Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      699


  2. fenri95

    fenri95

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      254


  3. Hezen

    Hezen

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2526


  4. emil82

    emil82

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      111


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/31/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Letnie buty założone
    2 punkty
  2. W syna aucie znalazłem po zakupie odstającą osłonę tylną fotela. Osłonę zdemontowałem skleiłem dolny zaczep poxipolem epoksyd i zamontowałem ponownie. Syn usiadł i coś strzeliło i osłona zaczęła zaś odstawać. Zacząłem drążyć temat i okazało się iż przyczyną pękania dolnego mocowania osłony jest pęknięty drut od mechanizmu regulacji lędźwi który wypycha osłonę. Dokonałem nowatorskiej naprawy co zamieszczone zostało w materiale filmowym ku potomnym.
    1 punkt
  3. Byłoooo super rewelacyjnie! Organizacja profi i ta zamówiona pogoda ps. @Hugo zapomnieliśmy się zgłosić do konkursu na „kołpak zlotu”
    1 punkt
  4. Mini H1 wsadzone, mamy bihalogen. Jak na zwykłą żarówkę chyba nieźle to wygląda @KoJ@K dzięki za wszystkie porady ! Teraz tylko to ewentualnie skorygować na prostym... @MaTeo85, czekam na Twoją fotę bihalo
    1 punkt
  5. Tu masz przepis (AVG to blizniak AFN)
    1 punkt
  6. Korekta lakieru i detailing wnętrza zakończony. Czas pracy ok 20 h... Lakier: - 3x mycie piana akrywna RR, gąbka+ pędzęlkowanie szczelin - glinkowanie z szamponem RR - polerowanie pastami MENZERNA w trzech krokach 1100 / 2500 / 3500 w trakcie korekty wszystko odtłuszczane alkoholem isopropylowym i sprawdzane; zastosowałem trzy twardości gąbek -na bieżąco pomiar grubości lakieru (jest dobrze) - po korekcie odtłuszczenie i nałożenie powłoki ceramicznej 9H MR FIX ( w sumie z ciekawości) Dziś rano po nałożonej powłoce na wieczór: - dresing opon Środek: - odkurzanie - Czyszczenie zakamarków plastików i skóry APC RR 1:10 - Konserwacja skóry Turtle leather
    1 punkt
  7. W PL nie ma tego 45TDI w Q8. Do sprawnego poruszania się te 286 koni wystarczy. Wiadomo, że to nie sportowe auto, ale na autostradzie daje radę i wyprzedzić też idzie bez problemu. Jest porównywalnie do mojego seryjnego c7
    1 punkt
  8. Koledzy jak ta dokładka siada ona jest dużo niższa od zwykłego s line czy taka sama wysokość ? Mam dokładkę w domu do założenia i niewiem czy za nisko nie bedzię co myślicie ?
    1 punkt
  9. Przejedź 50 tyś i wtedy polecaj.
    1 punkt
  10. Bartollo przecież pisał że wtryski sprawdza się na stole pobierczym. Grupa 013 daje tylko poglądowy obraz na stan układu wtryskowego, bo nie raz zdarzało się że na vagu było wszysto w porządku a wtryski lały Wysłane z mojego GT-I9100
    1 punkt
  11. Witam. Mam u siebie w a4 avant w bagażniku ori sub i wzmak. Ale zauważyłem że zaczął mi ten sub pierdzieć. Chciałbym się dowiedzieć jaki tam jest głośnik. Nie chce osobnej tuby innych wzmacniaczy, chce mieć oryginał ewentualnie z innym głośnikiem.
    1 punkt
  12. Hejka. Na wiosnę przymierzam się do małej przebudowy wydechu, bo obecny już powoli zaczyna niedomagać (przepalenia i rdza), ale mam nadzieję, że zimę jeszcze na nim prześmigam. Długo się zastanawiałem jak ten temat ogarnąć i zdecydowałem sie na customowy wydech (dedykowane i gotowe zestawy są zbyt drogie). Ogólnie koncepcja jest taka: chciałbym, aby wydech brzmiał przyjemnie, lekko mruczał, ale nie był męczący podczas codziennego użytkowania (dzień w dzień robię ok 70-80km z prędkością 120km\h [trasa S7]). Do tego dziecko w drodze (początek lutego), więc jakiś buczący i bardzo basowy wydech odpada. Nie chcę żeby mi rozsadzało głowę. Osobiście mam za sobą takie "projekty": - Renault 19, silnik 1.4 (monowtrysk, 58KM), kompletny przelot 55mm, wydech końcowy WM Sport (model nieznany, bez silencer'a): efekt: zdecydowanie za głośno, rezonans blach podczas jazdy w przedziale 2-3k rpm. Zamontowany w sobotę, w poniedziałek powrót do serii. - Renault 19, silnik 1.8 (pełny wtrysk, 110KM), rura 55mm, oryginalny środkowy + dwururka nieznanego producenta (kupiony od znajomego z forum R19): efekt: ja tam byłem zadowolony, gorzej z pasażerami z tyłu (na dłuższą trasę było za głośno) Co do wykonania w Audi: planuję użyć rury 2,25" - 2,5" koniecznie 2 wydechy końcowe (jak to jest teraz) tłumik końcowy - 2x WM Sport R40 90mm Zastanawiam się nad środkowym. Oryginalny jest w nieciekawym stanie i raczej nie da się go odzyskać. Myślę żeby wstawić polecony już tutaj RM Motors RM01, ale jest to tłumik pojedynczy i nie wiem, czy będzie się spisywał tak dobrze jak oryginalny, który jest podwójny. Nie uśmiecha mi się zaś wstawianie 3 przelotowych (1 przelotowy, Y-pipe, 2 przelotowe, 2 końcowe), bo to trochę przerost formy nad treścią i strasznie dużo babraniny. Do tego pytanie do osób, które same robiły wydech - ile i jakich materiałów potrzeba? Ile metrów rury, ile i jakie kolanka (tak "pi razy oko") kupić \ załatwić żeby nie zbrakło? Z góry dzięki za pomoc.
    1 punkt
  13. Panowie odgrzeję kotleta, padła mi bateria w jednym z kluczyków (scyzoryk), jak kupię nową to muszę kodować kluczyk vagiem czy nie? mam A4 B7. dzięki za info
    1 punkt
  14. Przy powtarzającym się błędzie ja bym się martwił i już szukał napinacza. Napinacz 058 109 088K (1520pln) i przy okazji łańcuch 058 109 229B (208pln) Jaki masz przebieg ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...