Logi robisz parami 2+33, 3+20, 115+118 na 3 biegu do odcinki a nie do 4 tys. Wszystkie logi po kasowaniu błędów nawet jak ich nie ma. Zrób te logi na benzynie plus 2+33 ma gazie
Wiec prawdopodobnie odmarzlo i problemu nie ma a wcześniej ten syf pewnie przymarz i dlatego tak miałeś. Zapewne jak to rozkręcisz to się zdziwisz ile tam tego syfu heh
Najlepiej telefon do aso i oni wszystko powiedzą:) znalazłem w jednym temacie ktoś wymieniał w serwisie i oni twierdzą ze wymiana +-150tys km lub 7 lat.
E4J brak wiec zapewne pakiet sport. Sprawdź sobie w dekoderze co masz to będzie najprościej. A tu zapewne s line wersja Allegro ;p najtańszy pakiet najbardziej lubiany przez handlarzy hehe
Standardowo dla avj przeplywka przy 6000obr/min powinna wskazywać 132 g/s chyba ze masz auto po programie to będzie dawała więcej Wiec twoja wartość na serie jest dobra
Jak na moje oko to są dwa wyjścia jeżeli śmierdzi olejem to przymarzła ci odma jeżeli nie ma zapachu to prawdopodobnie skropliło ci się trochę wody w układzie wydechowym i po wygrzaniu następuje odparowanie stad ten biały dym
Pierwszy temat zapewne do zrzucenia miska olejowa i czyszczenie smoka albo wymiana czujnika oleju jesli cisnienie jest ok druga sytuacja to do wymiany zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa tematow jest pelno na forum wystarczy chwile poszukac
W pierwszej kolejnosci podepnij kompa i zobacz jakie wali bledy bo na pewno jakies sa. Po tym co piszesz ktoras cewka jest walnieta i nie przepala calego paliwa i idzie ci w wydech. Najlepiej jak masz kogos z takim silnikiem to pozycz cewke na podmiane albo kup jakas uzywke i po kolei wymieniaj.