Skocz do zawartości

Ranking

  1. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      4133


  2. adieuu

    adieuu

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      14


  3. qruku

    qruku

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      123


  4. SotoM

    SotoM

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3309


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/01/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, na 99% obstawiam jakąś awarię skrzyni; samochód nie powinien się cofać na wzniesieniu do tyłu. Są jakieś błędy w kompie ? Tryb awaryjny skrzyni ? Do autoryzowanego serwisu Audi to niekoniecznie, ale do kogoś kumatego od skrzyń automatycznych na pewno warto się wybrać. Pozdrawiam
    1 punkt
  2. Sprawdz sworzen w dolnym prostym wahaczu.
    1 punkt
  3. Blad w silniku jest od bledu w radarze. Co do kodowania ,probowales 0079B9 ?
    1 punkt
  4. Będzie tyle, tylko dla ubezpieczalni skręcam i już drugi raz 400 wbiło
    1 punkt
  5. Mam inny bagnet w B7. Bardziej wyraźnie widać poziom. Może i w B6 podmianke w ASO zrobili? PS. Te same lepkości jak kolega pisał można mieszać. Na twoim miejscu podjechałbym do ASO po nowy bagnet. Powinien być lepszy. Lepiej lać ten sam, ale jak mus to można i tak jeździć. Nic się nie stanie, a na pewno się nie zaszkodzi Kiedyś dzwoniłem do ASO i o bagnet się pytałem i okazało się ,że mam ten sam co tam oni sprzedają. Na nim wyraźnie widać poziom, nie ma problemów z jego odczytaniem. Więc polecam wycieczke
    1 punkt
  6. Mozesz jeszcze raz podeslac link? Bo tu bld wyskakuje na stronce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  7. Wszystko zalezy jak jest prseprowadzana regeneracja filtra. Jesli polega na samym wypaleniu albo wyplukaniu syfu to jakis czas pojezdzi i to samo bedzie. Filtry maja mase roznych powlok naniesionych na ceramike i bez ich regeneracji samo wypalenie niewiele da. Oczywiscie wszystko zalezy od stopnia i przyczyny zatkania filtra, stary filtr inaczej trzeba regenerowac niz nowy zatkany ale nieprzepalony. W kwestii usuniecia to my robimy tak ze dzwiek jest nie do poznania czy filtr jest czy nie. Kwestia spawania puszki w odpowiedni sposob. Druga wazna rzecz to zostawienie kata jesli ktos nie cisnie na duza moc tylko interesuje gosamo dpf off. Wtedy roznice w zapachu spalin nie sa az tak drastyczne.
    1 punkt
  8. Ja zaryzykowalem z Meyle, mechan mi mowil ze jeszcze nikt z reklamacja nie przyjechal, w sklepie motoryzacyjnym mowili ze od kiedy je zaczeli sprzedawac, nikt nie przyszedl Chociaz teraz mysle ze moze ja bede pierwsza osoba, bo dzis looknalem i zauwazylem ze wiecej tego smaru mi sie tam pojawilo i choc nie widze naderwanej gumy ani nic, to mysle ze to z wahacza wycieka ;/ Ale pojezdze jeszcze i zobacze co sie bedzie dziala.....bo czym grozi jesli ten smar caly wyleci ? Skrzypiec bedzie czy padnie sworzen ?
    1 punkt
  9. Na siedzisku widziałem date prod.z 2001 Dziękuje Robercik. Robercik - pomocy - więc co mam począć ? jakieś kabelki w kostkach trzeba przekładać czy jak...? kostka maty B6: piny 1 - brązowo czarny 2 - czarno biały 3 - brazowy 4 - czarno żółty 5 - brązowo niebieski 6 - pusty 7- pusty 8 - pusty kostka maty B7: piny 1 - brązowo czarny 2 - czarno biały 3 - -pusty 4 - czarno żółty 5 - brązowo niebieski 6 - pusty 7 - pusty 8 - pusty złącze do tej kosteki - instalacja elektryczna fotela 1 - czarno biały 2 - brązowo biały 3 - brązowy 4 - czarno zielony 5 - brązowo niebieski 6 - pusty 7 - pusty 8 - pusty znalazłem coś takie - czy to moze byc rozwiazanie - ostatnie zdanie w pierwszym poście twórcy tematu z opisu instalacji http://a4-klub.pl/index.php?/topic/40186-montaz-foteli-podgrzewanych-i-elektrycznie-regulowanych/?hl=%20wi%B1zka%20%20elektryczna%20%20foteli piszą cos takiego: "kolega greg2505 zauważył jakiś błąd w opisie. Szczeże mówiąc nie sprawdzałem tego ( w ogóle się nie zajmowałem od powstania opisu tą wiązką ) ale na wszelki wypadek wklejam żeby ktoś sobie przez przypadek nie narobił kłopotów : "błąd w opisie kostka podgrzewania pin 2 i 3 to są masy 1 i 4 zasilania a ty opisałeś że 1 i 3 masy 2 i 4 zasilania sprawdzałem wg ori wiązki " " i tu jakby sie zgadzało - podłaczenie - w 2001 jest tak a w 2003 jest inaczej - moze tu o to chodzi - piny w zielonej kostce moze bym musiał poprzekładac (kurde i juz zaczyna sie kombinacja orginału w kocioł) kuźwa ze nie kupiłem nowszej maty... ale mam komplet foteli do wziecia za 250zł w moim kolorze chyba nawet. nie wiem czy brac...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...