Według wszelakich opinii Hertz przebija JBL, ale też można spojrzeć na to indywidualnie, w zależności jakie kto granie lubi. Sam miałem Hertze na oku, ale w końcu zdecydowałem się na inne głośniki z nieco wyższej półki cenowej. Natomiast jeśli nie zamierzasz montować wzmacniacza, to nie ma co przesadzać z wydatkami na głośniki. Myślę, że seria DSK od Hertza powinna zagrać przyzwoicie pod samym radiem.
No i felunek 20 cali zakupiony. Miały być vosseny, ale (kpl z oponami zabił mi budżet...), później znalazłem w dobrej cenie felgi od golfa II (jak pisał, kolega wcześniej, czyli BBS CHR, ale nie udało się też zrealizować zakupu) i suma sumarów weszło koło od a6 wzór competition z oponą 245/40 R20.
Wg mnie strzał w dziesiątkę do allroad, mimo że na fabrycznym zawieszeniu siedzi.
Przepływka nie musi dawać błędu żeby dawać zły pomiar. MM1311 u siebie to postaraj się podmienić przepływomierz, ale nie na jakiś zamiennik, tylko ori. Błąd sondy raczej ze zbyt dużej dawki paliwa.
Mnie się wydaje, że sprawdzanie szczelności robimy na wyłączonym silniku ;). Zatkać tipa korkiem instalacji hydraulicznych fi 75, dać ciśnienie na króciec od odmy. Przy braku sprężarki można wykorzystać ciśnienie z kół - na poważnie ja tak sprawdzałem - cicho, słychać ewentualne przedmuchy, a dopompować można później na stacji. Ja użyłem pistoletu do pompowania kół i zaworka zwrotnego. Brak szczelności w dolocie to częsta przyczyna nieprawidłowej pracy silnika.