Skocz do zawartości

Ranking

  1. papadziordzio

    papadziordzio

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      88


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      238


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  4. trepkowa

    trepkowa

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      7


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/29/19 w Odpowiedzi

  1. Wpadła nowa modyfikacja! Nowy spojler na klapie! #AhojPrzygodo!
    2 punkty
  2. I po całej operacji. Zeszło się cały dzień, oczywiście nie ciągłej pracy. efekt bardziej niż zadowalający. Pomarańczowe szkiełko to katorga bez wiertarki. OSRAM DIADEM zdają egzamin, jutro lampy lądują w samochodzie ponieważ jest u lakiernika na malowaniu grilla Jeżeli ktoś ma wątpliwości czy warte zachodu... tak warte. przy okazji człowiek "szprejować" się nauczył
    2 punkty
  3. Dev Wina to Pablo poleje jak odbierze ? Powodzenia w odbiorze Pawciu! Pozdrawiam ?
    1 punkt
  4. W ostatnim czasie nic ciekawego się nie działo poza wymianą uszczelnień na wtryskiwaczach na BOSCH oraz ustawienie geometrii( polecam jak ktoś tego dawno nie robił auto od razu inaczej się prowadzi, nie ucieka na boki, jedzie po prostej linii jak powinno) :
    1 punkt
  5. Nie ma kontrolki i nie ma błedu, ale to nie tylko o samo wykasowanie błedu chodzi, jeśli wykasuje sam błąd i nic wiecej, ecu nie będzie wprowadzać korekt długoterminowych.
    1 punkt
  6. Musisz otworzyć silnik i mechanizm , wskazówki w tym temacie na elektrodzie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2383248.html
    1 punkt
  7. Napisałem Ci wcześniej co należy zrobić , otwórz silnik i podegnij styki i jestem pewien że na 90 % pomoże , jak pomoże stawiasz JD.
    1 punkt
  8. Mateusz gdybyś widział mój zasób kluczy, które są do czegokolwiek przydatne zmieniłbyś zdanie . Żółte szkiełko na patencie ze względu na brak wiertarki to śrubokręt na palnik i dziurki wypalałem, Wazzup byłby dumny z roboty cych fuch. Masz sto procent racji, że fajnie gdyby wleciała soczewka ale tak jak napisałem, może jeszcze będzie okazja to rozkleić (mam nadzieję, że nic nie będzie parować i dobrze je skleiłem). Pozdro! PS. Klucz, który tylko pasował to ten ze zdjęcia z efektu finalnego z jedną pożyczoną nasadką + opalarka
    1 punkt
  9. Krócej by było poszukać niż się rozpisywać i zakładać powielany wątek
    1 punkt
  10. no hamulce robią wrażenie całe auto za***iste ?
    1 punkt
  11. No to jak przy pierwszym strojeniu byl nieotwierany slupek i nie wiadomo w jakim stanie to mogly byc spore stuki, problemy z zaplonem i mocy nie bylo. Ale teraz to dywagacje. Mozna sprobowac poprawic teraz program.
    1 punkt
  12. Ładna b6stka znajomy ma i mega mi te auto siada lepiej niż b7 może przez lampy tylne W b6 te lampy są jakies mega lepsze jak dla mnie
    1 punkt
  13. Proponuję rozebrać silnik i podgiąć styki które odpowiadają za pozycję wycieraczek,miałem to samo i dopiero po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.
    1 punkt
  14. W takim badz razie dlaczego sprzedawane są takie nagrzewnice z tego typu wlotami ? Kupiłem stąd: http://allegro.pl/febi-nagrzewnica-audi-a4-b5-b6-80-b4-vw-passat-b5-i5230453935.html
    1 punkt
  15. ja chce mieć w całości tą rurę. jak by za dużo kopcił czy jak by był problem przy przeglądzie po zamianie z katalizatora na zamiennik jakias poprawa w odczuwalnej mocy diesla? cos lepiej jest czy bez zmian?
    1 punkt
  16. Zaworków w tej płycie sterującej jest więcej niż te o których pisałeś. http://yo-sergey.narod.ru/audi/plate.jpg Jedne zaworki po podaniu napięcia wysuwają "iglicę" popychając układ "rozdzielaczy", drugim rodzajem zaworków są takie, które po podaniu napięcia wciągają iglicę do środka. W płycie sterującej może się zużyć praktycznie wszystko i należy zwracać uwagę na: - oporności zaworków - sprawdzić jak działają rozdzielacze - jeśli jakiś przycina się, można reanimować - należy dokładnie obejrzeć całą płytę sterującą - z zewnątrz jak i wewnątrz pod kątem pęknięć. - ostatnio natrafiłem na bardzo ciekawą rzecz, a mianowicie zużycie płyty (przekładki) przez kulkę: http://yo-sergey.narod.ru/audi/IMG_7982.jpg http://yo-sergey.narod.ru/audi/IMG_7982_.jpg Gdy przekładka sterownika zostanie w ten sposób zużyta trzeba szukać drugiego sterownika, gdyż tej części nigdzie nie da się kupić osobno. Ponadto zużycie gniazda kulki niesie za sobą poważne konsekwencje - problemy ze zmiana biegu 2-3 oraz 3-2
    1 punkt
  17. Arturze to jest ten zestaw naprawczy cięgna który też podałem i też należy go kupić bo też się mocno wyrabia, ale jaki jest nr naprawczy tej tulei w której jest kulka drążka zmiany biegów? Można to dostać osobno w ASO? Sony Xperia
    1 punkt
  18. tak samo warto tez wyciagnac zbiorniczek i przeplukac go benzyna ekstrakcyjna
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...