Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. J4yc0b

    Licznik

    Witam. Po swapie AEB z M 3.8.2 na ME 7.5 w liczniku 8D0 919 880 NX nie działa obrotomierz. Dołożyłem do licznika linie CAN, połączyłem z pinami z ECU ale dalej nie działa. Muszę przekodować licznik? Jeśli tak to w jaki sposób?
  3. Byłbyś w stanie wskazać mi, w których blokach będę widział te wartości? Wartości Amperów widzę, domniemam „zadane” i „zmierzone”. Temperatur jest tu trochę i nie mając opisów będę wróżył.
  4. Dzisiaj
  5. Witam zastanawiam się nad zakupem silnika od Passata 1.6 ahl Na kolektorze aluminiowe w b5 tez 1.6 ahl Tylko na kolektorze plastikowym czy to jest jakaś różnica czy mogę brać na spokojnie
  6. czy jak się kompresor wyłączy i rośnie temp parownika, to wraz ze wzrostem rośnie prąd sterujący zaworu kompresora? jeśli tak, to układ sterujący pracuje poprawnie i próbuje nadgonić zwiększając wydajność kompresora, i tu mogło by wskazywać na to że w pewnych warunkach zawór sterujący się zawiesza i nie pracuje prawidłowo 🤔
  7. Dzień dobry, piszę post ponieważ mam problem z moim 1.8adr PB + LPG. Kiedy temperatura na dworze jest poniżej 15'C auto odpala prawie dobrze (trzeba go kręcić około 6sekund). Odpala zimny jak i ciepły. Natomiast jak temperatura powyżej 15'C na dworze to ciepłego silnika już nie odpalę. Na LPG awaryjnie odpala bez problemu i ładnie pracuje. Trzyma obroty. Dodam, że na PB go muli przy małych obrotach, dodając gazu jakby go dusiło. W samochodzie wymieniona cewka, świece, przewody, przepływka na używaną Ori (zamiennik też był, bez zmian), przepustnica, czujnik położenia wału korbowego, czujnik temperatury. Dolot sprawdzony brak nieszczelności. Ostatnio zmieniłem ECU ponieważ był błąd pamięci EPROM. Byłem także u gazownika, który ustawiał dawki itd. (nie bardzo się znam). Niestety wszystko na marne i kiedy mamy pogodę problem powrócił. Dodam, że ostatnio na VAGU pokazywało błąd: 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded. Proszę o rady co może powodować takie objawy.
  8. Witam, może ktoś z was wie czy wózek tylny bez Quatro z a4b6/b7 1ba pasuje do zawieszenia 1be czy jest jakaś różnica? Dziękuję
  9. Witam szanowne grono,proszę o pomoc w doborze sprężyn do mojego a4 b5.Sprężyna pękła ale dodam że auto stało bardzo nisko z przodu i dlatego chciałbym wymienić sprężyny na jakieś normalne(komfortowe).
  10. też nie rozumiem o co chodzi o tym małym liftem, dla mnie lift to inny grill ale byly chyba przedliftowe wersje competition które miały właśnie atrapy radarów
  11. Never mind😏 , polift to polift mój się do oficjalnego polifta nie kwalifikuje nadal wygląda jak przedlift.
  12. Witam, Temat dotyczy silnika 3.2FSI i 3-strefowej klimy. Wszystko działało bez zarzutu, aż do momentu samoistnego wyłączenia się klimatyzacji. Okazało się, że nadawała się już do nabicia. Zawiozłem samochód na podstawową obsługę systemu klimatyzacji, sprawdzili szczelność, nabili układ. Po tych zabiegach klima wciąż nie startowała. Podłączyłem VCDS i ku mojej radości moim oczom ukazał się błąd czujnika jakości powietrza. Zamówiłem, wymieniłem, klima wstaje. Włącza się na jakiś czas, ładnie chłodzi i nagle przestaje chłodzić. Mija kilka/kilkanaście minut, zmów chłodzi kilka/kilkanaście minut i cykl się powtarza. W VCDS w bloku, który pokazuje stan sprężarki jest cały czas "0" (uruchomiona). Po ręcznym wyłączeniu wskakuje "5", więc tutaj wszystko działa elegancko. Teoretycznie, gdyby jakiś czujnik temp. czy ciśnienia był przyczyną wyłączenia sprężarki - powinno się to tu pokazać. W blokach pomiarowych czujniki temp. wewnętrznej wskazują odpowiednią temp., czujnik temp. w zderzaku również ok. Błędów oczywiście brak. Jakieś pomysły gdzie mógłbym dalej szukać? Ma ktoś może opis bloków pomiarowych HVAC? Brnę w to trochę po omacku.
  13. A więc wróciłem z majówki i auto mimo 6 dni stania odpaliło od strzała 👍 - temat rozwiązany. Teraz czekam na kolejny długi weekend i biorę się za zamki w przednich drzwiach i może w końcu uporam się z brakiem sygnalizacji podczas zamykania auta🤣
  14. Dodam że pacjent to Audi A3 8P rocznik 2006 silnik 1.9 TDI BLS. Czytałem że niekiedy w tych rocznikach nie ma zamontowanego tego czujnika. Może ktoś ma taką wiedzę? Ewentualnie mógłby mi to sprawdzić? Ma ktoś jakąś dokumentację serwisowa jak go wymienic i gdzie on się znajduje?
  15. Tą blachę w ocynk nie ma sensu, ale możesz nałożyć jeszcze jedną warstwę farby odpornej na temperaturę, bo ona z fabryki ma tylko 15-20 mikronów.
  16. Eeee tam, forum tętni życiem, tyko ludzie są nieśmiali..... chyba😜
  17. Wczoraj
  18. Dzięki @Muskel1, mam wrażenie że gdyby nie Twoja osoba, to to forum by upadło. Dzięki jeszcze raz.
  19. Zobacz ogłoszenie Kupię osłonę kub cała klamkę strona kierowcy LX5R WITAM. Kupię klamkę w kolorze LX5R. Otwieraniem konfortowe i oświetlenie. Użytkownik driver19320 Data 05/05/24 Cena Kategoria A4 B9  
  20. Pozostały czas: 29 dni i 11 godzin

    • Kupię
    • Używany

    WITAM. Kupię klamkę w kolorze LX5R. Otwieraniem konfortowe i oświetlenie.

    Do ustalenia

  21. Dev

    EGR skoda fabia

    popytaj na podkarpackich spotach
  22. olej idzie w komin, silnik do remontu
  23. 2019r to jest pierwszy polift😉 Jest tylko jeden przedlift, więc nie muszę pisać o pierwszy i drugim polifcie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...