misiekA80
Pasjonat-
Postów
85 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Może to być plecionka. Szukaj ORI w dobrym stanie nie uszkodzonej. Przerabialem temat 3 razy z plecionkami zamiennikami. Niestety po 2-3 miesiącach pojawiały się drgania wskazujące właśnie na to. Kupiłem potem ORI kat z plecionka 99 rok i do dziś jest cisza w każdym przedziale obrotów w każdej temperaturze zewnętrznej.
-
misiekA80 obserwuje zawartość Dziwne rzeczy z ABS, czujnik, piasta A6 C5
-
Witajcie. Borykam się jakiś czas z dziwnymi objawami w swoim A6. Zaczęło się od tego że zaświecil się ABS na desce rozdzielczej. Szybko sprawdziłem wszystkie czujniki VAGiem. Trafiło na czujnik lewy tylny w belce, a dokładnie wchodzący w łożysko z piasta. Zdołałem wypiac zabezpieczenie i już miałem czujnik z kawałkiem jakby blachy od łożyska w rękach... Do tego czasem w trakcie jazdy słychać jakby bicie koła z prawego tyłu. Niekiedy słychać ten dźwięk, ale bywa że 2 tygodnie jest cisza, tak jak z kontrolką ABS. Wiem już, aby czujnik siedział dobrze, muszę wymienić całe łożysko z piasta z obu stron najlepiej. 1.czy czasem niedziałający czujnik co wnioskuje że nie styka czasami, może się przyczyniac do tego, że np prawe koło dohamowuje wtedy bardziej lub ABS działa i rozlacza co chwilę? 2. Czy od serwa hamulców lub pompy vacum mogą być takie cyrki? 3. Pedal hamulca wpada przy hamowaniu jakby hamować na lodzie, to się wiąże z tym że jest problem z czujnikiem koła tylnego? Uprzedzam że wszystkie 4 zaciski są po regeneracji, z przodu nowe tarcze + klocki, z tyłu tarcze 2 letnie + nowe klocki. Łożyska z przodu robiłem 2 lata temu. Z tylu łożysk nie ruszalem. Przewody hamulcowe z tyłu obydwa nowe roczne, z przodu są ok, brak oznak zużycia. Płyn hamulcowy wymieniany w tym roku ciśnieniowo maszyną. Najgorsze jest to, że bywa przez tydzień cisza, żadnej kontrolki, żadnego hałasu... Udało mi się dziś nagrać film z dźwiękiem, link zamieszczam poniżej. Miał ktoś z was takie problemy? https://www.transfernow.net/dl/20220204Or8AFIQN/tUqtVRm6
-
Czyszczenie lamp/reflektorów przednich
misiekA80 odpowiedział(a) na dziako temat w Porady i wskazówki
A wie ktoś może jak wygląda wyjecie soczewki bez rozklejania kloszy oraz wyczyszczenie wnętrza lamp w A6 C5 przedlift?? Da się wogole tak zrobić? Po ściągnięciu maskownic i żarówek zbytnio dostępu nie ma ... Qwerty zajmuje się jeszce regeneracją lamp? -
W pierwszej kolejności turbo do czyszczenia, bo może być zapieczone tam w środku. Przy okazji tej operacji pokusił bym się wymienić od razu wszystkie uszczelki, te przy kolektorach także. Sprawdź przy okazji czy wszystkie wężyki podciśnien są całe, nie uszkodzone.
-
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
misiekA80 odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
Co do błotnikow przednich akurat u siebie w C5 mam spokój, bo jeszcze w Niemczech zapewne wymienili je w ASO, bo są ori i jest spokój. Gorzej jest z dolami drzwi, tymi które robiłem 2 lata temu z lewej strony. Ruda wyłazi gorzej niż z prawej gdzie nie były ruszane ? Ale brata syn w B6 właśnie wymieniał 2 sztuki błotnikow i kupił z allegro zamienniki. O dziwo bardzo dobrze się spasowaly, nigdzie nie odchodzą. Tylko nie pamiętam jakiej są firmy, ale kolorem identyko, heh czarne uni -
Sory za odkop, ale czy ktoś z was zamienił wahacze "banany" z tych z tulejami jakby dwuczęściowych, na takie z pełną tuleja? Trochę ponad rok temu wywalilem u siebie w A6 ORI banany ze względu na sworznie, wpadły rts, ale już na każdej nierówności skrzypia i jak sprawdzałem te tuleje mają w środku luzy, nie w mocowaniu A środek tulei. W związku z czym myślałem żeby zastąpić je pełnymi tulejami z C6. Co o tym myślicie?
