Skocz do zawartości

Ranking

  1. BartoszSoldier

    BartoszSoldier

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      55


  2. dedpad

    dedpad

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      36

    • Postów

      8


  3. Bruuuum

    Bruuuum

    Pasjonat


    • Punkty

      18

    • Postów

      521


  4. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      296

    • Postów

      847


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/19/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jakościowo i w dobrej cenie masz DTS line. Wychodzi to z fabryki KW, produkowane przez nich. Nówka sztuka z gwarancją masz od mapet-tuning. Mam osobiście i polecam.
    1 punkt
  2. @KoJ@K i @Gwerty
    0 punktów
  3. W sobotę założyłem letnie koła i niestety po sześciu latach moje Hankooki przestały współpracować. Musiały wpaść nowe gumy. Tym razem wpadły Yokohamy Advan Fleva v 701
    0 punktów
  4. Na liczniku 209kkm, a więc czas na serwis olejowy: - olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5w40 - filtr oleju Mann (W940/66) - filtr powietrza Mann (C27 192/1)
    0 punktów
  5. W końcu zrobiłem ostatnie rzeczy jakie zawsze chciałem, ale nie mogłem się za nie zabrać - dołożyłem pamięć do moich recaro z angola S4, założyłem składane lusterka w full opcji z pamięcią i pociągnąłem fotochromy zewnętrzne z lusterka środkowego z fabrycznym foto. Do pamięci wyjąłem całą wiązkę siedziska fotela i przełożyłem druga ze spiętym już modułem pamięci, wymieniłem 4 silniczki na 4 pinowe, wiązka w podłodze z fotela do słupka a, przelotką drzwiową i do sterownika drzwiowego. Wszystko działa super i bez problemów, aczkolwiek nie wiem czemu nie mogę się połączyć vcds z modułem pamięci. Przewód diagnostyczny dobrze zapinowany i połączony z wychodzącym z gniazda diagnostycznego. Ktoś ma jakiś pomysł? Nie jest to jakieś istotne bo moduł sam się zakodował i działa bez w pełni, ale dziwna sprawa... Jakby ktoś potrzebował pomocy z instalacją pamięci do elektrycznych foteli i cała robotą z rozbieraniem to podpowiem
    0 punktów
  6. Odgrzebuję po latach Auto postanowiłem sobie zostawić, jako że nie ma z nim żadnych problemów, a zwyczajnie je lubię i trochę się przyzwyczaiłem - to już 12 lat pod moją opieką. Przebieg zbliża się w okolice 350kkm. W ostatnim czasie wrzuciłem pod zimówki dystanse 15mm. Przy okazji zimy naszła mnie ochota coś porobić i wleciały boczki skórzane Audi exclusive z memo i roletkami z tyłu. No i stara chińska folia carbon 5d zaczęła nieco odchodzić, więc postanowiłem zrobić sobie prawdziwy carbon i z tkaniny węglowej, żywicy epoksydowej i lakieru 2K zrobiłem swoje, jako, że ori RS4 albo nie da się dostać albo w chorej cenie. Parę fot jak to wyszło PS. stare boczki z blendami Bose są do wzięcia.
    0 punktów
  7. 199kkm na liczniku więc przyszedł czas na większy serwis: 1. wymiana rozrządu przód: - pompa wody Hepu - zestaw paska CONTITECH 2. czyszczenie miski olejowej i smoka 3. wymiana oleju i filtra oleju: - olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5w40 - filtr oleju Mann (W940/66) 4. wymiana oleju w skrzyni biegów: - olej RAVENOL MTF‑2 75W‑80 5. wymiana filtra paliwa: - filtr paliwa 8E0201511L 6. wymiana paska osprzętu 7. wymiana plecionki wydechu Dodatkowo ostatnio przestała chłodzić klimatyzacja, a była nabijana dwa lata temu, więc zdecydowałem wysłać ją na konkretny serwis: 1. wymiana chłodnicy klimatyzacji (okazało się, że były wycieki) 2. wymiana osuszacza 3. wymiana dyszy rozprężnej 4. wymiana czujnika klimatyzacji na oryginalny (zamiennik w deszczowe dni lub po myjni powodował włączanie Econ) 5. wymiana oringów 6. napełnienie klimatyzacji i sprawdzanie szczelności Teraz chłodzi aż miło
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...