Tego nawet nie tykaj,to jest typowy chinczyk wiec wydasz pieniadze w bloto... Ja polecam te Osram a jak chcesz sie bawic z zakladaniem i montowaniem wszytskiego to ORI.
Dziekuje Kolego.
Z tego co kojarzę, czujnik podaje do ECU info odnośnie temp. cieczy, co wiąże się z podawaną mieszanką. Jeżeli czujnik jest walnięty mieszanka jest nieodpowiednia i auto ciężko pali. Problem na forum był opisywany wielokrotnie. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
Wymiana czujnika z reguły pomagała na opisywany przez Ciebie problem.
A jaki to był blad w liczniku?
Jesli esp działa to stawialbym na uszkodzenie licznika. Tam są diody i rzadko zdarza się by były uszkodzone, ale moze akurat w Twoim przypadku tak jest. Kup licznik od anglika i przelutuj diodę, ew. Inne elementy w linii zasilania diody.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Z całym szacunkiem ale jakoś nie mogę uwierzyć że wymiana płynu może zlikwidować całkowicie problem szarpania podczas ruszania. Ja też mam ten objaw ale jest tak że czasami w korku stoję i nie ma go a drugim razem kilka razy sprzęgło wcisnę i się pojawia. Jednak uważam że mimo wszystko to nie jest winny płyn a powoli kończące się sprzęgło kilka osób na forum już nie raz pisało że po wymianie problem całkowicie ustąpił. Ja zawsze mam jedno rozwiązanie na to poszarpywanie które zawsze działa czyli delikatne przypalenie sprzęgła (tylko mówię DELIKATNE!!!!) Jednak gdyby naprawdę to rozwiązało problem czemu nie spróbować
Lampka podsufitki? Światło zapala się po otwarciu auta z pilota, gaśnie po odpaleniu silnika, zapala się ponownie po zgaszeniu i gaśnie samoczynnie po zamknięciu auta. Hmm?