Skocz do zawartości

Ranking

  1. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      5981


  2. kedo666

    kedo666

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      72


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22941


  4. kris67

    kris67

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      50


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/15/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pogadaj z Kamilem VAG zrobi Ci biksenony na nowych soczewkach i stanie się jasność. Dokupisz resztę gratów , tj spryski i samopoziom i bedziesz dopiero widział w nocy. Bedzie trochę zachodu ale warto. Powrót do halogenów to krok w tył i nic już nie bedziesz widział. /Back in Black /
    1 punkt
  2. Wygląda to dokładnie tak, że jest to nie legalne i stracisz homolgacje i możesz sie z przeglądem pożegnać. O wynikających z jazdy bez ważnej homologacji konsekwencjach prawnych nie wspomnę. Od strony technichnej wygląda to tak że po pierwsze jak je tam do tych lamp wsadzisz bedziesz oślepiał innych uszestników ruchu bo emitowane światło przez łuk elektryczny w ksenonach musi znajdować się dokładnie w pewnym położeniu odpowiednim dla tej lampy (soczweki i odbłyśnika) . Te (w 95% chinole) mają te chipy led w różnych odległościać zamontowane, małe odchylenie spowoduje wysłanie wiązki światła wszedzie ale nie tam gdzie powinno. Po drugie jasność tych ledów nie dorówna d1s, a w b6, które słyną z wypalająchych sie odbłyśników już w ogóle ciemność nastąpi. Po trzecie te ledy mają na końcu radiatory z wiatraczkami do ich chłodzenia przez co zwiekszone sa ich gabaryty zewnętrzne, co uniemożliwi zamknięcie otworu serwisowego lampy dekielkiem, by nie dostawał sieętam brud i wilgoć. Jazda bez dekielka to kwestia czasu do wymiany na nowe lampy. Po czwarte bedzie na FISie wywalało błąd spalonych żarówek.
    1 punkt
  3. Dokładnie nie wiem jaka jest pompa tandemowa w BRD, w ośmio zaworowych TDI na PD z pompą Lucasa króciec wygląda to tak ( zaznaczone na zielono ): W BPW jest pompa Boscha :
    1 punkt
  4. Aaa... Mam taka na tyle i polecam. Nie rzuca się w oczy ?
    1 punkt
  5. Piękna sztuka, nawet nie zauważyłem że zmieniłeś. Szkoda że taka wysoka, ale miejmy nadzieję że coś na to poradzisz ????
    1 punkt
  6. Ogólnie to zastanów sie dobrze czy chcesz robić tego czipa u kolegi który nie ma zielonego pojecie o tym aucie, ani diagnostyce . W tym momencie pompy paliwa bym sie nie czepiał, problemem jest uboga mieszanka spowodowana przez zaniżający przepływomierz lub nieszczelność, zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu potem przepływka nowa. Turbo wstaje tragicznie, więc pewnie popękane żeliwo, do tego pewnie zatkany katalizator. Pompy se zostaw na pozniej.
    1 punkt
  7. D4NTE w sensie że bez ramek, same rejestracje zamontować Ja przykręciłem na śrubkach + biało niebieskie osłonki żeby nie było widać główek śrub.
    1 punkt
  8. mały przedsmak tego jak to wygląda już a jeszcze nawet nie ma dobrego spasa z przodu ale pracuje nad tym
    1 punkt
  9. Nie wiem czy jeszcze aktualne, pewnie nie ale nie długo będę w k-linie. Plus dodatkowe pytanie odnośnie tego czy są jakieś spoty we wro?
    1 punkt
  10. Panowie! Pomocy! Bo juz mnie hu.... trafia! Od paru tygodni po pracy mecze sie z drive select! Moja to b8 z 2009 kombi 2.0tdi 170koni quattro w manualu. Kupilem przycisk ADS do przed lifta jak nalezy...podpialem wiazke, zrobilem kodowanie, zasilanie na bezpieczniku jest, bezpiecznik tez jest! W MMI sterowanie dziala, ale przycisk nie! Jakieś pomysly? Rady? Toz to nie mozliwe ze tylko u mnie nie dziala??
    1 punkt
  11. Można wstawić sportowy katalizator o większym przepływie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...