Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      11

    • Postów

      435


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      9

    • Postów

      34525


  3. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      7

    • Postów

      318


  4. tass

    tass

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      484


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/02/21 w Odpowiedzi

  1. Chociaż w domu głód i nędza fałósemka mnie napędza .... Znalazłem taki tekst na jednym z for
    5 punktów
  2. Śruby to takie, które znajdziesz w korzystniejszej cenie. U siebie śrubę spinającą górne wahacze w zwrotnicy wsadziłem z nierdzewki, przy konieczności jej wyjęcia dużo lżej wychodzi, nie rdzewieje, więc zaciska ją utleniające się amelinium.
    1 punkt
  3. Po zdjęciach jedne są z końcówka drążka z "tłumikiem" drgań, drugie bez, mogą się też różnić tuleją na "bananie" o ile SKV produkuje ich 2 rodzaje, oraz tym że ten drugi zestaw jest dedykowany do a6. Płacąc tyle za SKV to wolałbym z regum kupić zregenerowane, te z skv mają bardzo luźno spasowane łączniki stabilizatora i "pie...oli" się tuleja na bananie. Założyłem SKV cały zestaw, po kilku kkm zmieniłem łączniki stabilizatora, nie wspominając o wymianie banana na gwarancji po kilkuset km, banany zdechły po po około 20kkm, po około 50k, trzeba zacząć myśleć o prostych na dole. Żeby nie słabe banany i łączniki to zakładałbym ponownie.
    1 punkt
  4. Tak właśnie podejrzewałem A później jak na YT na kanale Jagodowy Kivi dał w palnik Seatowi mało oleju ostry zakręt i silnik poszedł się pieścić .
    1 punkt
  5. Ostatnio bardzo modna zmiana , zaślepki założone udanej majówki
    1 punkt
  6. Jak wszystkie graty używane kupisz to Panel podsufitki z przyciskami ok. 175 € (mam pecha bo muszę mieć ten najbardziej wyposażony, bo czarny, panorama, sos, i inne funkcje w nim mam) i te są oczywiście najdroższe. Sterownik Homelink 90-120€ Wiązka gotowa 59 € Do tego uchwyt na sterownik, parę śeubek i nakrętek jakieś 20-25 €
    1 punkt
  7. Montaż Q ogłaszam oficjalnie zakończony. Właśnie zakończyłem spawać tłumik z Vki. Taki mały smaczek. Może zrobię większe fotostory
    1 punkt
  8. To jest temat o rnse,więc myślałem iż te radio masz.
    1 punkt
  9. Pierwsza awaria - padło łożysko. Odkryte przypadkiem, znajomy mechanik chciał sobie pooglądać auto od spodu, dałem się namówić bo miałem chwile. Po podniesieniu wyszły luzy na prawym tylnim kole, auto odstawione na nocne grzebanie o 21 , zaraz odbieram i gonię na umówioną geometrie, bo coś mi tam i tak nie grało od dłuższego czasu. Przy okazji okazało się, że mam na aucie Bilsteina B16 z 9-cio stopniową regulacją twardości i siły odbicia, zobaczyłem ile ten gwint chodzi - już mam powód żeby w weekend się napić. Nie muszę szukać okazji na siłę, jak co weekend..
    1 punkt
  10. Rozumiem, tak zrobię. I jeszcze ten pedał (nakładka) hamulca. Rozumiem że ten klin czy coś ma wskoczyć do tej dziury na pedale i się zablokować? Dobrze myślę? Wchodzi ale nie chce zaskoczyć.
    1 punkt
  11. te lampy zmieniają tak samochód że jestem w szoku. Całkiem inne auto się robi. Dużo nowocześniej wygląda. Tu fajnie widać jak jedna taka i jedna taka jeszcze była ;-)
    1 punkt
  12. Rotorki zostały na zime ;-) i małe porównanie teraz vs pół roku temu :-D
    1 punkt
  13. Panowie, Odkopię temat - wczoraj po podpięciu kabelka wyrzuciło mi ten sam błąd tj: Znaleziono 1 błąd: 5120 - Sonda lambda 1; zespół 1 P2196 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Nie zauważyłem żadnych zmian związanych z dynamiką auta/pracą silnika i na dobrą sprawę nawet nie orientuję się od jakiego czasu występuje problem. Podpowiedzcie czy wymagana jest natychmiastowa wymiana czy można jeździć z tym błędem (jakie niesie on skutki).
    1 punkt
  14. Zwrotnice mocno koroduja, wszystko rozsadza i klinuje lozysko. Za kilka dni będę robił takiego grata to wrzucę foty
    1 punkt
  15. Możesz dać linka do tych żarówek ? ☺️
    1 punkt
  16. Uszczelka pod pokrywą zaworów ulega degradacji przeważnie od wpływu temperatury. Robi się sztywna jak to powiedzieć plastikowa. Jak wyczuwasz że taka jest lub masz wątpliwości MUSISZ wymienić ją na nową (zalecenia VAG - zawsze wymień na nową).
    1 punkt
  17. Uzasadnisz czemu ET 30 a nie 42? Jaka jest różnica?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...