Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Jak odepniesz linkę ręcznego jest to samo?
  3. Wczoraj
  4. Sprawdź dobrze połączenia w kostce pod fotelem, czy nie jest uszkodzona i zaskakuje jak należy.
  5. Witam serdecznie kolegów jakoś mam pecha do tych tylnych hamulców szczególnie (a tak naprawdę najczesciej) lewy tył Ostatnio Żoną zagotowała w A3 8l lewy tył do tego stopnia że (odnowiona kompleksowo belka) zlazła cała farba poliuretanowa w okolicy tarczy... a dokładnie to się zwegliła i odpada (pożaru na szczęście nie było) a z łożyska wycisnęło soki (czyli smar wyszedł na wierzch). Do sedna: Problem z mocno grzejącym się kołem-tarcz hamulcową, wymieniłem: -jarzmo, nowe prowadnice chodzą poprawnie bez zacięć nawet z zamontowanym zaciskiem bez klocków -cały kompletny nowy zacisk, tłoczek cofa się sprawdzone na 3 klockach razem, po wciśnięciu i odpuszczeniu pedału bez problemu da się je wyciągnąć, również wkręca się bez żadnego oporu, -tarcza ma bicie minimalne 0,09mm po obwodzie, kręci się bez oporu -klocki wytarte w miarę równomiernie do połowy, luźno osadzone w jarzmie z blaszkami nie zacinają się (przynajmniej jak są dostępne bez zacisku) wszystko wygląda cacy... tarcza się kręci, idę deptać hamulec, wracam tarcza stoi!!! Luzuje wszystko od nowa, składam na różne kombinacje, inne klocki hamulcowe, wkręcałem tłoczek na podpiętym przewodzie hamulcowym- wkręca się bez oporu, Ręczny pracuje bez problemu cofa się, nie jest napięty linka ma minimalny luz do ruszania ręką, jest sprężyna odprężająca... I wraz naciskam hamulec wracam I tarcza stoi!!! Nawet takie blaszki pozdejmowałem z klocków, ale to nie pomogło po zblokowaniu brak ciśnienia w układzie- odkręcam odpowietrznik i żadnego wystrzału ciśnienia. Doradzicie coś moi drodzy... bardzo proszę :(
  6. Podzespoły, których wymiary czy właściwości muszą być bardzo dokładne, czyli elementy silnika - takie jak wałki chociażby, tylko używka oe albo nowy, zamienniki to loteria, niezależnie od firmy. Febi to powiedział bym, dolna granica średniej półki, jeżeli o producenta chodzi. Jak już @Muskel1 napisał, zmazane logo nie oznacza, że to nadal jakość oe, to element, który z jakiegoś powodu został odrzucony na etapie kontroli jakości. Nikt poza kontrolerem nie wie z jakiego powodu, czy tylko wizualnego, czy krytycznego w budowie. Ludzie mylnie łudzą się, że te części są lepsze od reszty zamienników, bo przecież były na linii taśmowej innych podzespołów, które szły na magazyny ASO. Faktem jest, że VW ma bardzo wysokie progi do spełnienia, jeżeli o jakość chodzi, czasami mały detal sprawia, że są reklamacje z fabryk i te części w teorii powinny być utylizowane, a trafiają na półki w sklepach.
