Skocz do zawartości

Ranking

  1. Tommy Gun

    Tommy Gun

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1196


  2. Michu1996

    Michu1996

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      55


  3. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      296

    • Postów

      854


  4. Sieni

    Sieni

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      173


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/12/23 w Odpowiedzi

  1. Na przełomie marca i kwietnia odbył się XXII Ogólnopolski Zlot i XVII Urodziny Audi A4 Klub Polska - Bukowina Tatrzańska Poniżej kilka fotek Dzięki wszystkim za wspólną zabawę oraz super fotki @M0ZART @Magdalenah
    1 punkt
  2. Dobrym pomysłem będzie wyprawa do ASO po oryginalny płyn do wspomagania. Po tym najazd na kanał, ściągnięcie jednego węża i podłożenie pod niego naczynia, następnie kręcisz kierownicą aż wyleci jak najwięcej płynu. Potem zakładasz wąż na zbiorniczek wyrównawczy z nową opaską, zalewasz, odpalasz, na początku lekko kręcisz kierownicą prawo lewo a potem na maxa w obie strony. Powinno zdecydowanie pomóc i nie ma prawa się nic pienić i hałasować jak dobrze odpowietrzysz Podejrzewam że obecny płyn jest ciemnobrązowy...
    1 punkt
  3. 0 punktów
  4. Bo Hugo to tutejszy Sherlock Holmes ?
    0 punktów
  5. Mam talent w rozwiązywaniu zagadek ? Rotiform to porządna firma ?
    0 punktów
  6. Mistrzu:) nie wiem jak to zrobiłeś, nigdzie nie mogłem jej namierzyć. Firmy dobierające felgi tez się poddały. Felga z tych lepszych czy raczej Chińczyk?
    0 punktów
  7. nie ma sensu ryzykować, wyrzuć..
    0 punktów
  8. Nie wolno uszkodzeń w tym miejscu naprawiać. Opona do wyrzucenua.
    0 punktów
  9. Ja kupowałem przewody w oplocie na Alle...o od użytkownika desmo999 Nie są to firmy Hel, tylko Włoskiej produkcji "Allegri" używam ich już ponad rok z zestawem hamulców z S4 (345/300) i nic się złego nie dzieje. Niczym nie odbiegają od Hel
    0 punktów
  10. Możesz dać głowę do ucięcia, bo masz rację. EGR koniecznie do wyłączenia w ECU (kompie) inaczej będzie świrować wszystko o ile nie było to zrobione jeszcze Przypadkiem auto nie wpada Ci w tryb awaryjny? Od 2,5 zbiera się wtedy już ok? Ma moc? DPF na pokładzie z tego co napisałeś - nie wiem czy przez to że EGR nie wyłączonony w ECU nie zabił już DPF (tak było u mnie) Potem walił tryb awaryjny, auto nie chciało jechać, zakleiło go na maxa i skończyło się cięciem puchy + wyłącznie ecu + mały soft i hula aż miło..
    0 punktów
  11. Takich podstaw nie znasz, a bierzesz się za zmiany w ecu? Gratuluję. Takie podstawowe logi to 2+33, 3+20, 115+118 i będzie widać jak bardzo Ci nie wyszło
    0 punktów
  12. 06B 903 019 BX - Valeo 06B 903 016 PX - Bosch
    0 punktów
  13. Otworów w oslonie jest tyle samo i sa w tym samym miejscu. Różni się centralnym otworem, w Q jest wiekszy. W zwykłym B6/7 są 3 otwory a w S4 są 4
    0 punktów
  14. Tak, ale o ile nie mylę się musi być dłuższy przewód, @Dev wspominał o tym. 1. Po prostu pod 1,8 T. 2. Korzystam z HELa, nie ma problemów. Do pozostałych nie wypowiem się. 3. Jeżeli skoroduje albo uszkodzi się, to szybciej wymienisz. Szukaj od Seata Exeo lub A4 B7 z FWD osłon, ponieważ quattro ma inną liczbę otworów.
    0 punktów
  15. Robię dalej zawiasy Jak coś zapraszam na priv powiem co i jak ? Felgi sztos, miałem a4 b6 na nich dla mnie najładniejsze były :D:D Wklęsłe robiły robotę i to odsadzenie.
    0 punktów
  16. Mając 2 identyczne auta, mające do przebycia ten sam odcinek drogi. Kierowca nr. 1 przyspiesza i hamuje wielokrotnie, na całej długości tego odcinka. Kierowca nr. 2 rozpędza auto i ciśnie, nie zatrzymując się do aż końca. Nawet gdy kierowca nr. 2 wykręci na 3500 obr/min i tak do końca będzie trzymał, wyprodukuje mniej sadzy niż kierowca nr. 1.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...