Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22846


  2. Antek50

    Antek50

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      98


  3. krzysiek_f

    krzysiek_f

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      175


  4. SLAVY

    SLAVY

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      0


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/15/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie pomyl CANów. Jeden jest Pomarańczowo-zielony, drugi pomarańczowo-brązowy. Tak samo przy zegarach.
    1 punkt
  2. Najpewniejszą opcją z w/w wydaje się być ta 1 biała, pod warunkiem że siedzi tam silnik CJEB, poczytaj o nich. Poproś o dokumenty potwierdzające wymiany oleju, Pan pisze że posiada pełną historię. Silnik VW 1.8 16V TFSI 144KM-170KM EA888evo CJE - opinie, usterki, serwisowanie WWW.MOTOBENZYNA.PL
    1 punkt
  3. @Userr Jak chcesz benzynę w A4 B8 to lepiej odpuścić. No chyba że masz fundusze i chęci na remontowanie jednostki napędowej no to już Twój wybór. Teraz odbiję od tematu. Za tą kwotę co masz 60-65tys zł już kupisz VW Golfa 7 z silnikiem 1.4tsi na pasku w odmianach 125koni lub 150koni. Silnik który już nie żre oleju i nie ma z nim wtopy a w dodatku jest oszczędny. I za tą kwotę trafisz i niskie przebiegi, dobry rocznik typu 2017 i często bardzo dobre wyposażenie no i oczywiście można iść w automat w tym modelu. Wiem co vieśwagen to nie audi ale daje tylko propozycję. A co do wypasu to można w nich trafic nawet wirtualne zegary.
    1 punkt
  4. Dopiero od połowy 2015 wprowadzili wreszcie takie pierścienie olejowe.
    1 punkt
  5. Witam wszystkich! Posiadacz A6 od 15 lat, A4 dopiero od 4 miesięcy.
    0 punktów
  6. Te splecione oomarańczowe CANy musisz wpiąć w CAN-HIGH i CAN-LOW z tyłu w zegary.
    0 punktów
  7. W oczekiwaniu na moduł udało się wyszperać komplet nowiuśkich foteli, plastików itp z RS7 w czerwonym przeszyciu teoretycznie zmiana praktycznie żadna, bo fotele compe to praktycznie identyko temat, ale jednak nufka to nufka ?
    0 punktów
  8. I teraz dwie strony o tym co to jest IPA, gdzie kupić i jak odtłuścić. ?
    0 punktów
  9. -- Wpadła nowa oryginalna pompa paliwa BOSCH (20.12.2023) -- Wymiana kratki halogenowej (lewa strona) (12.02.2024)
    0 punktów
  10. 0 punktów
  11. Dzieli bardzo kolego o to chodzilo juz prawie wszystko wiem pin 1 = zasilanie lusterka (z bezpiecznika 31 15A – w drodze do bezpiecznika kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 3 – w lewym dolnym słupku A) [czarno/niebieski] pin 2 = masa [brązowy] pin 3 = rozłączenie fotochromu po wybraniu biegu wstecznego (z MCE, kostka 23-pin, pin 2 – w drodze do MCE kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 9 – w lewym dolnym słupku A) [niebiesko/czerwony] pin 4 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 7 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowo/biały] pin 5 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 8 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowy] pin 6 = rozłączenie fotochromu w przypadku włączenia lampki w podsufitce (do lampki podsufitki, pin 1 – mostek z zasilaniem lampek do czytania) [brązowo/czarny] czyli w moim wypadku: Pin 1 zasilanie po stacyjce (+) Pin 2 masa z lampki Pin 6 Pin 3 plus ze wstecznego Pin 4 i 5 lusterka boczne , ktore sa juz w planach tylko szukam skladanych Pin 6 do zmostkowanego pinu 1 i 6 w lampce A gdzie impus zmieszchu na ktorym mi zalezy???
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...