  7. Tam jest tylko jedna opcja
  8. nie
  9. No właśnie ciężko będzie. Druga sprawa to czy to zawieszenie nie wybije i za szybko tuleji wahaczy lub amortyzatorów?
  10. przyzwyczaisz sie
  11. Dev

    Kod lakieru Audi po numerze VIN

    jo. masz racje, cos nie zagrało
  12. Nie trzeba ruszać rozrządu do wymiany uszczelek pod napinaczem 😎
  13. Czesć, Jako nowy w klubie borykam się z dwom problemami - po zeskanowaniu auta VCDSem mam oto dwa błędy (poniżej wrzutka z raportu). Co do Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania to widziałem gdzieś na YT film jak sobie z tym poradzić - powinno pomóc? Natomiast co do błędu z Anteną GSM nie mam pojęcia jak się do tego zabrać - jakieś wskazówki? Czy błąd Anteny GSM może powodować brak informacji o ulicy, na której się obecnie znajdujemy, w wyświetlaczu między zegarami? Będę ogromnie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc! Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* 8W0-035-MIB-HGS2.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 035 192 K HW: 8W0 035 192 A Komponent: MU-HS-LND-EU 045 0235 Numer seryjny: Numer zestawu danych: 8W0909545AD 0043 Kodowanie: 019402010000000053111102000A00332F00016401F001008E Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_MUHigScl6C3DELP 001011 ROD: EV_MUHigScl6C3DELP.rod VCID: 3E253EE500F44B2A3D7-806A Nośnik danych: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: V03 959 803 PS HW: ----------- Komponent: ECE 2024 --- 0350 Numer seryjny: -------------------- Jednostka wskazań 1 systemu Multimedia: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 919 604 HW: 8W1 919 604 Komponent: DU Std AU49x H32 0170 Numer seryjny: TPO00114061700720060 Jednostka obsługi systemu Multimedia: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 614 J HW: 8W0 919 614 J Komponent: ControlUnit_B H21 0134 Numer seryjny: APVAK123051700020408 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 1555 - Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania B201A 00 [009] - - [Check software version management] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 219 Przebieg: 217626 km Data: 2025.05.27 Czas: 19:51:51 Napięcie zacisku 30: 12.0 V Status_Software_Version_Management-module_name: C 3084 - Antena GSM 2 B1533 13 [009] - Przerwa w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 219 Przebieg: 217626 km Data: 2025.05.27 Czas: 19:51:51 Napięcie zacisku 30: 12.0 V
  14. Ktoś na Górnym Śląsku, okolice Gliwic, podjąłby się montażu czujników z tyłu? Mam autoscan i mogę przesłać. Audi z roku 2011. Kolega chce mieć to w oryginale. Proszę o kontakt na mój numer 510 150 407
  15. Siemanko, mam problem z modułem w moim a4 b7, polega on na tym że raz mogę się połączyć z modułem i puszczać muzykę a po kilku minutach nie użytkowania już z modułem połączyć się nie da rady , i tak w kółko , moduł był wymieniany 3 razy i ten sam problem, w momencie przejścia z opcji radio na opcję cd moduł odpala się prawidłowo ale nie jest wykrywalny przez telefon, dodam że w ustawieniach soft mam x- - - ( i nie wiem czy może to jest ta przyczyna ) a radio jakie mam to rnse a moduł wefa 602 12 pin Czy miał ktoś z was podobny problem i wie jak można to naprawić?
  16. W sterowniku 3C w kodowaniach bajt 01 wybierasz region RoW.
  17. Możesz podać mi szybką instrukcję jak zmienić region vcdsem ?
  18. Witam, niedawno zakupiłem A4 B5 na dojazdy do szkoły i pracy generalnie wszystko było jak należy , jednak po kilku kilometrach zaświeciła się kontrolka AIRBAG, więc korzystając z vcds dowiedziałem się że problem leży po stronie poduszki bocznej kierowcy.( Oczywiście usunąłem błąd ale po kliku minutach wrócił ) Problem w tym że nie mam pojęcia jak się zabrać do tematu, podejrzewam wtyczki bądź wiązkę kabli ponieważ grzany fotel akurat po stronie kierowcy nie działa (podmieniałem przełączniki grzania i są sprawne ) Więc pytam czy ktoś miał podobny problem bądź jak podejść do tego żeby nie doszło do tragedii? (Poniżej kod błędu z vcds) 1 Fault Found: 01217 Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High Intermittent
  19. Witam kolego jak uporałeś się z tym olejem wygrałeś coś z serwisem bo ja kupiłem też auto i chyba bede miał ten sam problem
  20. W auto-scanie jest zawartych dużo cennych informacj. Jeżeli wiesz czego szukać i potrafisz go czytać, nie musisz o wszystko związane z danym autem pytać właściciela. Region zmieniasz w długich kodowaniach (też) VCDSem.
  21. Tylko wymiana zawiasu na 1BA.
  22. a to nawet nie wiedziałem że można to z autoscanu się tego dowiedzieć, zawsze jakaś nowa informacja a jesli chodzi region to jest to możliwe zmiany za pomocą VCDSa ?
  23. @Dev @harychorzow84 Czy to ten sam problem co w tym wątku? A5 8t 1,8 tfsi. Słychać tylko na rozgrzanym silniku. IMG_4749.mov
  24. Witajcie, od dwóch miesięcy jestem posiadaczem audi a4 b9 i strasznie mnie denerwuje twarde zawieszenie o kodzie 1BE mimo opon 17 cali. Ktoś ma jakieś rady jak poprawić fabrykę bez podnoszenia nadwozia. Wymienić amortyzatory czy może sprężyny jeżeli tak to na jakie?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...