-
Logi robiłem na off, wylaczonej klimie. Bez względu na to, czy się włączy klimatyzację czy nie, po odpaleniu silnika, tak około minutę pracuje normalnie na około 900+ obr. I później skok obrotów i tak cały czas. Wyrzuca w vagu jeden jedyny błąd nr 18051. Rozumiem że chodzi o jakaś aktualizację softu czy coś, nie wiem może się mylę...?
-
Siemka. Mam prośbę do kogoś z was o interpretację logów statycznych i BS 011 oraz 003. Pacjent: VW touran 2.0 tdi 140KM. WOLNE OBROTY wzrastają i utrzymuja sie na okolo 1200 caly czas.... http://vaglogi.pl/log-011_h7je7eb.html http://vaglogi.pl/log-013_EUO44.html http://vaglogi.pl/log-018_hbiZoD0.html http://vaglogi.pl/log-023_1wVyQJk.html http://vaglogi.pl/log-001_4bJVNRC.html http://vaglogi.pl/log-003_X73UdSN.html http://vaglogi.pl/log-004_KLZ81.html http://vaglogi.pl/log-003_Ty668.html
-
Drgania silnika i nadwozia po chiptuningu,
misiekA80 odpowiedział(a) na pawelku1999 temat w Audi A4 B5
Sprawdź też koniecznie plecionke wydechu przed katalizatorem. U mnie po 2 miesiącach od zrobienia softu zaczęło drgac na wolnych obrotach, ale tak mocno że cały intercooler latał. Koszt nowej z robocizna u tlumikarza max 150 zł. Tylko sprawdź tą nową przed montażem żeby była odpowiednia... A najlepiej to zdiagnozować przytrzymując ręką w tym miejscu i będziesz czuł czy przenosi wibracje, czy ma jeszcze swoją sztywność. Tylko uwaga na wysokie temperatury. -
Wnowajca była plecionka wydechu. Nie miała żadnych śladów zużycia, poza tym że po demontażu była wg mnie zbyt elastyczna... Wymieniona na nową i wszelkie drgania ustały Temat można zamknąć .
-
Przejrzałem wydech, mocowania są ok. Niedawno robiłem uszczelki egr i tam czysciutko kurde. Auto nie traci mocy, nie kopci. W każdym razie w czasie drgań czuć te wibracje na wydechu, rzuca nim. Zrobię na pałę tą plecionke, bo nie duży koszt, tylko póki co warsztaty tlumikarskie pozamykane ...
-
Automatyczne ZDALNE otwieranie/zamykanie klapy bagażnika (avant)
misiekA80 odpowiedział(a) na Krzysztof102 temat w Audi A4 B6
Jakiś ziomek składał to na silownikach 630 N i ponoc dał jakies sprezynki od wiatrówki... No i teoretycznie taki setup działa Jakis gość ma na sprzedaż dedykowane do a4 b6, ale zapewne nie pasuja. A widziałem że do A6 sedana są 2 wersje fabrycznych siłowników. 650 oraz 630 N i jeszcze długością się różnią, różnica jakieś 20 mm. -
Automatyczne ZDALNE otwieranie/zamykanie klapy bagażnika (avant)
misiekA80 odpowiedział(a) na Krzysztof102 temat w Audi A4 B6
Pany orientujecie się czy Siłowniki z niebieską lub zielona sprężyną np te dedykowane do a4 b6 sedan, będą dobre do A6 c5 sedana? U mnie ORI siłowniki są już na wykończeniu i przy okazji zmiany chciałbym wrzucić taki bajer ? Ale nie ma dedykowanego zestawu do sedana i tak się zastanawiam jaki rozmiar sprezynek wybrać żeby to działało ? -
O widzę kolega z ZG Trzeba kiedyś spota trzasnąć Co do auta, Dobra sztuka. Widać że masz pojęcie i dbasz o A4-ke. Oby tak dalej, a się napewno odwdzięczy bezawaryjnoscia
-
Póki co wymiana poduszek nic nie dała, więc mam 2 szt do oddania jak by ktoś chciał. Po niedzieli szukam jakiegoś jeszcze tlumikarza żeby zaryzykować z plecionka. Tylko nie wiem gdzie kupić jakąś pewną, czy może na szrocie jakąś ori znaleźć w dobrym stanie...? Bo jak widać w ciągu półtora roku wymieniłem dwie, 1 rzekomo z pewnego sklepu z tlumikami padła po 5 miesiącach, ta teraz po roku czasu najwyraźniej...