Skocz do zawartości

Ranking

  1. pitib6

    pitib6

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      26


  2. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8605


  3. Jarosław 74

    Jarosław 74

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      3


  4. Norbas

    Norbas

    Pasjonat


    • Punkty

      270

    • Postów

      384


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/15/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Problem został najprawdopodobniej rozwiązany. Problemem okazał się przerwany jeden kabelek z czujnika temperatury paliwa, który odziwo nie wyświetlał mi żadnego błędu. Wczoraj zlutowałem ten kabelek (było ciężko, jako że kabelek urwał mi się w samej kostce i musiałem lutownicą upalić troszkę kostki żeby mieć w ogóle dojście do kabelka), a dzisiaj samochód odpalił wzorowo.
    1 punkt
  2. Z rozbieraniem osłon bardzo dużo roboty jest, bez zdjęcia skrzyni i wydechu nie wykonalne. Od środka zdemontuj schowek, wąż wychodzi z parownika i idzie pod podłogą na zewnątrz auta, mniej więcej na wysokości właśnie skrzyni biegów.
    1 punkt
  3. Witam, Ja również w tym całym CEPiK, mam wbitą normę EURO 3* dla AUDI (z silnikiem 1.8T, 150KM, AVJ), a powinno być EURO 4. Co potwierdza nawet strona: Audi A4 B6 – www.vwgolf.pl – portal miłośników aut grupy vag https://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/audi-a4-b6/ Co z tym teraz zrobić? O tym co można z tym zrobić, wyjaśnia MotoDoradca w filmie na YT: A jeszcze, żeby tego było mało znalazł się też drugi błąd w danych mojego pojazdu, w "Podrodzaj" jest wpisane: "HATCHBACK" zamiast "SEDAN". ?? Wysłałem e-mail, w tej sprawie na adres: [email protected] (teoretycznie tylko SKP, za pomocą formularza mogą zgłaszać tam błędy, ale... co tam... wysłać nie zaszkodzi, zobaczę czy / coś odpiszą?) Natomiast jutro zadzwonię, do wydziału komunikacji w moim mieście, również z zapytaniem co radzą w takich sytuacjach. Ewentualnie jeszcze z samym CEPiK, spróbuje się skontaktować telefonicznie: Infolinia Ministerstwa Cyfryzacji: 222 500 110 (czynna w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.) Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK) : Informacje dotyczące CEPiK Infolinia CEPiK: 422 535 454, 422 535 499 Certyfikaty Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) 22 245 5717 22 245 5906 22 245 5488 Jeśli otrzymam jakieś konkretne informacje, podzielę się oczywiście z kolegami na forum. Pozdrawiam.
    0 punktów
  4. @georgeGdynia Krzywoustego 4
    0 punktów
  5. Ok. To te zwrócę sprzedawcy skoro uszkodzone, szukam odpowiednich i będę działał. Dzieki
    0 punktów
  6. Wszystkie benzyny z katalizatorem od B5 mają minimum E4, błąd w cepiku. Może jak pojedziesz na skp to poprawią wpis, chociaż to automatycznie pobierane dane producenta i możliwe że sam błąd w systemie jest, do czasu naprawy pewnie nie do zmiany. Było o tym gadanie przed wprowadzeniem tego durnego zapisu, że wiele osób zapewne dostanie niższą normę emisji niż faktycznie ma i nikt tego nie zmieni, o ile sam producent nie wyda oficjalnego oświadczenia.
    0 punktów
  7. Będą pasowały dobre ET35 ,opony 235/45 lub mozesz dać też 225/45
    0 punktów
  8. Zadziwiające jak niektórzy myślą, że coś im się tutaj należy. Chłopie zabierz tajemnicę do grobu i przypadkiem nie pisz co było.
    0 punktów
  9. 0 punktów
  10. @Koziar993 @Wandej ma fajne zestawy.Na pewno,coś byś dobrał odpowiedniego?
    0 punktów
  11. w ostatnim czasie nic specjalnego… eksploatacja i małe odchwaszczaniem przed zima… jedyny mod to dokodowanie ogrzewania silnika z webasto
    0 punktów
  12. Po stronie kierowcy jest odpływ wody z klimatyzacji w b6 i b7. Od spodu pewnie pod osłoną termiczną. Jak zdejmiesz osłonę nad nogami kierowcy jest widoczny.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...