Skocz do zawartości
IGNOROWANY

chyba zbyt mały aku?!


BarteQ-SR

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Pada mi aku i chyba trzeba bedzie sie rozgladnac za nowym.Dzis zauwazylem ze mam tylko 50ah,wydaje mi sie za maly.Co o tym sadzicie?.Jakie wy macie w swoich 1.8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wlepce z kodami wyposażenia jest dedykowana pojemność dla danego auta i kraju sprzedaży. Drugi wiersz w drugiej kolumnie, pierwsza litera J.

Dla Polski można zastosować ciut większy, taki mamy klimat ^_^

Przykładowo:

J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam JOLa i wymienilem miesiąc temu na Boscha 74 Ah a miałem 60 Ah

Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam JOLa i wymienilem miesiąc temu na Boscha 74 Ah a miałem 60 Ah

Wysłane z mojego GT-S7710 za pomocą Tapatalk 2

U mnie rowniez JOL we wlepce a 60Ah byl wlozony i taka tez future wstawilem. Tylko co z tym pradem rozruchu!!!!??? 600A na Centrze a z wlepki wychodzi 340A nie wiem o co kaman :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

340A podane jest w tabeli jeszcze ze stara normą DIN, teraz wszystkie produkowane w Europie akumulatory mają podane ampery wg normy EN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, czyli jest w miare OK.

335A DIN odpowiada 540A EN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem 64 Ah i jest dobry. Dopiero potem odszyfrowałem że mam kod J1L czyli 60Ah.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im większy akumulator to trzeba go dłużej podładowywać, czyli na krótkie odcinki jazdy nie polecany.

Silnik 1.8T odpali pewnie na 50Ah nawet w zimie

U mnie jest 60Ah i taki powinien być, wcześniej miałem Futurę 53Ah i też działał, chociaż już Centry nigdy nie kupię

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im większy akumulator to trzeba go dłużej podładowywać, czyli na krótkie odcinki jazdy nie polecany.

Silnik 1.8T odpali pewnie na 50Ah nawet w zimie

U mnie jest 60Ah i taki powinien być, wcześniej miałem Futurę 53Ah i też działał, chociaż już Centry nigdy nie kupię

Witam,

W B7 z dużą navi RNS-E w serii jest duży akumulator zdaje się, że 120 AH,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im większy akumulator to trzeba go dłużej podładowywać, czyli na krótkie odcinki jazdy nie polecany.

Silnik 1.8T odpali pewnie na 50Ah nawet w zimie

U mnie jest 60Ah i taki powinien być, wcześniej miałem Futurę 53Ah i też działał, chociaż już Centry nigdy nie kupię

witam co miałeś nie tak z futurą?? jaki masz teraz??

Edytowane przez mardoczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centra pada po gwarancji, a nawet wcześniej.

Reklamację czesto nie uznają.Przykład nie tylko u mnie ale u znajomych rownież.

Teraz mam jakiś mniej markowy 60Ah 540A, gwarancja 2 lata i sprzedawca mówił jakby coś się działo po okresie gwarancyjnym to też coś załatwi.

Moim zdaniem nie ma co przepłacać za markę to nie te czasy gdzie akumulator działał 7 lat.

Wydając 400zł na markowy wolę co np 3 lata kupić nowy innej firmy za 210zł bo tyle kosztował (ostatnio kupowałem taki sam do A3)

Gwarancja akumulatora w A4 już się skończyła ale działa idealnie

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...