Skocz do zawartości

Ranking

  1. audiaudi

    audiaudi

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      185


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


  3. luki19862121

    luki19862121

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      702


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34523


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/14/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. Zrób pomiar tylko na 3 biegu z butem w podłodze. Droga może być lekko pod górkę, szczególnie w ostatniej fazie pomiaru (od 5000rpm), będziesz miał wtedy pewność, że silnik pracuje pod pełnym obciążeniem. Nie zaszkodzi też wykręcić przepływkę (tylko jej cześć pomiarową przykręconą dwoma torxami) i wyczyścić te cienkie druciki patyczkami do uszu nasączonymi alkoholem izopropylowym.
    1 punkt
  3. Również miło było spotkać, starych i nowych znajomych
    1 punkt
  4. Szpara jak u Vanessy Paradise ? Ja jeździłem tak...
    1 punkt
  5. Przód jest to samo nawet drzwi te same tylko tył jest inny oraz quattro a ośka. Jeśli chodzi o pas przedni to samo, ale różne wersje silnikowe 1 fan, 2 wentylatory. Wysłane z Huawei mate 10 pro
    1 punkt
  6. Trop zapieczonych pierścieni może być całkiem słuszny, bo samochód podobno sporo stał (u poprzedniego właściciela). Jak znajdę czas przy wymianie oleju na numer z naftą, to z pewnością to zrobię. A można by to przyspieszyć pomijając te pierwsze 24h i skrócić to np do 3-4h, żeby silnik wystygł? Jest jeszcze jeden objaw problemów z silnikiem, po dłuższej jeździe i zatrzymaniu się w korku samochód mocno kopci, nawet bardzo mocno. Jako, że przydarzyło się to mojemu ojcu, to nie mam pewności, ale chyba dym był ciemny.
    1 punkt
  7. http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/mirrors.html
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...