Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      5816


  2. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1579


  3. KubiaK

    KubiaK

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      169


  4. komoornik

    komoornik

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1439


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/22/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jako, że nastąpiła awaria strony vaglog.com można się poratować programami do prezentacji logów z VAG/VCDS (w formacie .csv) Mam nadzieję, że Wam się przyda... Pozdrawiam Log Plotting Application.exe Vag Log Decoder v0.4.exe VAG Graphic Log Strony zastępcze: http://vaglogi.pl/ https://log.malonetuning.com/ http://vaglogger.apphb.com/ http://kiksu.net/vcds-graph/ https://datazap.me/
    3 punkty
  2. Aeb, ajl to starsza konstrukcja oparta na starszym sterowniku, gaz na lince, brak mapsensora. Apu, anb to nowszy sterownik me7.5 programowanie po kablu itd. mapsensor, elektorniczna przepustnica, najnowyszy jest awt który posiada dodatkowo sonde szerokopasmową i jest najlepszy pod względem łatwości i bezpieczeństwa strojenia pod większe moce.
    1 punkt
  3. Dobry bajer bo można wrzucać na Dysk Google i od razu zastosować rozszerzenie pozwalające na podgląd pliku csv https://malonetuning.com/graph-extension Jeszcze takie coś można przetestować: http://kiksu.net/vcds-graph/
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. sprawdź sobie tuleje stabilizatora, też miałem delikatne puknięcia na garbach/dziurach a z zawieszeniem było wszystko ok, tuleje miały otwór większy o 2 mm od nowych do tego były już "zmęczone" a jak samochód stał na kołach to było widać że tuleja nie przylegała już do stabilizatora, w zasadzie kawałek gumy wytrzymał 8 lat i 230 kkm, po wymianie ucichło.
    1 punkt
  6. Źle rozumiesz samopoziomowanie. Światła podnoszą się i opuszczają na podstawie odczytów z czujników umieszczonych zarówno na przednim jak i tylnym zawieszeniu. Każde wychylenie czujnika względem ustawionego i zakodowanego na równym podłożu pkt 0 powoduje ruch soczewki. Założeniem tego systemu jest sytuacja, kiedy światła masz ustawione do jazdy przy pustym samochodzie, a nagle zapakujesz na tył 2 osoby i pełny bagażnik wódy i zwyczajnie światła waliłyby do góry, a tutaj czujnik na tylnym zawieszeniu powoduje obniżenie soczewki pod obciążeniem/wychyleniem czujnika względem pkt 0. System nie działa na zasadzie poziomicy.
    1 punkt
  7. Ok sam sobie odpowiem na swoje pytanie mianowicie dla potomnych , w vcds macie na pierwszym bloku pamiarowym (czyli silnik) tzw. coding: i podany numer , wedlug ross-techa i strony http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_(AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA) ostatni bajt mowi nam czy mamy 1 wiatrak , 2 wiatraki czy 2 wiatraki i dodatkowa pompe wody , ja mam koncowke 20 wiec mam po prostu standardowo 2 coolerki Pozdro !
    1 punkt
  8. Przewoziłem. To po co jest druga strona podłogi?
    1 punkt
  9. A ten gość mi właśnie mówił ,ze środki JMJ ściągają właśnie z Niemiec ale w Polsce to składają. A czego się nie doczekam? A temat ja założyłem:P
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...