włóż 5 bieg i sprawdź przepychając go czy kręci się wał w silniku czy nie . Jeśli tak to według mnie padł aku . Teraz aku tak padają na raz , nie pomoże ładowanie nie odpala i tyle Miałem taki przypadek z aku .. Albo rozrusznik
Witam wszystkich. Moja teściowa została, mam nadzieje szczęśliwa posiadaczka Audi a4 b6 z silnikiem alt w multitronicu. Od tego czasu zostałem jej równie szczęśliwym serwisantem ?. Czuje, że z tego powodu, nie będzie już można w życiu normalnie funkcjonować bez posiłkowania się wiedzą tutejszych forumowiczów. Pozdrawiam serdecznie
Kodowaniem nie uruchomisz. Masz tam dokument aktywacyjny, który uaktywnia tempomat. Musisz jechać z tym dokumentem albo do ASO, albo szukać kogoś posiadającego ODIS z dostępem online i uprawnieniami GeKo. VCDS, VCP czy OBDELEVEN tego nie ogarną.
Raz kozie śmierć, puściłem instalację. Jak coś się będzie działo to możliwe że nawet się nie zorientuje bo to nowy samochód dla mnie więc mogę czegoś nie zauważyć że już nie mam a wcześniej miałem
Teraz raczej jakąś popierdólke typu leon 3 albo golf 7 z 1.4 tsi 150 KM z okolic 2017r. Silnik prosty, praktycznie bez wad na zwykłym pasku. Całkiem żwawy i oszczędny.
Ewentualnie coś starszego pod lpg ale z tym to ciężko.
Jakiś czas temu wyskakiwał mi błąd:
19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1
P2002 00 [237] - za mała skuteczność.
Po skasowaniu po jakimś czasie powracał.
Po sprawdzeniu tym sposobem:
okazało się że wartości EGR nisko ciśnieniowego są na granicy przy których sterownik wywala błąd.
Przeczytałem że zazwyczaj winna jest chłodnica spalin. Rozebrałem i faktycznie chłodnica była zapchana, wyczyściłem ją wymieniłem uszczelki złożyłem. Sprawdziłem i wszystkie wartości wróciły do normy, od tamtej pory żadnych błędów.
Z wyjęciem jej jest sporo zabawy, ale da się to zrobić bez wyciągania DPF.
Ja 2 razy kodowałem kluczyk. Robię w ten sposób
-wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam kluczyk na pozycję zapłon (nie odpalam silnika)
-przytrzymuje przycisk zamykania na kluczyku ok 2-3 sekundy
-przytrzymuje przycisk otwierania na kluczyku 2-3 sekundy
-wyciągam kluczyk ze stacyjki i pilot działa
Fakt ja mam B6, ale może ten sposób też zadziała w B7.