BarteQ-SR 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Czesc Pada mi aku i chyba trzeba bedzie sie rozgladnac za nowym.Dzis zauwazylem ze mam tylko 50ah,wydaje mi sie za maly.Co o tym sadzicie?.Jakie wy macie w swoich 1.8T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Spokojnie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 ja mam 60ah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Na wlepce z kodami wyposażenia jest dedykowana pojemność dla danego auta i kraju sprzedaży. Drugi wiersz w drugiej kolumnie, pierwsza litera J. Dla Polski można zastosować ciut większy, taki mamy klimat Przykładowo: J1A battery 380 A (64 Ah)J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof costJ1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawbackJ1D battery 380 A (72 Ah)J1E battery 220 A (40 Ah)J1F battery 265 A (50 Ah)J1G battery 450 A (92 Ah)J1L battery 280 A (60 Ah)J1N battery 420 A (75 Ah)J1P battery 220 A (44 Ah)J1R battery 420 A (82 Ah)J1S battery 265 A (55 Ah)J1T battery 300 A (66 Ah)J1U battery 450 A (95 Ah)J1V battery 480 A (85 Ah)J1X battery 375 A (62 Ah)J0A battery 175 A (36 Ah)J0B battery 250 A (50 Ah)J0C battery 220 A (45 Ah)J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGEJ0F battery 320 A (70 Ah)J0G battery 265 A (54 Ah)J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGEJ0J battery 300 A (63 Ah)J0K battery 45 Ah (export)J0L battery 340 A (70 Ah)J0M battery 360 A (80 Ah)J0N battery 330 A (61 Ah)J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof costJ0Q battery 54 Ah (for export)J0R battery 380 A (80 Ah)J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawbackJ0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawbackJ0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawbackJ0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawbackJ0W battery 410 A (88 Ah)J0X battery 400 A (88 Ah)J0Y battery 480 A (110 Ah)J0Z battery 520 A (110 Ah) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteQ-SR 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 hmm,według wlepki powinienem miec 70Ah ( J0L) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3kk 1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Tez mam JOLa i wymienilem miesiąc temu na Boscha 74 Ah a miałem 60 Ah Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardoczek 1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Tez mam JOLa i wymienilem miesiąc temu na Boscha 74 Ah a miałem 60 Ah Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2 U mnie rowniez JOL we wlepce a 60Ah byl wlozony i taka tez future wstawilem. Tylko co z tym pradem rozruchu!!!!??? 600A na Centrze a z wlepki wychodzi 340A nie wiem o co kaman . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortomagiko 0 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 340A podane jest w tabeli jeszcze ze stara normą DIN, teraz wszystkie produkowane w Europie akumulatory mają podane ampery wg normy EN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardoczek 1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 no to jaki prąd rozruchu powinien być przy JOL ??? (70Ah i ......???) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 tu jest przelicznik z DIN na EN: http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/przelicznik-normy-din-na-en-a-n-30.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardoczek 1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 tu jest przelicznik z DIN na EN: http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/przelicznik-normy-din-na-en-a-n-30.html dzięki, czyli jest w miare OK. 335A DIN odpowiada 540A EN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 u mnie siedzi 74ah 700A/ EN/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 a u mnie 64AH i 630A , a wcześniej mialem 54AH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Ja kupiłem 64 Ah i jest dobry. Dopiero potem odszyfrowałem że mam kod J1L czyli 60Ah. Edytowane 21 Listopada 2014 przez jacek70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Im większy akumulator to trzeba go dłużej podładowywać, czyli na krótkie odcinki jazdy nie polecany. Silnik 1.8T odpali pewnie na 50Ah nawet w zimie U mnie jest 60Ah i taki powinien być, wcześniej miałem Futurę 53Ah i też działał, chociaż już Centry nigdy nie kupię Edytowane 26 Listopada 2014 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Im większy akumulator to trzeba go dłużej podładowywać, czyli na krótkie odcinki jazdy nie polecany. Silnik 1.8T odpali pewnie na 50Ah nawet w zimie U mnie jest 60Ah i taki powinien być, wcześniej miałem Futurę 53Ah i też działał, chociaż już Centry nigdy nie kupię Witam, W B7 z dużą navi RNS-E w serii jest duży akumulator zdaje się, że 120 AH, Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardoczek 1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Im większy akumulator to trzeba go dłużej podładowywać, czyli na krótkie odcinki jazdy nie polecany. Silnik 1.8T odpali pewnie na 50Ah nawet w zimie U mnie jest 60Ah i taki powinien być, wcześniej miałem Futurę 53Ah i też działał, chociaż już Centry nigdy nie kupię witam co miałeś nie tak z futurą?? jaki masz teraz?? Edytowane 28 Listopada 2014 przez mardoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Centra pada po gwarancji, a nawet wcześniej. Reklamację czesto nie uznają.Przykład nie tylko u mnie ale u znajomych rownież. Teraz mam jakiś mniej markowy 60Ah 540A, gwarancja 2 lata i sprzedawca mówił jakby coś się działo po okresie gwarancyjnym to też coś załatwi. Moim zdaniem nie ma co przepłacać za markę to nie te czasy gdzie akumulator działał 7 lat. Wydając 400zł na markowy wolę co np 3 lata kupić nowy innej firmy za 210zł bo tyle kosztował (ostatnio kupowałem taki sam do A3) Gwarancja akumulatora w A4 już się skończyła ale działa idealnie Edytowane 28 Listopada 2014 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 To już nie ta Centra co kiedyś, gwarancja 3-lata tyko na papierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 No właśnie i jeszcze problemy gwarancyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się