Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      10230


  2. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8608


  3. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2177


  4. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      267

    • Postów

      4133


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/17/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Po dłuższym postoju węże mają być miękkie, a odkręcając korek nie powinno być ciśnienia. Jeśli będzie duży "syk" i znacznie podniesie się poziom płynu to jest źle. Przerabiałem problem w tym roku w volvo i była krzywa głowica, tyle że u mnie już płyn do sprawdzania Co2 już się barwił. Zaczęło się od chwilowych zaników ogrzewania, niewielkich wycieków, poprzez ubywanie płynu, a skończyło na zasłonie dymnej po odpaleniu po nocy i naprawie. Całość zajęła tylko kilka misięcy od objawów do naprawy
    1 punkt
  2. Są specjalne nakrętki zamiast korka albo zaslepiasz powrót i nabijasz przez króciec powrotny w zbiorniczu przez nałożony wężyk. Ważne żebyś miał manometr podpięty pod to wszystko żeby kontrolować wartość ciśnienia. Takie jeszcze podstawowe pytanie. Po jeździe jak auto przestoi noc, jak odkręcasz korek masz ciśnienie w układzie? Jeśli tak to sprawa jest prosta i czapka do zrzucenia.
    1 punkt
  3. Jeśli chodzi o termostat to w tym typie nie da się wymienić samego wkładu i koniec. Co do objawów autora tematu to wg mnie głowica albo upg. Nabij na noc układ chłodzenia ciśnieniem do tego stopnia żeby się jeszcze nie otworzył zaworek bezpieczeństwa. Jeśli po nocy ciśnienie spadnie to znaczy, że płyn wywala nieszczelnością, która równie dobrze może być upg albo głowica. Poza tym jeśli przy spokojnej jeździe nie ma dużego ciśnienia w układzie, a po pałowaniu jest więc wszystko wskazuje wiadomo na co... Termostat się tu otwiera po przekroczeniu 91stopni bodajże. W każdym razie po rozgrzaniu powinien trzymac mniej więcej 92-96stopni.
    1 punkt
  4. Chodziło o filtr paliwa, na telefonie słownik nie wiadomo czemu źle poprawił. Co tam jest jakiejś masy naciśnięte na ten króciec? Wygląda jakby dało się odkręcić samo kolanko 45 stopni i wymienić sam wkład.. przecież technologii kosmicznej tam nie ma, każdy termostat (o ile nie jest regulowany elektronicznie przez serwomotor) działa na podstawie wiskozowego/woskowego zaworu. U mnie w ASN też z całym króćcem musiałem kupić ale widziałem, że w środku był zwykły wkład wprasowany, który dało sie wyciągnąć.
    1 punkt
  5. Pieprzy od rzeczy, bo nawet nie wie jak wygląda tutaj termostat Z zamiennika mahle kosztuje w granicach 250zł.
    1 punkt
  6. Gdzie ORI za tyle można kupić bo w ASO 539zł bez zniżek?
    1 punkt
  7. Kup oryginalny termostat, nie są drogie bo w granicach 70-80 zł. Z tymi termostatami jest jak z filtrami powietrza, za którymś razem na sprawnego trafisz. Ogólnie otwierać się powinien przy 86-87 stopniach ale są i takie, co otwierają się już przy 81 stopniach, lub i przy 89, rozstrzał jest różny. Otwierają się powoli ale jak wejdzie temperatura topnienia wosku to zaczynają się otwierać, trwa to 2-3 sekundy i dają pełny przepływ. Woda się gotowała bo 90 stopni to już temperatura wrzenia pod tym ciśnieniem, płyn chłodniczy ma temperaturę wrzenia przy 130 stopniach.
    1 punkt
  8. WAUZZZ8E45A516037.pdf WAUZZZ4F76N000635.pdf WVGZZZ5NZHW317733.pdf WAUENAF43HN025266.pdf WAUZZZ8V3GA107241.pdf waur4af55ja019558.pdf
    0 punktów
  9. Hej. Jestem tu bo chce naprawić samochód własnymi rękoma.
    0 punktów
  10. Nie kupuj regenerowanego silnika, bo to wielka niewiadoma. AVX AVF to 8V i kompletnie nie pasuje. Zregeneruj swoją w dobrej firmie i będzie dobrze.
    0 punktów
  11. S4 dalej się składa… między czasie kupiłem nowy projekt ?
    0 punktów
  12. WAUZZZ8E28A111833.pdf WAUZZZ8K2DA011313.pdf WAUZZZ8EX5A472920.pdf WAUZZZF49HA025722.pdf WAUZZZF47HA009390.pdf WAUZZZ8E65A411113.pdf WAUZZZ8E07A142531.pdf WAUZZZ8EX4A210202.pdf WAUZZZ8K5AA095686.pdf
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...