Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam czy oznaczenie mechatroniki jest zamienne? Moja ma 0B5325025 T 0B5325031 N a tą którą chce zamówić ma 0B5325025 S 0B5325031 N na ogół mechatronika wygląda tak samo tylko pytanie czy coś to zmienia?
  3. Nawet jeśli tam jest sucho? Kurcze są dostępne takie same jak moja, ale +- 200zł. Nie będzie problemu z alarmem jak wymienię na taką samą, ale z innymi numerami seryjnymi?
  4. Dzisiaj
  5. zaak_

    System SOS

    Odkopie temat. Znalazlem takie mapy adaptacji dla Audi A6 2021: Address 75 IDE14093-MAS13846-Emergency call module and communication unit: configuration-Internet access via WiFi,Not available ,2 IDE14093-MAS20485-Emergency call module and communication unit: configuration-WLAN Client Mode 2.4 GHz,OFF ,2 IDE14093-MAS20486-Emergency call module and communication unit: configuration-WLAN Client Mode 5 Ghz,OFF ,2 IDE14093-MAS20487-Emergency call module and communication unit: configuration-WiFi hotspot 2.4 Ghz,On ,2 Address F5 IDE10082-MAS09814-Telephone functions configuration-Call Center Function,OFF ,1 IDE10082-MAS13846-Telephone functions configuration-Internet access via WiFi,available. ,1 ENG248430-ENG248504-function_configuration_connectivity-app_connect_over_wifi,Yes ,6 ENG248430-ENG248831-function_configuration_connectivity-wifi_client_mode_2_GHz,OFF ,6 ENG248430-ENG248832-function_configuration_connectivity-wifi_client_mode_5GHz,On ,6 ENG248430-ENG248833-function_configuration_connectivity-WIFI_Hotspot_2_4GHz,On ,6 ENG248430-ENG248834-function_configuration_connectivity-WIFI_Hotspot_5GHz,On ,6 _________________ W zwiazku z powyższym: czy nie moznaby otworzyc opcji aby A4 B9 z ConboxHigh bylo klientem jakiegos hotspota WiFI (np z telefonu albo z domu? ) Rzucily mi sie w oczy te adaptacje z frazą: WLAN Client Mode
  6. Cześć wszystkim, Przychodzę do was z pytaniem czy znacie jakiegoś godnego polecenia tunera na terenie Podkarpacia lub okolice Rzeszowa pod tuning A4 B7 z 2.0 TFSI? Szukają po forum napotkałem się wilelokrotnie na Pana Grzegorza (gregor10), zadzwoniłem do niego ale niestety Pan Grzegorz nie zajmuję się już B7, tylko od B8 w górę . Szukając dalej po forum nie znalazłem nic konkretnego jeżeli chodzi o B7. Z góry bardzo dziękuję wszystkim jeżeli znacie kogoś godnego polecenia.
  7. Przecież prezesi vagin ze śmiechu opluli się kawą kiedy to zobaczyli 😅
  8. Jak dla mnie brakuje w filmie dwóch aspektów którymi Audi pogorszyło swój wizerunek, a mianowicie brak możliwości wyboru rodzaju skrzyni biegów oraz napęd ultra. Pomijam kwestie serwisu. Niestety od ok. 20 lat w korporacjach nastały rządy nie mających pojęcia o produktach i klientach bezdusznych finansistów dla których liczą się tylko cyferki w bieżącym budżecie, ludzi bez wizji przyszłości i pasji 😪
  9. Witam, Jeśli ktoś z was ma pomimo braku błędów i wykonaniu adaptacji skrzyni ma dalej problemy z niezadowalającą jej kulturą pracy oraz z szarpnięciami przy zmianach biegów (np. z 1 na 2) polecam wykonać za pomocą VCDS lub OBDeleven ustawienie podstawowe, które nazywa się: - "Kalibracja zaworu oleju chłodzącego" (ang. "Cooling oil valve calibration") Kalibrację należy wykonać gdy temperatura oleju w skrzyni wynosi min. 50 stopni, poniżej tej temperatury procedura jest przerywana. Po wykonaniu tej kalibracji w moim przypadku samochód dużo płynniej zmienia biegi (nie ma już typowego szarpnięcia przy zmianie z 1 na 2), a samo przechodzenie po obrotach na kolejnych biegach również odbywa się dużo kulturalniej niż wcześniej. Dużo ludzi na forach pisało, że przy tych skrzyniach często przy hamowaniu do zera czuć takie jakby przyduszenie, to ta przypadłość również została poprawiona, jeśli nie zlikwidowana przy tej kalibracji.
