Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8611


  2. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      267

    • Postów

      4133


  3. kubicv10

    kubicv10

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      152


  4. A4b6quattro

    A4b6quattro

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      290


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/07/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wgrywasz to co dostajesz na maila. Na bank będzie też instrukcja po zakupie.
    1 punkt
  2. Witam wszystkich grupowiczów ???
    0 punktów
  3. Samochód naprawiony. Winny był zaworek. Że takie małe g.. no takich problemów narobiło.
    0 punktów
  4. Jak mi się kończyły heble 288 to szukałem swapu, jarzma 312mm 150zl a całe zaciski 320mm za 250. Wybrałem większe
    0 punktów
  5. Szkoda że nie skusiłeś sie na 320mm ,bo różnica jest, i wizualna również ?
    0 punktów
  6. Ostatnio po wymianie kompletnego tylnego zawieszenia ,za ustawienie przodu i tyłu dałem 150ziko. w Tos-e Idealnie za pierwszym podejściem ustawił
    0 punktów
  7. Dawno mnie nie było W międzyczasie zakupiłem jarzma i zaciski do swapu hamulców. Miałem brać bez zacisków ale moje były w stanie agonalnym... Przepiaskowałem, coś malnąłem i poszedł zestaw naprawczy, oprócz tłoczków bo były w bardzo dobrym stanie. Dalej była również walka z konćówką drązka bo nie szło ustawić zbieżności... Palnik pare minut i po robocie Zbieżność ----->>>> \ W końcu zmierzyłem ciśnienie paliwa (to nieszczęsne)... po wymianie vacum jest różnica teraz przy 4k/ obr jest 12b a nie 10...na jałowym 4b, Wpadła szybka modyfikacja blendy bagażnika bo już mnie szlak trafiał.. non stop coś nie łączyło.. przewierciłem na grubszą śrubę , uszczeleczka wleciała i spokój święty... Na razie tyle
    0 punktów
  8. W B7 miałem K&N, w końcu sprzedałem, bo mi się czyścić nie chciało. W S6 mam BMC, czyszczenie co 20kkm i czuć że lepiej ciągnie.
    0 punktów
  9. Nadszedł w końcu czas na wymianę zawieszenia. Miały być sprężyny ale pomyślałem, że wolę dołożyc i kupić używkę gwintu. Długo szukałem bo też nie chciałem wydawać majątku a celem było obniżenie auta wizualnie i troszkę usztywnić bo 1BA na 18calowych felach to masakra. Do rzeczy, wpadło zawieszenie ta technix. 2 dni walczyłem nad odkręceniem tylnich nakrętek w celu regulacji gwintu... moczyły sie w pepsi, płynie hamulcowym, aż w końcu poszedł palnik w ruch i młot... już myślałem nad rozcinaniem nakrętek i dokupieniu nowych, ale milimetr po milimetrze aż w końcu udało się ruszyć i odkręcić... Ogólnie to z racji tego, że zawiechę miałem rozkręcaną z pół roku temu nie było tragedii, śruba w zwrotnicy poszła bez grzania... Wcześniej mechanik skręcił wahacze od strony amora nie według schematu czyli 8cm i 7cm tylko miały po 20cm... widać, że gumy zaczynały się obrywać... Skręciliśmy ciut mniej niż 8cm bo autko poszlo niżej. Ogólnie to wszystko czyszczone z rdzy i syfu, ja do składania użyłem smaru ceramicznego i tym zabezpieczyłem gwint w zawieszeniu.. Na razie jeżdżę i sprawdzam jak się autko zachowuje. Dla mnie bajka. Słyszałem, że się gwint ma ułożyć jeszcze. Pojeżdżę z tydzień i skoczę na geometrię. Na razie jestem zadowolony. Dodam, że moje amory już powylewane , świeży olej na nich, wgl nie wychodzą , jak wciśniesz tak zostają.... Czas pokaże czy to dobry zakup.
    0 punktów
  10. No i namówił Kradnę moda do siebie Jak kiedyś znajdę podsufitkę po taniości, to obadam czy da się przerobić, żeby zaadaptować przednią lampkę też
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...