Skocz do zawartości

Ranking

  1. OLIVER

    OLIVER

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2057


  2. turzol

    turzol

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2240


  3. patryciusz

    patryciusz

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      179


  4. Langus998

    Langus998

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      11


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/26/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bardzo dobra cena jak za ori zestaw doposażeniowy. Wszystko będzie pasować jeżeli masz grzaną kierownicę
    1 punkt
  2. włóż 5 bieg i sprawdź przepychając go czy kręci się wał w silniku czy nie . Jeśli tak to według mnie padł aku . Teraz aku tak padają na raz , nie pomoże ładowanie nie odpala i tyle Miałem taki przypadek z aku .. Albo rozrusznik
    1 punkt
  3. Witam wszystkich. Moja teściowa została, mam nadzieje szczęśliwa posiadaczka Audi a4 b6 z silnikiem alt w multitronicu. Od tego czasu zostałem jej równie szczęśliwym serwisantem ?. Czuje, że z tego powodu, nie będzie już można w życiu normalnie funkcjonować bez posiłkowania się wiedzą tutejszych forumowiczów. Pozdrawiam serdecznie
    0 punktów
  4. Kodowaniem nie uruchomisz. Masz tam dokument aktywacyjny, który uaktywnia tempomat. Musisz jechać z tym dokumentem albo do ASO, albo szukać kogoś posiadającego ODIS z dostępem online i uprawnieniami GeKo. VCDS, VCP czy OBDELEVEN tego nie ogarną.
    0 punktów
  5. fabrycznie w Twoim aucie był-8E0 820 043 AB
    0 punktów
  6. lewa - 8D0 407 451 NX prawa - 8D0 407 452 MX
    0 punktów
  7. Raz kozie śmierć, puściłem instalację. Jak coś się będzie działo to możliwe że nawet się nie zorientuje bo to nowy samochód dla mnie więc mogę czegoś nie zauważyć że już nie mam a wcześniej miałem
    0 punktów
  8. Teraz raczej jakąś popierdólke typu leon 3 albo golf 7 z 1.4 tsi 150 KM z okolic 2017r. Silnik prosty, praktycznie bez wad na zwykłym pasku. Całkiem żwawy i oszczędny. Ewentualnie coś starszego pod lpg ale z tym to ciężko.
    0 punktów
  9. Jakiś czas temu wyskakiwał mi błąd: 19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [237] - za mała skuteczność. Po skasowaniu po jakimś czasie powracał. Po sprawdzeniu tym sposobem: okazało się że wartości EGR nisko ciśnieniowego są na granicy przy których sterownik wywala błąd. Przeczytałem że zazwyczaj winna jest chłodnica spalin. Rozebrałem i faktycznie chłodnica była zapchana, wyczyściłem ją wymieniłem uszczelki złożyłem. Sprawdziłem i wszystkie wartości wróciły do normy, od tamtej pory żadnych błędów. Z wyjęciem jej jest sporo zabawy, ale da się to zrobić bez wyciągania DPF.
    0 punktów
  10. Ja 2 razy kodowałem kluczyk. Robię w ten sposób -wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam kluczyk na pozycję zapłon (nie odpalam silnika) -przytrzymuje przycisk zamykania na kluczyku ok 2-3 sekundy -przytrzymuje przycisk otwierania na kluczyku 2-3 sekundy -wyciągam kluczyk ze stacyjki i pilot działa Fakt ja mam B6, ale może ten sposób też zadziała w B7.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...