Skocz do zawartości

Ranking

  1. TomekTdi

    TomekTdi

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      183


  2. mateusztbg

    mateusztbg

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      407


  3. ZbYnio_

    ZbYnio_

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      60


  4. krystian3769

    krystian3769

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      153


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/20/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tez mam BRD. Przez jakiś czas świeciła sie kontrolka świec oraz check. Mam wycięty DPF i usunięty EGR oraz wyłaczone klapy kolektora. Po wycięciu auto odżyło. Tak jak ktoś pisał wyżej, gość który wycinał DPF usunąl tabele błędów. Dopiero kolega z forum (edraven) doprowadził wszystko do porządku, wyłączył egr, klapy kolektora oraz dpf i przy okazji podniósł pare koni. Od tego zabiegu święty spokój. Jak ma wycięty DPF to tylko na plus. [emoji6] Wysłane z galaxy s7
    1 punkt
  2. Nie wchodzą żadne nowe normy ! Wchodzi tylko pedantyczność badań - czytaj wreszcie będą je wykonywać i egzekwować. Normę emisji spalin auto dostaje jak jest wyprodukowane. Np. 2.0 TDI 170KM spełnia normę Euro 5 mimo że obowiązuje od 2009 i wartość PM czyli zadymienia na poziomie max 0.5. Przy sprawnym silniku, wyciętym DPF-ie, usuniętym EGR, zaślepionej chłodnicy spalin, chip 220KM lub 240KM - wynik na stacji nie przekracza 0.4 - test na 6 samochodach = auto przechodzi badania nawet w 2020 roku bo takie normy go obowiązują. Jedyna zmiana z badaniami jest taka że bardziej restrykcyjnie są przeprowadzane czyli wreszcie będą to badać.
    1 punkt
  3. W każdej chwili możesz wrzucić nawet samego kata bez zmiany softu i auto bez problemu przejdzie normę zadymienia , podejrzewam że i zdrowe auto na przelocie by przeszło te niby nowe normy .
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Już po samej suszarce różnica jest odczuwalna Czekam na remap i te 300hp powinno pęknąć
    1 punkt
  6. jasne, ze tak ogranicza Ciebie tylko wyobraznia i fundusze.. do takiej mocy chyba nawet nie trzeba nic zmieniac tylko chipsa wgrac, jak chcesz wiecej to turbo, wtryskiwacze, sprzeglo..
    1 punkt
  7. Czy ktoś wie gdzie podłącza się diodę zaporową do lampki by fotochrom rozjaśniał się po jej włączeniu?
    1 punkt
  8. No właśnie, ja zmieniłem tylko tą pomiędzy EGRem a klapą. Byłem pewien że przepuszcza właśnie tą uszczelka. Teraz okazało się że pluje tą małą dziurka widoczną na pierwszym zdjęciu
    1 punkt
  9. no tak to jest z "usrednianiem i statystykami".ja przewaznie patrze na chwilowe spalanie..to tak jak ze srednia predkoscia..czesto w trasie zasuwam po kilkadziesiat kilometow ponad 130km/h..a srednia predkosc mam 70km/h (bo czasem zatrzymam sie na chwile np. na stacji benzynowej). moze chodzi o to, ze jak zdejmujesz noge z gazu to komputer pokazuje chwilowe spalanie 0 l/100km a przeciez silnik pracuje..to takie moje skromne zdanie ale nie uwazam sie za eksperta :-)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...