-
Postów
49 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
11O malukry122
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Wapielsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
700 wyświetleń profilu
-
malukry122 obserwuje zawartość Chce podnieść moc mam pytanie , Pęknięty klosz reflektora przedniego s-line bixenon , Instalacja nie daje rady po chipie i 4 innych
-
Witam, od zakupy paruje mi lewa lampa przednia bixenon. Co się okazało sa 3 rysy/pęknięcia przez, które podczas mycia wlewa się woda. W lato nie ma tego problemu, a nasila się zimą. Pytanie do was... szukam jakiegoś kleju bezbarwnego, którym mógłbym to sklecić. Myślę żeby leciutko pogłębić te rysy i zalać jakimś klejem. Lampy mają ciemny środek i z tego co kiedyś czytałem bardzo ciężko je rozkleić, a ja nie chciałbym za dużo inwestować w to.
-
Miałem podobny problem po chipie. Zmieniałem faro z butli do reduktora z 6 na 8mm, reduktor na KME TWIN itp. ale najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przy pewnym obciążeniu ustawienie w sterowniku lpg aby przełączał na benzyne. Od tamtej pory mam spokój i wiem że na benzynce nic temu silnikowi nie będzie. Podobno lpg spala się w wyższej ok. 50 stopni celsjusza temperaturze niż benzyna co zwiększa EGT. U mnie patrząc na wykres z hamowni to tam gdzie jest najwięcej niutów lpg nie wyrabia. Mam kolegę co też jest po chipie 200km+ i jest po przeróbkach u gazownika i problem z awaryjnym przełączaniem na pb występuje. Odpuścił sobie i jak chce ostro jeździć to przełącza na pb. Dla mnie gaz nadaje się tylko do delikatnej jazdy Są zbyt duże skoki ciśnienia w butli lpg ze względu na temperaturę zewnętrzną choć wiem że są spece co by to wystroili na lpg do samego końca
-
1. Poleciłbym rozrząd Dayco. Mam życiowy przykład że w golfie pasek INY się zerwał po 10 000 km. 2. Olej tylko 5W40. 1.8t trzyma temp. oleju ok. 100 stopni Celsjusza w normalnej jeździe. 3. Olej w skrzyni zawsze warto zmienić. Nie wiem jak jest w B7 ale w B6 jak samochód stoi na lekkim pochyle to ciężko wchodzi wsteczny ale to norma dla 6 biegowej skrzyni. 4. Sprawdź całą odme.
-
U mnie też na zimnym jak chodzi jeszcze na ssaniu to ma lekkie nieregularne drgnięcia. Chyba normalne.
-
Ja miałem sytuację że po wymianie na filtr oryginalny audi pomp paliwa zaczęła buczeć. Na starym filtrze czasami wydawała dziwny dźwięk po przekreceniu kluczyka. Wymieniłem pompe na walbro i spokój.
-
Mam Meyle i jest słabo. Są wyczuwalne spore drgania. O połowę lepiej wypadają Febi bo kolega montował i siedziałem w aucie. Nie miałem oryginałów ale to najlepszy wybór
-
Może układ jest zapowietrzony lub coś z pompą wody
-
Miałem podobnie ale mam lpg. Wtryski gazowe mi puszczały gaz do kolektora i rano zapalał po długim kręceniu rozrusznikiem. Mimo wszystko sprawdź błędy...
-
Ja w swoim BEX 1.8t miałem na hamowni 170 pare zamiast 190 koni i winą był zapchany katalizator... Ogólnie zacznij od logów
-
Kolega ma wtryski z Saba 2.3t, intercoolery z BEX i wyszło mu w okolicach 200HP jak się nie myle...