (87) w wiązce przewodów podnośnika szyb/zamka centralnego i przełącznika styku drzwi Pytanie 43 - Połączenie (zamek zamknięty) w wiązce przewodów regulatora szyb ................................................................................... Elektryczny podnośnik szyby, 4-drzwiowy (z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem) D - przełącznik zapłonu rozrusznika F121 - Zewnętrzny przełącznik klamki drzwi kierowcy do systemu alarmowego antykradzieżowego F122 - Zewnętrzny przełącznik klamki drzwi pasażera do systemu alarmowego antykradzieżowego J139 - Jednostka sterująca podnośnikiem szyb J245 - Jednostka sterująca do regulacji dachu przesuwnego S37 - Osobny bezpiecznik do podnośnika szyby (przód) S43 - Osobny bezpiecznik do podnośnika szyby (tył) T6f - Złącze 6-stykowe, pomarańczowe, stacja złącza po prawej stronie, słupek A T6j - Złącze 6-stykowe, czerwone, stacja złącza lewa, słupek A T6k - Złącze 6-stykowe, brązowe, stacja złącza lewa, słupek A T10g - Złącze 10-stykowe, brązowe, stacja złącza prawa, słupek A T10h - Złącze 10-stykowe, brązowe, stacja złącza lewa, słupek A T10j - Złącze 10-stykowe, zielone, stacja złącza lewa, słupek A T10k - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, lewe T10n - Złącze 10-stykowe, czerwone, stacja złącza prawa, słupek A T10o - Złącze 10-stykowe, czerwone, słupek B, prawe ws = biały zachód = czarny ro = czerwony odp = czerwony br = brązowy gn = zielony bl = niebieski gr = szary li = fioletowy wi = fioletowy z = żółty Lub = pomarańczowy r.ż. = różowy
-
V3rpi obserwuje zawartość Problem z wentylatorem chłodnicy w Audi A4 B7 1.9 TDI
-
Witajcie mam problem z klimatyzacja, a dokładniej z wentylatorem (wersja z jednym), przechodząc do sedna na postoju wentylator złącza się na dosłownie 5 do 10 sekund po czym się wyłącza i tak w kółko, słychać że sterownik odłącza kompresor klimatyzacji no i to równa się z tym że tylko w trakcie jazdy klima mrozi jak trzeba. I tutaj moje pytanie co mogło w tym wszystkim paść, na forum szukałem podobnego problemu i nie mogłem znaleźć. Proszę o jakiś punkt zaczepienia
-
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Tomnik odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
W przypadku gdy DPF Twojego auta jest w dobrej kondycji (właściwe przepływy spalin, filtr nie stawia za dużych oporów) nie zawracaj sobie głowy niedokończonymi procesami regeneracji. Bądźmy szczerzy - ile jeżeli w ogóle, tego paliwa może przejść do misy w chwili gdy gasisz silnik i przerywasz proces ? Paliwo przedostaje się tam z innej przyczyny, niż zatrzymanie pracy silnika. Oczywiście nie radziłbym zaprzyjaźnić się z tym "procederem" i nie nadużywać go. Nie zastępuj też normalnego procesu włączając reg. serwisową - nie służy do tego . Cóż zdążyłem się już do tego przyzwyczaić ale masz całkowicie rację - brak informacji o przeprowadzanym procesie regeneracji uważam za duży błąd ze strony producenta auta. Rozumiem dlaczego tak zadecydowali od pierwszych produkowanych aut z DPF ale ustanowienie co najmniej info (kontrolka, inf tekstowa etc.) byłoby jak najbardziej przydatne kierowcy. A co do diesel-krótkie odcinki ...- mam diesla, jak w avatarze z odpowiednim przebiegiem, używam go "nieprzepisowo", czy mam z tego tytułu niespodzianki w postaci mniej lub bardziej poważnych usterek ...? Nie mam, tfu, tfu. O DPF dbam, EGR i dolot nadspodziewanie czysty, a w porównaniu do 2.0...nie ma sensu porównywać. Zadowolony -
Chłopy dajcie se na luz, do sprężyn trzeba mieć ściągacze bo inaczej nic nie zrobisz
-
Dołączył do społeczności: PASTUCH140
-
Masz ewidentnie jakiś problem z czytaniem, wezmę pod uwagę że jest weekend.. 👍
-
Lutek1985 obserwuje zawartość Kompresor doładowania w Audi A7 C7 3.0 TFSI
-
Witam,mam pytanko odnośnie kompresora doladowania w a7 c7 3,0tfsi 333km.2017rok. Mianowicie wydaje mi się ze jest uszkodzone sprzegielko doladowania.Mianowicie nie raz sobie szarpnie i to nie przy zmianie biegu tylko jadąc 60 na godzinę odejmę troche gazu i ponownie dodam i jest delikatne szrpniecie.spotkaliscie się może z takim objawem lub wiecie jak sprawdzic sprzegielko kompresora czy jest dobre czy zuzyte?Pozdrawiam Przemo.
