Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. luk330

    luk330

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      147


  3. jacek70

    jacek70

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      8307


  4. Animal

    Animal

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      204


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/18/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja co prawda B5 i FWD wiec na pewno lzejsze auto ale tez po tuningu (194KM/325Nm) ale przebiegi robie podobne - na codzien dom-praca-dom to jakies 12km, jesli wpada jeszcze wypad do sklepu to lacznie z 15km wychodzi. W miescie gdzie nie ma sygnalizacji swietlnej tylko same ronda, korki są w godzinach szczytu ale to nie to co Warszawa czy Gdańsk oczywiście. Wygląda to tak: Lato: 10l/100km Zima: 12l/100km Przy spokojnej jezdzie w zakresie 2000 - 3000 obrotow, glownie 3 i 4 bieg. Opony 205/60 R15. PB98 - Lotos Dynamic.
    1 punkt
  2. za***iście siadło i muszę przyznać, że sam chciałem kiedyś taki wzór ale wyszło inaczej
    1 punkt
  3. @kaman , właśnie te same 8500k i też myślę, że te 7500 po barwie byłyby lepsze, ale lepiej chyba poszukać żarówek o niebieskim zabarwieniu szkła, niż tym tęczowym... Co do CLH zabawy dużo nie ma, wszytko wpinasz pod osłoną nad nogami. Halo do MCE, rejestracja też tam jest. Jedno wyjście z modułu dałem pod jeden halo i rejestrację, drugie pod drugi halo i blendy. Zasilanie stałe z plusa za pedałami, a masę ze śruby za osłoną słupka, przy podstopnicy. Jak chcesz wpiąć rejestrację, to musisz dać diodę prostowniczą, tak by podczas włączenia postojówek nie wracało napięcie na jeden halogen. Fotodiodę na razie mam przy słupku przy szybie, ale jak będę rwał podsufitkę to ulokuje ją bardziej przy szybie czołowej, chociaż i teraz nie rzuca się w oczy. Blendy jak blendy, trzeba rwać boczki, dlatego na razie czekam na spinki i któregoś dnia się wrzuci.Chociaż te ORI słabo dają i myślę nad upgradem Jeszcze kwestia sygnału z centralnego. W wersji na korby jest sygnał pod osłoną, a dla elektrycznych szyb, sterowanie zamkiem jest jak dobrze pamiętam masą i chyba trzeba by użyć przekaźnika, i wykorzystać ten impuls masy do podania plusa na moduł... @Norbas , po zastosowaniu wcześniej AR9100 byłem zadowolony, nie żałowałem wydanej kasy, ten 9200 ma być lepszy, ale juz po wlaniu i odpaleniu słychać inną pracę silnika... Głównie chodzi mi o ochronę wałka, trochę KM i Nm przybyło, to jeszcze bardziej jest teraz obciążony
    1 punkt
  4. Dawno mnie tu nie było, no to wracając nareszcie do A4 Przeleciałem 262 000 km, więc poszedł olej i filtr do wymiany, standardowo: Valvoline Synpower MST C3 5W40 Filtr Mann HU726/2x No i sprezentowałem silniczkowi kolejny rarytas - Archoil AR9200 - modyfikator tarcia Naszło mnie na CLH i DRL. Kupiłem sobie modułu od http://www.proeltec.com SSD 212-HP - Sterownik Świateł Dziennych DRL ze świateł drogowych - Standard SDD 112-HPC - Sterownik Doświetlania Drogi z czujnikiem zmierzchu Mając trochę rozgrzebane wiązki poszedłem za ciosem i zamontowałem sobie doświetlanie zakrętów po CAN: https://sklephadron.pl/akcesoria-oswietleniowe/4346-modul-doswietlania-zakretow-tytan-ds454-uniwersalny.html Moduł doświetlania zakrętów CAN DS454 Udało mi się uruchomić doświetlanie i po kierunkach i po kącie skrętu. Niestety w B6 można mieć tylko jedną z funkcji. Jeżeli chcemy kierunki wpinamy się pod CAN (Convenience - Wyposażenia) w MCE, jeżeli kąt skrętu kierownicy - pod CAN (Drive-train) można go znaleźć w wiązce idącej do modułu kierownicy... zrobiłem sobie wtyczki, mogę przepinać na co mam ochotę... dopiero w B7 był CAN-Gateway co pozwala na korzystanie z obu funkcji. W DRL wsadziłem żarówy plasma, ale trochę dziwne one są... to światło ma taki zielonkawy kolor... macie coś lepszego ? białego w DRL ? Tu mały filmik z DRL i Doświetlania po kierunkach: CLH zaprezentuje, jak znajdę chwilę i wrzucę blendy w lusterka Na razie są przednie halo i podświetlanie rejestracji. W międzyczasie dostałem w dobrej cenie od Łukasza @luki19862121 RNS-D ^^ Trochę potrwało rezanie wiązki i poskładanie tego w sensowną całość razem z BT (zdobyłem w wersji C - kontakty na FIS już są): Wszystko ładnie poopisywałem: Część instalacji do BT, dosztukowałem od chińczyków z ali: Moduł Bluetooth Mikrofon Bezprzewodowy WarriorsArrow Wiązki