Skocz do zawartości

Ranking

  1. viktorion

    viktorion

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      82


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      555

    • Postów

      2847


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1396

    • Postów

      22878


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1451

    • Postów

      34523


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/01/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hej chłopy, Jakby ktoś szukał przystępnego cenowo zestawu to polecam: Tarcze Metelli 23-0726C 312mm (podwykonawca ATE, tarcza cała zabezpieczona antykorozyjnie dokładnie jak ATE które zakładał mój znajomy u siebie ) - za 2 tarcze zapłaciłem 309 zł Tarcze produkcja Włoska (kod kreskowy 803) Klocki Ferodo FDB1323 (WSPÓŁCZYNNIK TARCIA GF) - komplet: 119 zł klocki produkcja Wielka Brytania (kod kreskowy 504) Za cały zestaw 430 zł. Złożony przy pomocy Liqui Moly pasta wyciszająca do układu hamulcowego o nr 3078. Nałożona na "uszy" klocka oraz na jarzmo w miejsce gdzie pracuje klocek. Przy okazji na klocek tam gdzie dotyka go tłoczek. Pasta polecona przez mechanika - po złożeniu wszystkiego żadnych pisków. Docieranie zrobiłem w sposób następujący: 10x hamowanie z 50 KM/h do 20-15 KM/h, między każdym hamowaniem odstęp czasowy 5-10 sekund, nie dopuściłem do zatrzymania pojazdu podczas docierania. Po 10 hamowaniach: przejazd 1 minuta żeby w miarę ostudzić hamulce. Po całej procedurze auto hamowało już lepiej niż poprzedni zestaw, a przecież wszystko jeszcze musi się ułożyć przez najbliższe kilkadziesiąt kilometrów, więc podejrzewam że za niedługo hamowanie ulegnie poprawie na plus. zdjęcie nr 1 - tarcza odebrana od kuriera zdjęcie nr 2 - tarcza podczas montażu zdjęcie nr 3 - tarcza zaraz po "docieraniu" powyższą procedurą. Zobaczymy jak się sprawdzą w kolejnych miesiącach. Na pewno napiszę tu posta z info.
    1 punkt
  2. Skrzynia obsługiwana jest protokołem UDS a w sterownikach UDS bloki pomiarowe odczytuje się w rozszerzonych blokach pomiarowych.
    0 punktów
  3. No widzisz, dlaczego sam na to nie wpadłem. Jak dobrze, że mamy ciebie.
    0 punktów
  4. Nic specjalnego się nie dzieje, jak zawsze mam mało czasu, ale wykorzystuję okienko w pracy i w końcu ALTek pojechał na wymianę rozrządu i powtórną wymianę tulei przednich sanek. Co do rozrządu, to wjedzie wszystko nowe: pompa wody, pasek, napinaczem, rolka (całość ori) ponadto wariator wraz z zaworem pojechał na regenerację do Mehenkera (wył już strasznie, a mechanik mówił że był mocno zmęczony) mam nadzieję że będzie to sprawnie chodziło, do całości wpadnie nowy łańcuszek. Napinaczem łańcuszka wygląda bardzo ładnie więc zostaje stary. Co do sanek, wjechały nowe tuleje pod zawias 1bv oraz komplet wahaczy. Wcześniej robione wahacze były 3 lata temu i niestety warsztat który je montował ewidentnie szedł na skróty, mechanik pisał że dolne wahacze są bdb ale górne już lekko naderwane, do tego tuleje sanek robione rok temu nadają się do śmietnika niby Lemy, ale założone przez partaczy (ten sam warsztat co robił wcześniej zawias) Nie dość że tuleje wciskane na jakiś smar który nie lubi gumy (guma zrobiła się jak gąbka) to jeszcze nie przełożyli że starych tulei takich wkładek usztywniających, przez co nie wytrzymało to nawet roku. Sanki tańczyły co było mocno odczuwalne. Teraz zmieniłem mechanika i wiem że zrobione jest wszystko zgodnie ze sztuką. Czekam aż złoży auto i będę mógł odebrać. Poniżej kilka fot zrobionych w międzyczasie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...