Skocz do zawartości

Ranking

  1. WydRos

    WydRos

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      80


  2. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      206


  3. bobikos

    bobikos

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2133


  4. Anelson

    Anelson

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      207


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/16/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Piasta ma 130 wiec 130
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Też mi się wydaje że będzie robił robotę Po roku czasu w końcu przyszła kolej na moje auto i konkretny detailing lakieru. A wiec na początek poszło dokładne mycie na 2 wiadra . Następnie dekontaminacja i osuwanie smoły itp gadżetów . Kolejnym krokiem było glinkowanie żeby pozbyć się mechanicznie jakiś resztek smoły itp. Po oczyszczeniu lakieru poleciałem całe auto pastą finishową menzerny 3000 bo stan lakieru był zadowalający . Tamte czynności zajęły mi cały dzień więc dziś wziąłem się za resztę xD Całe auto zostało odtłuszczone ipą a następnie z pomocą mojej kochanej żony zabraliśmy się za nakładanie ceramiki . Efekt jest zadowalający, jutro po odstaniu 24h w celu utwardzenia się powłoki wyjadę z garażu i cyknę jakieś fotki . Niestety zabrakło czasu na podmiankę grila więc zajmę się tym po powrocie z urlopu ? Jeszcze na sam koniec wleciała jedna naklejeczla żeby nie było że wali Januszem. Pozdroo!
    1 punkt
  4. Spalanie oleju po 2300km = 0ml. Nic nie ubyło. Na 10tys zawsze mniej więcej 0,5 l musiałem dolać na Motulu X-cessie czy raz Specificu(nie więcej nie mniej - tak średnio wychodzi przez ostatnie kilka wymian). W tej kwestii nic się nie zmienia. Zmienia się w kwestii zapalania/niezapalania się kontrolki, która na razie jest doraźnie naprawiona czyszczeniem wtykow i starego czujnika oleju oraz wymiana oleju z Motula na LM. Za reklamację ori helli czujnika oleju dostalem zwrot kasy. Problem wróci to wtedy kupię nowy czujnik i zestaw z ASO po czym pojadę do elektromechanika któregoś żeby mi ogarnął wszystko w kabelkach. Wnioskuję, że czyszczenie wtykow i czujnika pomaga. Drugi raz to robię i narazie nie ma kontrolki. Mój Olej to Synthoil High-Tech Liqui Moly 5w-40 od Dziqa. Ostatnim razem kupilem olej gdzie indziej niż u Dziqa i powrocil problem z zapalaniem sie kontrolki. Może kwestia ,że coś zryte z olejem było nie wiem. Ale sprawdzaliśmy z Dziqiem butelkę i wszystko wydawało się okej. W każdym razie wydaje mi się ,że na Motulu już bym coś dolał, a na LM nic nie znika . I nie pali się kontrolka. Narazie bardzo bardzo pozytywnie. Wymieniłem teraz przy 209 tyś klocki+tarcze tył + płyn hamulcowy(tarcze ori i chyba klocki też - jeżeli ATE to ori - były tak zjechane ,że szok) to zauważyłem ,że audi jest mega czułe na wszystko (palą się kontrolki poziomowania swiatel na podnosniku, od plynu hamulcowego sie palil, od klockow). Ogółem Audi jest bardzo czułe na jakieś zmiany. Dlatego tak myślę, że z olejem podobnie jest. Tak mega bezpiecznie zaprojektowane auto, że ma cię ostrzegać zawsze dużo wcześniej - wszystkiego jeszcze jest dużo a kontrolka się może od czegoś zapalić. Słyszałem ,że tak Audi mają. Ostatnim razem czyszczenie czujnika oleju naprawilo mi to na rok. Dla mnie to 30-40tys km (3,4 wymiany oleju). Narazie jedno mnie cieszy ,że raczej moje usterki które występują przy moim przebiegu wskazują że przebieg jest prawdziwy (tarcze ori były przy 190tys km przód, 190tyś - termostat zepsuli mi mechanicy i tyle samo wytrzymało łożysko prawego koła - lewe łożysko jeszcze żyje). Auto z Autohausu nissana z książką i historią do praktycznie samego końca w ASO . Wydaje mi się po mojej analizie książki serwisowej ,że moje audi przeszło chyba tylko jeden Longlife i dwaj wlasciciele który porobili po ok.50tys km na głowe dbali o auto, bo kazdy w serwisach VW/Audi robił serwisy. Osobiście bardzo chciałbym jakiegoś złotego środka na olejożerność ALT u wiekszosci posiadaczy. Są dostepne tłoki kute od Wossnera, których nikt nie próbował i kilka teorii pisanych przez bardzo dobrych znawców tematu i mechaników ,że rozwiązanie problemu brania oleju jest absolutnie możliwe, bo sam silnik bardzo fajnie się do remontu nadaje. Audi kocham i po przejazdzce jakims innym autem powrót do mojej Audicy to jakaś bajka. Komfort jazdy nieporównywalny do jakiejkolwiek marki jaką miałem przyjemność jeździć. Osadzone, super wykonane auto. Takie jest moje zdanie. W tej całej tragedii olejowej bardzo piękne jest to ,że ludzie się jednoczą by coś sobie nawzajem poradzić i to jest piękne. Po to jest w głównej mierze to forum, cała idea się sprowadza do tego by sobie nawzajem pomagać i cieszyć się ulubioną marką samochodów. I cieszę się ,że dzięki forum uczę się poznaję tematy i po swoich 100tys prawie najechanych ALT mogę powiedzieć swoje w temacie tego silnika i dzielić się doświadczeniem. Pozdrawiam !
    1 punkt
  5. wejdź na forum autokącik i poszukaj usera radauskas. Powie Ci co i jak bo to jego branża. Wymieniałem u niego wtryski (same końcówki) w oplowskim 1.9 cdti i jestem zadowolony.
    1 punkt
  6. Zgadza sie ze maja wieksze przebiegi i pracuja. Ale czytalem tu na forum, ze komus padlo 130tys.. pomoze ktos co z tymi wtryskiwaczami i czy imbusik robic od razu? Pozdro
    1 punkt
  7. Te silniki mają większe przebiegi i pracują bez problemu - z czego to się bierze?z paliwa suchego? czy kwestia modelu wadliwej pompy? Jak rozbierzesz pompę daj znać na forum jaki masz model...
    1 punkt
  8. A mozliwe ze dzwonienie moze słychać z dwumasy ? Tak jakby jakas śrubka była w środku
    1 punkt
  9. Do powyższego opisu dodam tylko że należy uważać na położenie potencjometru. Generalnie kręci się on w kółko i można go zamontować na dwa sposoby - nawet na zdjęciu widać że na jednym potencjometrze strzałka na białym ringu jest do dołu a na drugim do góry - jeśli silniczki są w tej samej pozycji to jeden z potencjometrów prawdopodobnie jest źle zamontowany i będzie zgłaszał błąd przekroczonego zakresu w klimatroniku.
    1 punkt
  10. w moim poprzednim A3 pokazywało w A6 C6 przed liftem (2007) też pokazywało, to w B8 też powinno..
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...