-
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Czyli tego też nie potrafisz Mam za ciebie poszukać? -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
MarekDsk odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Oczywiście, że użyłem wyszukiwarki zanim założyłem temat i niestety albo ona nie działa właściwie, albo nic nie ma. A Ty dalej zaśmiecasz... -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Mam ale nie lubię się powtarzać. Wszystko opisałem wielokrotnie na ten temat na forum, tak że użyj wyszukiwarki, a znajdziesz odpowiedzi na zadane pytania... -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
MarekDsk odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Jesteś pewny, że tak jest? Jest to temat rzeka, trzeba by uwzględnić produkcje tej całej ekologii, baterii do elektryków, etc., póki co nie ma to większego sensu... VW 15 lat temu zbudował auto które potrafiło spalić tylko 1l na 100km, czy to nie byłoby bardziej ekologiczne?! W dodatku 3/4 świata ma w d*pie ten cały zielony ład, więc to że my będziemy pili napoje z papierowej słomki niewiele zmieni, jeżeli sprawia Ci to przyjemność to proszę bardzo... Myślę, że nie ma sensu dalej dywagować, bo możemy tak w nieskończoność... Jeżeli masz jakąś merytoryczną odpowiedź na główny temat, to z chęcią wysłucham, jeżeli nie, to prosiłbym abyś dalej nie komentował... Myślę, że ten temat dotyczy i nurtuje wiele osób, więc nie chciałbym żeby zrobił się tu śmietnik. -
Racja, głupi ja 😂 W sumie turbo mam po regeneracji gdzieś od 8-9 miesięcy ale wiadomo że zawsze coś może pójść nie tak. A tłumik i tak muszę wyjąć bo pękła mi złączka elastyczna, to wyjmę z katem i spróbuję to zweryfikować jak tylko chwilkę czasu będzie.
-
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
Gorczyk odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Na allegro ori teraz za około 70 pln -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Możesz, ale nie jest to auto na tylko jazdy do sklepu (krótkie odcinki). Ciesz się, że tak się rozwinęła technologia, być może da między innymi i Tobie szansę na długie życie bez chorób. Chyba, że wolałbyś wdychać w nieskończoność spaliny jak ze starego W124 200D? -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
MarekDsk odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Aha czyli kupując diesla, nie mogę podjechać do sklepu? Mam od razu zapierdzielać 1000km? żeby dpf mógł się spokojnie wypalić. Z cały szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale muszę się z Tobą nie zgodzić, producenci aut po prostu olali ludzi a poszli tylko w wyniki z rury wydechowej. Diesel skonstruowany był, żeby osiągnąć większą sprawność silnika, co za tym idzie żywotność, nie ma znaczenia krótkie czy długie odcinki, stare mercedesy potrafiły klepać 1-2mln km, a dzisiejsza pseudo ekologia potrafi zabijać silniki nawet przy 100tys km. -
Smarowałes oringi olejem ? Jak tak to załóż dźwigienki i obroc kilka razy wałem, potem wyreguluj PDki i jeszcze raz obroc wałem, sprawdź regulacje i dokręć śruby od PDków
-
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Kolego Diesel skonstruowany był z myślą o profilu jazdy na dłuższe odcinki a nie jazde wokół komina. Kupiłeś nieodpowiednie auto do Twojego profilu jazdy. To tak jakby przeprowadzić się do Zakopanego i narzekać, że 7 miesięcy w roku musisz odśnieżać. -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
MarekDsk odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
To nie jest kwestia narzekania czy nie, tylko kwestia jak z tym żyć. Jakby częściowo rozumiem sens tej ekologii, zwłaszcza w większych miastach, ale nie rozumiem podejścia producentów do tematu, chociażby dlaczego auto nie informuje nas że aktualnie jest wypalany DPF?!! Dlaczego nie odlicza szacowanych km do wypalania DPF? Dlaczego przekładana jest ta ekologia nad żywotność silnika? I ostatecznie, nie nie mogłem dobrać inaczej silnika, bo unia nie zezwala na produkowanie silników bez dpf. Nie chcę benzyny, bo duży pali, nie chcę elektryka, bo jest jeszcze bardziej bez sensu niż ta cała ekologia... Mam drugie auto bez DPF i jakoś mogę jeździć, więc czemu tym bym nie mógł? -
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
Rob@k odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Zjeździłem wszystkie sklepy motoryzacyjne w Zgorzelcu i tylko Ori mogli mi załatwić. Nawet po zniżkach cena była 50% wieksza jak z internetu -
Muskel1 obserwuje zawartość DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
-
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Muskel1 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Mogłeś się nad tym zastanowić przy wyborze odpowiedniego auta (silnika) przy zakupe pojazdu, a nie narzekać teraz na ekologię -
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
Gorczyk odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Są dostępne ale ori to ori 😀 -
Dołączył do społeczności: vwt5
-
MarekDsk obserwuje zawartość DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
-
Witam, zastanawiam się jak to jest z tym przerywaniem wypalania dpf?! Naczytałem się, że paliwo potrafi spływać do oleju, jeżeli jest to prawda, no to jest to prosta droga do zajechania silnika. Jak jadę do pracy, czy do sklepu przecież nie będę stał jak debil i czekał aż ta cudowna ekologia zrobi swoje. Ostatnio jak przerwałem wypalanie, zrobiłem później ponad 100km i nie wznowił wypalania, więc ciężko jest na to się jakoś przygotować. Naszła mnie taka myśl, że jeżeli już musze przerwać, to może zgaszę silnik i po pół minuty odpalę, żeby dopalił ten "nadmiar" ropy, a później np. wymuszę wypalanie przez vcds Generalnie jak to wszystko działa, to nie chciałbym tego usuwać, ale tym bardziej zmieniać życia pod nastroje dpf'a
-
Podkładki pod wtryskami wymienione zaraz po zakupie, uszczelka pod kopułką również. Ps. Silnik pracuje dobrze, cicho i równo.
-
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
Rob@k odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Nie wiem czy zamiennik jest dostępny w tej chwili. -
Na pierwszej stronie jest link
-
Audi News
-
- 0 odpowiedzi
- 408 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 429 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 336 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1197 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1080 wyświetleń
-
-
Tematy