Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/18/20 w Odpowiedzi
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Jeśli ze skrzynią nic się nie dzieje to nie przejmowałbym się tym tylko bym jeździł dalej. Jak zmienisz olej i zrobisz adaptację to skrzynia będzie się uczyć pod Ciebie także może coś się zmieni, nie wiem.1 punkt
-
Ad. 1 Statycznie bym wymienił. Następną wymianę zrobiłbym po 30tkm jak kolega Robero321 napisał. Poźniej wymiana po 60tkm. Nie tak dawno przy przebiegu 210tkm zmieniłem pierwszy raz statycznie olej w Tiptronicu 6HP19A i śmiga aż miło. Wymiana oczywiście na ORI olej z ASO bądź olej od ZF-a. Po wymianie adaptacja skrzyni. Ad. 2 Nie zauważyłem żeby u mnie pierwszy bieg załączał się tylko na chwilę, chyba że wciskasz gaz w podłogę to może tak być :). Ad. 3 Tryb D jest do normalnej jazdy, przy trybie S skrzynia jest bardziej żwawa, nie ma takiego lagu przy ruszaniu oraz przy przyspieszaniu. Tak czy inaczej z reguły zawsze jeżdżę na D, jak chcę coś wyprzedzić to pedał w podłogę i zrzuca tyle biegów ile potrzeba. No chyba że znajdzie się czasem ktoś na światłach kto chce się pościgać to oczywiście startuję z trybu S :). Ad. 4. Jeśli skrzynia nie szarpie, nie martwiłbym się tym. Na pewno używany Tiptronic jeśli oczywiście wszystko z nim w porządku na rozgranym oleju powinien zmieniać biegi płynnie. Ad. 5. Nie powinno być żadnych uderzeń przy zmianie trybów pracy na postoju, skrzynia powinna łagodnie zmieniać tryby pracy i nie szarpać. Ad. 6 Z kodów wyposażenia odczytasz jaki masz rodzaj skrzyni. W tym tamacie koledzy pomogą: https://a4-klub.pl/topic/444535-dekoder-vin-audi-wyposa%C5%BCenie-naszych-aut/ P.S. Na forum A6 jest dość obszerny temat odnośnie skrzyń Tiptronic: https://www.a6klub.pl/all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-filtra-i-oleju-atf-vt10267.htm1 punkt
-
1 punkt
-
Żadnych błędów niestety? znajomy mi dopiero powiedział, że to moze być g62. Jestem kilku dniowym klubowiczem owego forum więc mogłem przeoczyć ten temat. Pozdrawiam1 punkt
-
Są to pozostałości po twardej wodzie, tak zwane water spoty. Ktoś umył auto wodą z kranu i nie osuszył. Widzę, że są one nie tylko na szybach ale i na całym lakierze. Jeśli są to świeże zacieki możesz spróbować umyć auto szamponem o kwaśnym pH (na przykład RRC Active Shampoo), być może coś pomoże. Jeśli to nic nie da to zostaje tylko użycie kwasu do usuwania water spotów, a w ostateczności polerka.1 punkt
-
WAUZZZ8E74A076717.pdf WAUZZZ8E74A076717_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E54A193048.pdf WAUZZZ8E54A193048_2.pdf1 punkt
-
TMBLF93T0E9026235.pdf TMBLF93T0E9026235_2.pdf1 punkt
-
Dużo zależy od ilości druku, przy niskim użyciu drukarki to czy stronę wydrukuje Ci w sekundę czy w 3 nie ma żadnego znaczenia. Do domowego użytku drukarki atramentowe jak najbardziej się nadają.1 punkt
-
Daj deczko niżej i bedzie git1 punkt
-
1 punkt
-
Nic nie piszę bo nie chcesz mi bileda do by7 wcisnąć a jak już kiedyś ustaliłeś potrafię męczyć1 punkt
-
WAUZZZ8K8CA023464.pdf WAUZZZ8K8CA023464_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K3DA146090.pdf WAUZZZ8K3DA146090_2.pdf1 punkt
-
TMBJF93T0C9067095.pdf TMBJF93T0C9067095_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZF4XHA088845.pdf WAUZZZF4XHA088845_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K7AA074631.pdf WAUZZZ8K7AA074631_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E86A211884.pdf WAUZZZ8E86A211884_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8EX7A273871.pdf WAUZZZ8EX7A273871_2.pdf1 punkt
-
no to może i ja założył bym sobie takie poziomowanie dynamiczne bo mam statyczne... tylko potrzebował bym jakieś numery tych silniczków i czy kostka od starego sterownika pasuje do nowego? dużo pinów trzeba zmieniać ze starej wtyczki ? ma ktoś jakiś schemat tych pinów ?1 punkt
-
Jest czarna ale troszeczkę jaśniejsza... Minimalnie się różni ale aż tak w oczy nie razi1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00