Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      22802


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      433


  3. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      472

    • Postów

      608


  4. barca8585

    barca8585

    Pasjonat


    • Punkty

      18

    • Postów

      42


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/28/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wyłączacze AdBlue manipulują mapki i wskazania sond nox, tak że nie sprawdzisz w ten sposób. Jedyny wiarygodny sposób to sprawdzenie pracy wtryskiwacza, pompy, oraz ubytku AdBlue.
    1 punkt
  2. Jest tak jak piszesz jedyne wiarygodne miarpdajne badanie jest na maszynie, ale jak już sprawdzam, to i tam zawsze zaglądam.
    1 punkt
  3. WAUZZZ8P76A103404.pdf WAUBNAF43JA206514.pdf WAUZZZ8K39A177086.pdf WAUZZZ8V5J1059118.pdf WAUZZZ8K4DA015671.pdf WAUB4CF55JA086612.pdf WAUZZZF44GA086975.pdf WAUZZZ8K5AA035097.pdf WAUZZZ8K9CA086301.pdf WAUZZZ8P7CA165011.pdf VSSZZZ5FZLR066489.pdf WVWZZZ3CZGE072066.pdf WA1DGAFP9EA006673.pdf WAUZZZ8CZPA136066.pdf TMBJG9NEXK0009252.pdf WAUZZZF49LA041668.pdf WAUFFAFL8GN017056.pdf
    1 punkt
  4. Często jak otworze maskę to słyszę że wtryskuje. Następnym razem zrobię logi. Jak ktoś chce sprzedać i nic nie ukrywa, to dlaczego ma się nie zgodzić na podłączenie komputera. Jak są 2 sądy Nox to z nich też można odczytać czy działa.
    0 punktów
  5. Filtry z AliExpress wysyłka z Czech - jeden z obudową wziąłem a reszta jako zamienniki sobie zamówiłem. Wg Etki te filtry są na rynek chiński Antena z Benepol 469 zł ta jest do Volkswagena- kilka stów taniej niż taka sama i nie pomalowana do audi ?
    0 punktów
  6. Wersja ultra ma wkładki zamka w 4 drzwiach
    0 punktów
  7. Jeszcze raz, teraz nieco dokladniej W sterowniku silnika w rozszerzonych blokach pomiarowych masz kilka bloków, które dają obraz na układ AdBlue. Można to sprawdzić na 2 sposoby: 1. Na szybko, tylko raz podpinając program diagnostyczny. W tym celu na rozgrzanym silniku wykonać logi z poniższych bloków pomiarowych (kilka dobrych kilometrow). Najważniejszym wyznacznikiem poprawnie pracującego i nie deaktywowanego układu AdBlue, jest w tym przypadku wysterowanie wtryskiwacza AdBlue. Powinien być on co jakiś czas aktywowany. Jeżeli jego wartość nie zmienia się, może to świadczyć o wyprogramowaniu AdBlue. Może też być tak, że tego bloku pomiarowego (IDE03131) w ogóle nie znajdziesz w sterowniku, bo został w mapie wykasowany przy deaktywacji AdBlue. 2. Oraz po kilkukrotnym podłączeniu programu diagnostycznego po upływie kilku/kilkunastu dni (Oczywiście w tym okresie auto musi być używane, gdyż chodzi tu o skontrolowanie zużycia mocznika podczas jazdy, a nie odparowania w czasie postoju) W tym celu przy pierwszym podpięciu programu diagnostycznego wyszukujesz poniższe bloki pomiarowe i wykonujesz screenshot poniższych wartości. Następnie po kilku/kilkunastu dniach podpinasz auto ponownie, wyszukujesz te same bloki pomiarowe, wykonujesz screenshot i porównujesz oba screenshoty ze sobą. Jeżeli wartości na obu screenshotach nie uległy zmianie, czyli czynnika nie ubyło, to świadczy to o nieprawidłowym działaniu lub wyprogramowaniu AdBlue. Wszystko można sprawdzić także za pomocą OBD11. Screen_Recording_20240419_173059_OBDeleven.mp4
    0 punktów
  8. W końcu pogoda się trochę poprawiła - można było coś tam podłubać przy samochodzie bo już mnie ręce świerzbiły xD A więc... Wpadł filtr zewnętrzny pyłkowy/ wstępny pyłkowy - jak zwał tak zawał 4GD 819 429 A Dodatkowo wymieniona została antena GPS/GSM/WEBASTO na czarną w połysku 5Q0 035 507 S - 5FQ Jakiś czas temu przy pomocy @MaTeo85 wpadła aktualizacja MMI i map No i wpadły nowe emblematy przód tył w czerni - wcześniejsze były malowane czymś przez poprzedniego właściciela i niestety już obłaziły - więc teraz po są całe czarne bez malowanka Natomiast wczoraj postawiłem A6 na koziołkach i zrzuciłem zderzak - kamień spadł mi z serca bo wszystko jest na swoim miejscu i wygląda dobrze pod zderzakiem Przyczyną zrzutki była chęć wskrzeszenia systemów wspierających kierowcę no i się udało oraz wymiana prawego spryskiwacza lampy - tu wjechał ori spryskiwacz 4G0 955 102B Po wymianie wiązki zderzaka 4G5 971 095A na nówkę sztukę do życia wróciły następujące systemy: - pdc przód - a tym samym cała 360 działa - adaptacyjny tempomat, - asystent parkowania/ automatyczne parkowanie, - audi breaking guard, Przy okazji prac udało się przywrócić zasilanie webasto - okazało się, że był zjedzony przewód zasilający i cała kostka przez to zzieleniała - tak więc teraz z webasto się łączę i mogę pomyśleć nad kolejnymi krokami by przywrócić je do żywych Chyba wsio co się działo ostatnio w temacie A6 Samochodem zrobiłem już 1000+ km - cały czas banan na twarzy - a teraz kiedy już wszystko działa (no prawie bo webasto) to banan jeszcze większy
    0 punktów
  9. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...