Przewodów Kabla Adaptera Dla VW RNS510 9W2 9W7 1K8035730D 9ZZ Radio Samochodowe Przepiąłem kilka pinów i działa jak trzeba i co najlepsze - mikrofon też działa dobrze, jakość rozmów też dobra także za tą kasę naprawdę się opłaca. i przewody do wpięcia się w instalacje: GALA, podświetlanie, + po zapłonie i takie tam do RNS. Kończąc wiązkę wziąłem się za docinanie tunelu pod 2DIN i przymiarki: Zaryzykowałem i pomalowałem tunel, klapę schowka i osłonę nad nogami. Kupiłem spray do plastików z VHT, zgapiłem bo oni mają dedykowany do tapicerki itp. zapewne lepszy by był kolor, bo ja zrobiłem czarną satyną. Ale mimo lekko innego odcieniu jestem zadowolony, tunel nie jest już obleśny i wytarty. Zawołałem kumpla do auta, kazałem usiąść za kiera i pytam, widać, że malowane ? - to nie wierzył, że to sprayem hehe Kilka fot z montażu, żeby nie było, że sam nie grzebałem A tu już jak to wygląda w aucie, 2 DIN jakie by nie było, dodaje sporo uroku do wnętrza Przy okazji nowe przyciski kiery do obsługi BT. Zostało mi teraz pobawić się i odszczurzyć wnętrze, położyć dresing na plastiki... bo wszędzie widać poodbijane tłuste paluchy po montażu... W wolnej chwili wrzucę jeszcze oświetlenie LED wnętrza: Na dniach w końcu mam zamiar wrzucić przód S-line... Lakiernik obiecał, że w końcu skończy i tylną dokładkę :/ czekam już z pół roku... nawet wiązke do ori PDC już z tyłu dorobiłem i przetargałem... W graciarni leży też komplet zawiasu SKV muszę też dokupić łączniki stabilizatora na tył, ale to wezmę z Lema. Przed założeniem alusów, trochę zmieniona barwa koła - testujemy Motip Sprayplast - kolor carbon glossy - na myjni bez problemu, a miałem obawy bo trochę się zeszło z obklejaniem i malowaniem Jakoś mi tak lepiej z tym kołem podchodzi Wpadły jeszcze nowe siłowniki tylnej klapy i nowe pióra wycieraczek, tym razem typu areo (bezszkieletowe) do standardowych ramion: Krosno FA 23199.00 Negotti SETZ2222 A tu cały sprawca moich opóźnień - ukochany synuś pociecha tatusia i przyszły klubowicz hehe
    1 punkt
  5. Ja do 3.0tdi w ASO zapłaciłem 770zł. Ale te pompy z tego co sprzedawca mówił są uniwersalne do każdego manuala w B7, C6, C7, B8. Jak coś to mam sprawną oryginalną używkę ze swojego auta.
    1 punkt
  6. Panowie mam problem z czujnikiem halla g40 i samochód dużo pali i odpala tak po (3 sekundach) dowiedziałem się że jest tam czujnik i chciał bym go sam wymienic i od czego trzeba się zabrać?
    1 punkt
  7. Czy rozwiązał ktoś problem z wrzucaniem 2-biegu na zimnym silniku? Dokładnie o stawiany opór przy wrzucanie drugiego biegu w skrzyni 5. Poduszki sprawdzone, olej wymieniony,a kwiatek druga przy przyspieszenie.
    1 punkt
  8. Koledzy moi drodzy... Mam ten sam problem z moją dmuchawą, ale nie ma co zachodzić w głowę czy panikować i rozbierać całego klimatronika. Po prostu tak jak inne urządzenia elektryczne nawet najlepsza dmuchawa Valeo czy Bosch ma swoją żywotność. W moim przypadku wynosi ona 14 lat, to i tak dobrze. Przyznam się, że rozbierałem panel sterowania, ale tam nic nie znalazłem, a po odkręceniu i zdjęciu schowka delikatnie puknąłem w silnik dmuchawy i nagle ożyła Po prostu trzeba wymienić szczotki w wirniku i będzie okej Tak więc jeśli Wam też wyskakuje kod błędu 18.1 lub 18.3 na klimatroniku i macie wóz starszy niż 10 lat to napewno to będzie to Więc do dzieła posiadacze AUDI ;P Pozdrawiam![br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 18:04_________________________________________________A do kolegi Lulekwad'a z przedostatniego postu doradzam naprawę starej dmuchawy przynajmniej będziemy pewni, że po naprawie pośmiga znowu parę latek, a nie kupowałbym na allegro używanej bo przecież możemy kupić w gorszym stanie od kogoś kto sobie kupił nową i starą - niedziałającą - chce spieniężyć Dlatego pochodziła Ci 3 tygodnie i padła znowu
    1 punkt
  9. Witajcie, ja miałem problem z pompą, bo stara (oryginalna) mi padła, a kupiłem dziadostwo wschodnie i musiałem to wymienić na używaną starą (wyła cały czas i wprawiała auto w drgania). po wymianie zaczęła się zabawa z przewodem ciśnieniowym + przekładnią i wymiana zbiorniczka. Okazało się, że problemem jest: a/ beznadziejna pompa z dalekiego wschodu oraz b/ zaśmiecona przekładnia opiłkami ze starej pompy. Sugeruję odwiedzić specjalistę od wspomagania i przekładni.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...