Skocz do zawartości

Ranking

  1. Imhotet

    Imhotet

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      771


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2847


  3. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      200


  4. oneskypemen

    oneskypemen

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      168


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/11/18 w Odpowiedzi

  1. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  2. Do A4 b8 idzie multifunkcja z przyciskiem Mode nie ze strzałkami, czyli dobrą kupiłeś.
    1 punkt
  3. A więc tak ,po rozmowie ,z założycielem tematu i jego aprobacie ,żebym naisał tutaj swoja propozycje ,pisze :))) panowie ,oferuje wam jako profesjonalny warsztat wykonujący doloty i wydechy ,możliwość wykonania takich kompletnych zestawów montażowych FMIC w waszych autach . ja spawam doloty z aluminium ,eliminująć do minimum ilość złączek silikonowych ,oraz wspawuje bezpośrednio w dolot przyloncza pod map sensor ,oraz wszelkiego rodaju krócce . normalna cena u mnie za taką usuge wraz z montażem ,to 2500 pln i w skład tego wchodzi ,zakup po mojej sronie nowego fmic ,aluminium ,silikonow i opasek ,oraz wyspawanie tego na aucie i montaż ,co gwarantuje idealne spasowanie . oczywiście gdyby ktoś z klubowiczy poswiecil czas i udostepnil swoje auto ,na wyspawane kilku kompletow ,to ,mysle ze realna cena za taki zestaw ,już gotowy do wysylki wyniosla by około 2000-2100 pln oczywiście osoba która by udostepnila auto miała by od razu w tej cenie montaż . i taka akcja musiala by być naprawdę zaplanowana i indywidualnie pod każdy model silnikowy ,jeżeli ma być dobrze . panowie zapraszam do dyskusji ... PS .dzięki HOLMARTO
    1 punkt
  4. Grzesiu po prostu przećwiczyłem temat na swoim i nie ma co już koła na nowo odkrywać. To kuruj się po weekendzie! Pozdrawiam
    1 punkt
  5. Panowie dziękuję za wszelkie sugestie podpowiedzi i zainteresowanie się tematem. Jak widać z małego wycieku zrobił się praktczycznie remont silnika. No ale cóż tak czasami w życiu bywa, a że zamierzam jeszcze śmigać kolejne lata swoją A4 zrobiłem wszystko co należało zrobić. Troszkę finansowo niestety mnie to kosztowało, lecz to czego się nauczyłem to już moje. Jak widać samemu można wszystko zrobić wystarczy trochę chęci i pojęcia o mechanice samochodowej. Tutaj przynajmniej zaoszczędziłem na robocie. W temacie wrzucam pełna listę wymienionych rzeczy w samym silniku oraz filmik z pracy silnika wszystko opisane również w stopce filmiku. Praca silnika: Krótki opis wymiany: A4 B6 1.9 130KM AWX po wymianie kompletnego rozrządu, paska alternatora paska klimatyzacji wałka rozrządu, szklanek, panewek. Nowe prowadnice zaworów, nowe zawory, frezowane gniazda zaworowe. Nowe pierścienie oraz używane 4 tłoki. Do tego wymiana uszczelniacza na wale od strony skrzyni biegów. Oraz wymienione filtry paliwa oleju, powietrza oraz filtr kabiny. Wymieniona również uszczelka pod głowicą. Dodatkowo używana prawa poduszka silnika z czujnikiem, oraz lewa nowa i chłodnica główna silnika NRF Zestawienie części: 1x Wałek rozrządu - Kolbenschmidt 5x Panewki wałka rozrządu - Kolbenschmidt 4x Pierścienie tłoka - Kolbensmichd 8x Szklanki - INA Czarne 1x Usczelka pod głowice - Erling 1x Usczelka wału korbowego od strony skrzyni - Erling 1x Usczelka wałka rozrządu - Erling 1x Chłodnica cieczy chłodzącej - NRF 1x Silikon szary - Eriling 70ml Olej silnikowy 1x Motul X-Cleen Komplet filtrów KNECHT 1x Filtr Powietrza 1x Filtr Paliwa 1x Filtr Oleju 1x Filtr Kabiny
    1 punkt
  6. Silnik: 1.9 TDI AWX Data produkcji: 11/00-01/03 Model sprężarki: 7SEU16C Numer OEM: 8E0260805 Numer DENSO: DCP02010 Numer HELLA: 8FK 351 322-781 Numer NISSENS: 89023 te powinny podejść.
    1 punkt
  7. Widziałem taką " wypiaskowaną " turbawkę w 2,5 TDI mojej bratanicy Jej mąż doszedł do wniosku że taką prozaiczną czynność jak wymiana wkładu filtra powietrza to potrafi zrobić sam . Kupił jakiś tani zamiennik no name, który wymiarami był za duży , ale mimo tego postanowił go upchnąć w rowki obudowy filtra, tylko że w jednym miejscu warga się "wymsknęła" z rowka podczas zamykania puszki i duża część powietrza szła bez filtrowania, obok wkładu Po 10 kkm turbina nadawała się na złom, a i motorówka też osłabła mocno Ale wracając do tematu, błędy zbyt małego przepływu powietrza , jak i zbyt małego ciśnienia w kolektorze dolotowym, mogły być spowodowane przez uszkodzoną turbinę , która po prostu nie była w stanie dać takiego ciśnienia a za razem i przepływu , jakich oczekiwało ECU ... A błąd pedału przyspieszenia to normalka w a4-kach B6 i B7, wystarczą zatkane odpływy na podszybiu ( pod akumulatorem) i intensywny deszcz albo wizyta w myjni. I wcale nie musi być uszkodzona obudowa kompa , by woda zalała złącza wiązek elektrycznych znajdujące się pod ECU dając takie właśnie błędy
    1 punkt
  8. No nie masz racji zupełnie. To, że sprężyna jest ściśnieta bardziej lub mniej, przy zmianie położenia dolnej nakrętki spowodowane jest tym, że od góry ogranicza ją wtedy długość amortyzatora. I wtedy możesz mierzyć metrówką i wychodzi tak jak mówisz. Ale wyobraź sobie ten zestaw(sprężyna + amortyzator)- zamontowane w samochodzie. Sprężyna pracuje nie tylko na ściskanie, ale też na rozciąganie. No nie wiem jak mam Ci to jeszcze wytłumaczyć, i nie będę próbował ? Może przyjdzie ktoś cierpliwy i Ci to wytłumaczy
    1 punkt
  9. Odłącz aku na dajmy 30min, potem spróbuj jeszcze raz. Program na pewno masz w pełnej wersji ? spróbuj może VCDS-Lite. To powinno wyglądać mniej więcej tak: W new value wklepujesz 46992, dajesz TEST a potem SAVE.
    1 punkt
  10. zapomniałeś dodać ze do tego trzeba rozebrać skrzynie ;P i to nie wiadomo czy pomoże u mnie tez stuka
    1 punkt
  11. macie może schemat jak wymienić pokrywę podłokietnika?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...