      • 1
      • Lubię to
  10. 5. Aktualnie walczę z montażem haka ori ORIS. Mechanika juz ogarnieta, teraz elektryka.
  11. 4. Coś dla oka. Czarne znaczki przód tył. Malowanie zacisków RAL3020 i oslon tarcz, nalepka plus klar.
  12. Z tego co pamiętam jest taki parametr w zegarch. vcdsem można to ogarnąć.
  13. 3. Wymiana oleju w cześci mechanicznej skrzyni, 4L Castrol Transmax Manual, wymiana w części sprzegłowej 6L Castrol Transmax Dual, filtr zewnetrzny i wewnętrzny, tzw. smok.
  14. 2. Jako, że auto ze Szwecji, a tam zamiast soli sypią piachem I kamyczkami to dosyć mocno wypiaskowane były nadkola i progi. Tak więc demontaż i odświeżenie zaprawkowe
  15. Witam wszystkich, ostatnio (rok temu) kupiłem mocniejsze sprzęgło do mojego 1.8t. Kupione było używane, oddałem do Warszawy na Skoczylasa żeby obili kevlarem, no i w poprzednim weekend zebrałem się do wymiany, bo już turbinka nie może się doczekać aż będzie więcej ładowac, a seryjne sprzęgło nie daje rady. Wymieniliśmy sprzęgło, wszystko ładnie weszło. I jak doszło do naciśnięcia sprzęgła to wysprzeglik wybuchł. Założyliśmy jeszcze jeden i to samo. Teraz zamówiony jest metalowy i czekamy. Pytanie moje brzmi: czy ktoś kto zakładał mocniejszy docisk wymieniał wysprzeglik też na mocniejszy? Macie jakieś numery takiej części albo coś? Podejrzenie też jest takie że docisk nie wciska wysprzeglika do końca albo wcale i potrzeba dłuższego trzpienia. Spotkał się ktoś kiedyś z was z takim przypadkiem? Załączam jedyne jakie mam zdjęcia sprzęgła. Zaraz będą robione testy przedłużania tego trzpienia, ale wolę założyć temat, jak się uda to może komuś pomoże w przyszłości, a jak się nie uda to może ktoś tutaj pomoże
  16. Miałem cos więcej napisać, to może zacznę od tego co się podziało po zakupie. Samochód ze Szwecji, 2016, 173 000 km, 2.0 tdi, 190KM, oczywiście quattro. Wyposażenie dosyć solidne🙃Za chwilę mija 3 miesiące od zakupu, w tym w czasie: 1. na pierwszy strzaļ kompletny rozrząd wraz z piaskiem napędu pompy oleju, pompa wody bez przesłony elektromagnetycznej. Do tego nowy pasek osprzetu, nowy napinacz, sprzęgło alternatora i naturalnie olej, wszytskie filtry. Oryginalny rozrząd był w opłakanym stanie standardowo przez podciekającą pompę wody. Na szczescie przesłona była zawieszona w pozycji otwartej. Dodatkowo pompa wody mocno zatarta, ciężko było kręcić nią w ręce.🤦‍♂️ na pewno nie wytrzymałoby to serwisowych 210tkm
  17. auto Daniel Bolesławice
  18. VIN błędny VSSZZZ5FZHR057056.pdf WAUZZZ8K5FA015181.pdf WAUZZZF40LA079886.pdf WAUZZZF42LA073734.pdf WAUZZZF53RA009803.pdf WAUZZZF55JA031953.pdf
  19. Ok dziekuje za odpowiedź pozdrawiam
  20. Za pomocą VCDS nie da rady bo w tym celu trzeba EEPROM edytować.
  21. Dzięki za info. Jak znajdę jeszcze coś ciekawego to będę prosił o pomoc.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...