Skocz do zawartości

Ranking

  1. Skowrix

    Skowrix

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      223


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22881


  3. DarekS4

    DarekS4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      571


  4. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      854


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/07/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zrobi się lekki balon. Lepiej by było 7.5-8 cali
    1 punkt
  2. Zakręcić butle LPG, wypalić pozostałości z instalacji i wtedy sprawdzić czy problem nadal występuje. To że instalacja regularnie serwisowana nie znaczy że reduktor nie może się popsuć Jeżeli pompa po dłuższym postoju dobija to 4bar to raczej nie będzie jej wina (co nie znaczy że jest w pełni sprawna). Tak jak Darek napisał trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciążeniem. A co do programu to turbo przez te 3 lata Ci wytrzymało wysterowanie Nki na 95% górą? Specem nie jestem ale wydaje mi się to niezbyt zdrowe dla turbiny ?
    1 punkt
  3. Źle sprawdziłeś pompę paliwa. Zrób test przelewowy np do butelki i licz ile sie napełni w ciągu kilku sec. Ciśnienie paliwa robisz pod obciążeniem w jeździe wtedy wychodzi czy pompa trzyma. Sprawdź przepustnicę miałem niedawno podobny przypadek. W sumie kiedyś tez miałem podobny i soft był rozjechany.
    1 punkt
  4. Możesz zrobić tak jak ja czyli dolutowując po ściągnięciu izolacji. Możesz też wypiąć pin z wtyczki, uciąć, zarobić pin z dwoma przewodami lub trzecia możliwość kupując wiązkę na ali masz w niej bypass czyli nie musisz lutować tylko stosujesz bypass z jednej strony wypinając a z drugiej strony wpinając. Nie ma. Wypinasz oryginalny pin z jednym przewodem, zarabiasz pin z dwoma przewodami i wpinasz na to samo miejsce. Przeczytaj dokładnie i spójrz na fotki, wszystko jest dość dobrze opisane i zilustrowane. Jeszcze prościej nie da się tego wyjaśnić.
    1 punkt
  5. Gdy tylko się zatrzymasz klocki zostają dociśnięte do tarczy, co zapobiega toczeniu się auta. Tak jakbyś za każdym razem przy zatrzymaniu się zaciągał ręczny i przy dodaniu gazu (ruszeniu) zwalniał ręczny. Tak to działa tyle, że automatycznie.
    1 punkt
  6. Cześć, ja stwożyłem coś a'la vfiz własnymi siłami. Nie ma aż tylu funkcji co ori i od ponad roku prace są praktycznie wstrzymane ze względu na brak czasu przez budowę domu. Dodatkowo ceny elektroniki wystrzeliły tak, że przestałem myśleć o ewentualnej produkcji i sprzedaży ale jeżeli jednak znaleźli by się chętni mógłbym pomyśleć i zlecić wykonanie jakiemuś chińczykowi kilku sztuk Może wtedy byłaby większa motywacja aby ten projekt rozbudować Obecna wersja oferuje możliwość wyświetlania parametrów w 2 górnych rzędach FISa. - Parametry do wyboru: OILP - ciśnienie oleju - potrzebny dodatkowy czujnik STFT - korekty krótkie LTFT - korekty długie tADV - kąt wyprzedzenia zapłonu IAT - temp. w dolocie MAF - przepływ LBD - lambda (nie wszystkie ECU to obsługują) EGT - temp. spalin - potrzebny dodatkowy czujnik EGT OILt - temp. oleju BST - potrzebny dodatkowy czujnik Boost lub można wpiąć się w oryginalny TMP - temp. silnika RPM - obroty - wybór parametrów za pomocą rolki na MFSW. - Możliwość ustawienia alarmów np. dla niskiego ciśnienia oleju (na razie tylko bezpośrednio w kodzie ale jest plan na menu sterowane z kierownicy). UWAGA: Nie współpracuje z modułem telefonu! Jeżeli używasz oryginalnego modułu telefonu niestety nie będzie to działać. Jest plan na przejście na telematic jak ori VFIZ ale brak czasu UWAGA2: moduł korzysta z OBD więc jeżeli masz np. LPG z modułem OBD to trzeba będzie go wyłączyć.
    1 punkt
  7. Możliwe, że to łożyska mcphersonów
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...