
Repik
Pasjonat-
Postów
209 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Sitar dobrze mówi, objawy wskazują na ten zaworek co pokazał. Sam wymieniałem u siebie, koszt w ASO we Wrocławiu 3 lata temu - 48 zł. Można samemu wymienić. Po ściągnieciu zborniczka wyrównawczego dojście jest ok
-
Jak masz problem z obrotami. Weź rurę która wychodzi z kolektora ssącego ściśnij, nawet ręką. Jeśli obroty "sie ogarną" to do wymiany "zawór odpowietrzający skrzynię korbową", ale jego wymiana tylko i wyłącznie na oryginał. 2 lata temu we Wrocławiu w ASO koszt 47 zł.
-
Jak na moje to przepływka nie domaga.
-
Dayd_4 W te auta wchodzi 3.8l oleju, a nie 4.2
-
Nie masz czasem uszkodzonej tej rurki w która bagnet wchodzi ? Ewentualnie źle zamontowaną ? Raczej jak na bagnecie już nic nie pokazuje to kontrolka by Ci się zaświeciła. Możesz też "spuścić" olej z miski i zobaczyć ile go wyleci, wtedy będziesz miał pewność ile teraz jest w misce.
-
A co to za filtr pawlia ? Ja u siebie po wymianie filtru paliwa, przejechaniu 1k km też miałem wyciem. Również byłem przekonany, że to popmpa, a okazało się, że to filtr pawlia był uszkodzony (a zakładałem bosh'a). Założyłem drugi, dokładie tej samej firmy i spokój
-
Dlaczego 10W40... Producent zaleca 5W40 i nie ma znaczenia czy auto ma przejechane 50k cz 350. Tylko i wyłącznie 5W40. Zawsze mnie zastanawiało myślenie ludzi "... a bo auto ma przejechane X kilometrów to zalewam 10W...". Gdzie auta sprawdzane pewnie maja przejechane nie X a 2X kilometrów, ale pomijam ten fakt. Ja jestem zdania, że trzeba lać to co zaleca producent, nie patrząć na kilometry.
-
Ja miałem takie objawy jak Ty, miałem założony filtr paliwa "bosha" po wymianie na kolejny "bosh'a" wszystko jest ok. Też obstawiałem na pompę, ale okazało się, żę to filtr.
-
Obstawiam czujnik położenia wałka korbowego. Natomiast jeżeli czujnik byłby uszkozdony powinien być pokazany błąd przy odczycie.
-
Natomiast stwierdzenie, że były montowane "te słabsze" jest błędne. 1.8 tfsii miały 120km i 160km. Natomiastw B7 był montowany 1.8t BFB z 163km ;)
-
Stawiam na napinacz paska wielorowkowego. "Zaciągnij" ręczny, złap ten napinacz jakimś kluczem idelikatnie spróbuj autem ruszyć. Jak nie będzie zgrzytania to napinacz do wymiany.
-
Moim daniem ten zasięg jest bardzo kiepski. Ja przy normalnej jezdzie jak tankuję do pełna to mam 880-940km. Raz udało mi się nawet przy delikatnej jeździe wlecieć na 1080km zasięgu.
-
Jesteś pewien że to wina popmki ? U mnie piski też były, byłem przekonany, że pompa się kończy, w momencie gdy zaczęło "śmierdzieć" benzyną pojechałęm do mechanika i okazało się, żę filtr paliwa (bosh'a) uszkodzony był - wymieniony miesiąc wcześniej. Założyłem nowy, ponownie z bosha, wszystko działa ładnie do dziś.
-
Miałem dokładnie tak samo, nawet po chwili zaczął się olej pojawiać w miejscu gdzie wchodzi/łączy się "obudowa" do miski. Okazało się, że źle zamontowany była, po poprawie nie ma problemu z wyciąganiem bagnetu i oleju już nie widać :) Wrzuc ewentualnie zdjęcie. Postaram się spojrzeć co nie tak jest.
-
Przeciez to diesel, a tutaj jest sekcja 1.8t -> BENZYNA