Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      318


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34524


  3. Bristol

    Bristol

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      44


  4. jedenastka

    jedenastka

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      79


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/05/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Co niektórzy jak np. Imhotet zaczęli już takie śmieci wypisywać i w takim kierunku szła ta dyskusja, a raczej obrzucanie się błotem, ze odpuściłem temat pisania tutaj, bo poziom do jakiego się tu pewne rzeczy zbliżyły był dla mnie nie do przyjęcia. Kwestia turbo póki co stoi w miejscu. Auto użytkuje żona, jej kopcenie nie przeszkadza a ja mam ważniejsze i pilniejsze sprawy na głowie niż wstawianie po raz któryś auta na serwis żeby zrobić te sprężarkę. Pozostaje kupno kolejnej nowej z innego źródła bo to już dla mnie wyschło i pewnie temat będzie zamknięty. Jakieś tam mody kupiłem ostatnio, wszystko się kurzy na regale, nie mam ambicji i czasu wchodzić pod i na auto żeby to pomontowac. Póki co rozglądam się za czymś innym, świeższym, moce powyżej 300 koni, ale nie mam ciśnienia. Poza tym rozpocząłem misje budowy domu, wiec naprawdę o holmatrowozie ostatnimi czasy bardzo mało myśle. jak ktoś się interesuje i chce coś widzieć to zawsze jest telefon i skrzynka tutaj, dostaje wiele wiadomości i temat auta w jakimś sensie żyje, ale nie w tym temacie, w tym miejscu
    2 punkty
  2. Mały update tematu: Auto zyje, ma sie dobrze, cos tam jezdzi. W tym sezonie byly dwa podjescie dla zabawy do wyscigow na 1/4 mili. Jedne zawody nie odbyly sie, ze wzgledu na usterki w aparaturze pomiarowej. Na drugich natomiast "udalo sie" wykrecic czas ET 14,35. Waga zestawu nie daje jakos specjalnie walczyc o dobre czasy, ale jest to dla mnie typowy FUN ? W aucie nie bylo specjalnie zadnych zmian oprocz wywalenia popekanego kolektora wydechowego i zastapienie go pelna seria. Turbo hybryda od Turbospec ma sie dobrze, zyje i pompuje jak trzeba. Reszta to tak naprawde naprawy eksploatacyjne. Softowo wszystko dziala, logi sie zgadzaja, takze moge tylko kazdemy polecic robote Lukasz13 ? Przy okazji zlotu w ktorym pomagam w organizacji u jednego ze sponsorow mialem okazje shamowac auto i nie ma tragedii 284km / 367Nm
    1 punkt
  3. ja leje z 7 lat 2x tańszy, normy to normy, olej nie leczy ;
    1 punkt
  4. Ciśnienie jest mocno zależne od temperatury zewnętrznej. W układzie miałeś 340g czynnika. Dobili ci jeszcze 160g od siebie. Przy 340g klima pewnie jeszcze ci całkiem chłodziła i możliwe, że po serwisie nie odczułeś znacznej różnicy.
    1 punkt
  5. Ten lakier też piękny https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-rs5-sportback-lakier-audi-exclusive-2019-od-reki-stock-cleaning-ID6BYHGf.html#088fde2f0d
    1 punkt
  6. A ile ten olej filtr i wymiana kosztuje przy aucie wartym pół bani ?
    1 punkt
  7. Tez u mnie jest taki luz ale metalicznego dźwięku nie mam jak tak wałem ruszam. Lekkie głuche stuknięcie też się znajdzie [emoji16] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...